pi
door pietzelf Dec 12, 2014 om 19:58
Computers & telefonie

Scriptfout

als ik in een programma wil doorklikken verschijnt er steeds een pop up met scriptfout met diverse nummers/codes. ik gebruik exporer 11. na 3 of 4 keer klikken gaat het weer verder.

1551 7 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 12, 2014 om 20:01
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja daar heb ik ook af en last van voor bij i. Ik wacht ook dan maar op de reactie op deze vraag.. Ik heb zo'n idee dat dit komt door 2 totsen te gelijk te gebruiken. Maar alleen bij dit forum heb ik er last van.

pi
door pietzelf - Dec 12, 2014 om 20:06
3 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb dit probleem niet als ik mozilla als zoekmachine gebruik

edrick3
door edrick3 - Dec 12, 2014 om 20:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo pietzelf,

Het lijkt me het eenvoudigste om die meldingen uit te schakelen:

Melding van elke scriptfout in Internet Explorer (voor Internet Explorer 11, 10 voor Internet Explorer, Internet Explorer 9, Internet Explorer 8 en Internet Explorer 7) uitschakelen

Start Internet Explorer.
Klik in het menu Extra op Internet-opties. Als u het menu Extra niet ziet, drukt u op Alt om de menu's weer te geven.
Schakel het selectievakje melding van elke scriptfout weergeven op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op OK.

Suc6

pi
door pietzelf - Dec 12, 2014 om 20:25
3 Antwoorden / 2 Vragen

bedankt edrick3 het helpt ten dele, nog niet bij alle doorklikkers

valerius-2
door valerius-2 - Dec 12, 2014 om 20:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 12 dec 2014, 20:08]Hallo pietzelf,

Het lijkt me het eenvoudigste om die meldingen uit te schakelen:

Melding van elke scriptfout in Internet Explorer (voor Internet Explorer 11, 10 voor Internet Explorer, Internet Explorer 9, Internet Explorer 8 en Internet Explorer 7) uitschakelen

Start Internet Explorer.
Klik in het menu Extra op Internet-opties. Als u het menu Extra niet ziet, drukt u op Alt om de menu's weer te geven.
Schakel het selectievakje melding van elke scriptfout weergeven op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op OK.

Suc6
Is bij mij uitgeschakeld vanaf het begin al.

edrick3
door edrick3 - Dec 12, 2014 om 21:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@pietzelf,

Dan zou ik IE11 (ook nog) eens resetten:

Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer.

Open het bureaublad tik of klik vervolgens op het Internet Explorer-pictogram op de taakbalk. Wanneer u instellingen wijzigt, zullen deze wijzigingen van toepassing zijn op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.
Tik of klik op de knop Extra en tik of klik vervolgens op Internetopties.

Tik of klik op het tabblad Geavanceerd en tik of klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Tik of klik in het dialoogvenster Instellingen Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK. U moet de computer opnieuw opstarten om de wijzigingen van kracht te laten worden.
(Bron:MS)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Dec 12, 2014 om 21:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@pietzelf,

En ik zou ook de cache eens leegmaken.

Lees hier hoe dat gedaan kan worden.