Seats and sofas
Op 3 april 2014 heb ik een bank bij seats and sofas gekocht. Helaas is deze nog steeds niet volledig geleverd. Ik heb de bank 2 keer terug gestuurd omdat er, de eerste keer de kleuren waren verwisseld en de tweede keer omdat er een onderdeel gebroken was. Nu blijkt de bank voor de derde keer terug gestuurd te zijn naar de leverancier omdat er weer beschadigingen waren deze heb ik alleen nog nooit gezien.
Op de koopovereenkomst geven zij aan dat de uiterlijke leverweek week 37-2014 is. Deze is helaas al ruim overschreden . Ik heb al regelmatig contact gehad over wanneer de bank zou komen. Helaas wordt er steeds geen duidelijk antwoord gegeven. In de algemene voorwaarden hebben zij staan dat als ze na de uiterste lever week de bank nog steeds niet geleverd hebben, je de koopovereenkomst eenzijdig kan ontbinden.
Ik heb daarom ook een brief gestuurd met daarin de klacht en dat ik de koopovereenkomst wil ontbinden.
Seats and sofas geeft nu aan dat wat in de algemene voorwaarden staat hier niet voor geldt. Ook hebben we de klanten serves van Seats and Sofas te pakken proberen te krijgen maar helaas was dit zonder succes.
Ook hebben we de consumentenbond om hulp gevraagd maar omdat Seats and Sofas nergens bij zit aangesloten kunnen we niet beginnen geven ze daar aan.
De grote vraag is nu wat kunnen we nog verder doen?
U zou de koopovereenkomst schriftelijk kunnen proberen te ontbinden, maar ik denk dat S&S daar niets mee doet en u moet geld van hun zien terug te krijgen. Het is een hopeloze winkel, daar komt u nu achter.
Heeft u een leenbank gekregen voor de tijd dat de bank niet is geleverd?
Hoeveel heeft u betaald voor de bank?
Het zou verstandig zijn als men voordat men een bank wil kopen EERST gaat googelen op klachten over S&S. Dan weet je in 10 seconden genoeg en koop je daar niet.
S&S was, is en blijft het meest onbetrouwbare 'bedrijf' om zaken mee te doen.
Zij 'liegen en bedriegen'.
Bij dit ***'bedrijf' is maar één ding belangrijk: zoveel mogelijk geld binnenhalen.
Dit laatste over de ruggen van hun 'klanten', zeg maar slachtoffers.
Daarnaast smeren zij hun slachtoffers 1e klas rommel aan van een hoogst inferieure kwaliteit.
En Mahadma heeft gelijk. U had beter eerst kunnen googelen, dat had u een hoop ergernis bespaard.
"Helaas wordt er steeds geen duidelijk antwoord gegeven."
Dit is heel normaal bij dit 'bedrijfje'.
En dat zij bij geen enkele brancheorganisatie zijn aangesloten zegt eigenlijk alles al. Geen enkele brancheorganisatie wil hen als lid hebben, juist omdat zij haar 'klanten' (lees: slachtoffers) stelselmatig van alles voorliegen en zich ook nog eens niet aan de wet houden.
Wat ik (....) zou doen:
ik zou veel personen meenemen (als getuigen) naar die winkel en verhaal halen op de meest drukke dag van de week, bijv. een zaterdag. Ik zou absoluut niet agressief zijn, maar juist kalm blijven. Wel resoluut. Ik zou hen nog maximaal één week de tijd om die bank te leveren. Zo niet, zou ik hen beloven (!) elke zaterdag terug te komen. Word ik naar buiten verwezen, wat uiteindelijk een mogelijkheid is, zou ik bij de ingang blijven staan en elk nieuw 'slachtoffer' voor de handelwijze van dit malafide clubje waarschuwen.
Niet dat ik daar ook maar iets zou kopen (ik zou van dat clubje nog niet iets gratis willen hebben), maar in uw geval zou ik (....) dat wel doen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer