spooky01
door spooky01 Apr 15, 2009 om 23:49
Huishouden & energie

Senseo

Hoi, ik wil graag weten wie zijn senseo wel of niet laat repareren. Ik ben er niet uit of ik het nodig vind om de senseo te laten maken, of dat de kans zo klein is dat er wat gebeurt. Ik ontkalk het apparaat al elke 2 mnd.

1317 60 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2009 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi spooky01

Tsja ... ellendig iets. Ik zit ook te twijfelen. Heb gisteravond de mijne nagekeken, en jawel hoor, is ook een miskleun.

Had dat apparaat in juni vorig jaar aangeschaft, in december ging hij terug naar Philips. Reden: gaf half bakkie en een heel bakkie. En toen kreeg ik te horen: te duur om te maken, ga maar een nieuwe halen.

En nu dit weer ....... ik had zelf bedacht: ga van de week even langs bcc waar ik hem gekocht heb. Heb wel de neiging om terug te sturen, je weet maar nooit. Maar misschien dat het via de winkel sneller gaat?

groetjes, en toch nog ff over nadenken, kans is misschien klein ... maar voor 't zelfde geld? Je snapt me wel.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2009 om 00:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Kiran, ik ben bang als echt iedereen hem gaat terug sturen je het apparaat weken kwijt bent en de prijs van een nieuwe is nou niet erg hoog.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2009 om 00:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, inderdaad. Had dat idee ook. Vandaar dat ik eerst maar es bij bcc binnen loop? Gaat misschien sneller. Bracht mijn Senseo 5 december naar bcc met de klacht. Kon 18 december een nieuwe komen halen. Vond dat wel snel. Alhoewel je dat nu niet kan inschatten als ze met duizenden tegelijk aangeboden worden. Maar dat schijnt pas in mei te gebeuren. Dus als je dat evt. vóór kan zijn?

En ja, nieuwe kopen. In blaadje van Blokker zag ik vandaag er één van €50,- staan. Heb ik ook al aan zitten denken. [maar dan wel op type.nr en prod.dd letten!]

Of we moeten maar net doen alsof we gek zijn? Als je 't niet gelezen had of gehoord, wist je ook van niks. :-)

ve
door verwijderd - Apr 16, 2009 om 01:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn Senseo is nu binnenkort 5 jaar oud. Hij valt dus niet binnen die terughaalactie.
Ik kan niet in je plaats zeggen of ik m'n senseo al dan niet zou laten repareren, maar in het geval van mijn Senseo zou ik hem niet laten repareren. De nieuwere Senseo's hebben een in de hoogte regelbare uitloop, je kan er dus een hogere mok onder zetten. Je moet ook rekening houden met het feit dat huishoudtoestellen steeds zuiniger worden.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2009 om 08:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ikzelf heb zo'n aluminium van nog geen jaar oud. Een nieuwe aanschaffen? Geen denken aan! Deze was toendertijd 160 euro!! En ook die van mij is een 'bommetje'. Dus ja, ik laat de mijne repareren. Vrijdag of zaterdag komen ze de doos brengen waarin ik hem terug moet sturen en dan afwachten.

Ook al is de kans klein dat de mijne ontploft, het zal maar net die éne zijn die het wel heeft....het is niet voor niets een terugroepactie....

Groetjes,

ve
door verwijderd - Apr 16, 2009 om 08:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na 2 senseo's te hebben gehad, waren wij het spuugzat! De ene trok vaak vacuum, en stond je te klooien om de deksel weer open te krijgen, ook gaf dat rotding te weinig koffie in het kopje.Vaak ontkalkt, geen verbetering. Weg ermee! recycling

By the way: Aan vraagsteller/ster: Wel laten repareren, als hij vermeld staat bij de types, genoemd door philips, en de aanshafdatum daar ook onder valt!! Neem geen risico! Doen dan!!

Senseo ervaringen:

De 2e, een duurdere dan maar, geborsteld aliminium, zo'n 179 euro (toen) geeft ook te weinig koffie na een tijdje gebruikt te hebben, ontkalken helpt niets, hup, weg met dat rotding, recycling

Toen naar een alternatief gezocht, niets gevonden, ja, Nespresso, heel in het begin, waren aan het twijfelen. Besloten op zijn ouderwets koffie te zetten, met de filters weer en de losse koffiepakken dan

Nu, dit jaar, toch maar een Nespresso aangeschaft: Wat een verschil zeg, prima apparaten nu! 16 soorten koffie nu inmidels.Je kunt er moeiteloos een heerlijk kop espresso mee maken, je kunt koffie latte maken, echt helemaal geweldig, pompdruk 19 bar, cups zijn wel aan de dure kant, maar...dan heb je wel echte koffie hoor, de senseo koffie is daar net gootwater bij, als je het gaat vergelijken.

Wij hebben de Nespresso machine van DeLonghi lattissima, type EN680M, een super apparaat voor de echte koffieliefhebber, althans, mijn vrouw en ik, zelfs de kinderen komen wat vaker langs om een  bakkie te halen, iets wat ze in de Senseo tijd niet deden, nu wel, als ze in de buurt zijn, komen ze speciaal al daarvoor, maar natuurlijk ook voor ons hoor! Kortom, wij zijn met z'n tweetjes, drinken niet de gehele dag koffie, maar als je dan koffie drinkt, dan moet het wel een goed bakkie zijn, en let je dan ook niet zo op de in verhuding met de pads van senseo, dure koffie, voor een gezin wat de gehele dag koffie drinkt, is zo'n apparaat dan wel  leuk, maar wordt koffie drinken wel erg duur, dat kan ik me heel goed voorstellen.

Onze dochter heeft (helaas) ook zo'n Senseo, die bij een van de typen hoort, die terug zal moeten naar philips....vorig jaar heeft ze het apparaat (de 3e) aangeschaft, omdat ze een nogal groot huishouden heeft,en daarmee dan ook veel visite, en er heel veel kopjes koffie worden gedronken, is de Nespresso voor haar gewoon geen optie, zoals voor zo velen, de cups zijn veel (te) duur, dát is nu eenmaal zo....eerlijk is eerlijk. (maar wel heerlijk....)

Succes met de troubles , en hoop toch dat degenen die zo'n apparaat hebben staan, en onder de trouble gevallen behoren, dan ook wijs zijn, en inderdaad doen wat philips je adviseerd, je weet maar nooit tenslotte...voor ons nog ooit een Senseo? NO!

Gr. Henri

ve
door verwijderd - Apr 16, 2009 om 09:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die bij blokker voor 49,95 zijn niet die in de terugroepaktie zitten ik heb er toevallig een gekocht.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom moet je je senseo laten repareren als die het normaal doet. Ik heb de senseo ongeveer nu 2 jaar en er mankeert helemaal niets aan. Ik heb mijn ouders in januari 2009 een senseo gegeven en die staat ook in de lijst. Laat de winkeliers of philips eerst maar eens de senseos uit de schappen halen, want er liggen nog genoeg types die in de winkel verkocht worden die ook iets mankeren.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt, die zijn gemaakt in maart 2009.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dus ook een bommetje thuis en tuurlijk laat ik hem repareren...

als je het niet doet en hij ontplopt....wie weet wat voor letsel je er zelf aan op kan lopen, nou nee bedankt. Dan kun je dus ook niemand meer aansprakelijk stellen is het je eigen schuld...dus terug dat ding. En dan heeft de visite maar even geen koffie of oudverwets uit een apparaat met filters e.d. Nostalgie..

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze hadden met die klacht moeten komen als de senseos voor het eerst in de winkel kwamen en niet een paar jaar later. Nu moet je maar afwachten als je de senseo terugbrengt hoelang het duurt voordat je het weer terugkrijgt.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

kans van 3 op 1 miljoen.....zo groot is de kans ok dat ik een keer het miljoen win en dat gebeurd ook nooit dus...........ik stuur niks op,kan ook niet zonder mijn senseo.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even een tip voor al degenen die klagen over het feit dat er steeds minder koffie uit komt: dan zit het tuutje verstopt. Even met een naaldje er in en goed ontkalken en hij geeft weer een vol bakkie.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik echt niet snap, is waarom Philips in plaats van reparatie de betreffende senseo-apparaten niet gewoon door een nieuwe vervangt. De kosten van reparatie inclusief 3x verzendkosten (de doos, het opsturen door de klant en het terugsturen naar de klant) lijken mij aanzienlijk hoger te zijn dan de fabrieksprijs van een nieuwe senseo-machine. Maar ik heb geen bedrijfskunde gestudeerd en daarom zal ik het wel niet begrijpen :-(.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Philips biedt aan om dit apparaat te repareren, dus niet zoals door sommige gedacht wordt te vervangen. Apparaten worden in mei ingezameld en dan zal het enkele weken duren volgens Philips voordat je hem terug hebt. Lijkt me vreemd als je a.s. zaterdag al een doos verwacht. Je krijgt wel alvast een ontkalkingssetje opgestuurd. Als je hem niet laat repareren hoef je waarschijnlijk later niet bij Philips of je verzekering aan te kloppen voor schadevergoeding als er iets gebeurt.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geuts de sen seo is ruim 5 jaar in de handel en alleen een bepaald type gefabriceerd tussen nov 2006 en nov 2008 vallen onder de aktie en met alle daarvoor en daarna gemaakt zijn goed.

Dus 5 jaar geleden terugroepen is onzin.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik moet je eerlijk zeggen ik zit ook te twijfelen ook omdat mijn senseo apparaat de enige manier is om koffie te zetten dus dit zou betekenen dat ik een ander apparaat moet aanschaffen voor de dagen dat je hem kwijt bent. (Ik heb trouwens ook het duurdere model €179,= deze is ook al een keer terug geweest voor reparatie ik moet zeggen hij doet het nu goed en ik gebruik hem nu al 1,5 jaar geen gekken dingen meer aan de hand).Want philips komt dus niet met een compensatie voor een ander apparaat of iets dergelijks. Heb ik over geinformeerd en wer werd lettelijk gezegd dat is u probleem. Terwijl als je je auto ter reparatie aanbied je altijd een leenauto mee krijgt! Dus al met al ik weet het niet!

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb mijn senseo aangemeld voor reparatie. Kreeg een keuze wanneer de doos word aangeleverd (om de senseo op te laten halen). Kon kiezen uit 5, 6 of 7 mei.

Ik moet hiervoor wel de hele dag thuisblijven, en ze weten ook niet zeker of ze de doos de dag naar keuze ook wel komen brengen. Er moet worden getekend voor ontvangst van de doos.

Niet erg handig daar de meeste mensen werken of andere dingen hebben te doen.

Ik heb de gok genomen, en een datum gekozen. Ik zie wel of ik thuis ben of niet. Anders wordt het vuilnisbak, en nooit meer een Senseo.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het probleem ontstaat bij teveel kalkafzetting. Bij regelmatig ontkalken is er dus geen probleem. Ook scheelt het waar je woont, voor wat betreft de hardheid van het water. En de kwaliteit van Senseo koffie? Best goed. De kopjes niet te vol en darkroasted pads, dan heb je een bakkie dat kan wedijveren met Nespresso. En veel goedkoper! (€77 tegen €340 op jaarbasis bij 3 kopjes per dag) Groeten, van een tevreden Senseogebruiker van het eerste uur.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi allemaal,

ik laat mijn senseo ook repareren, heb enkele weken terug een PUC weggegooid, vandaar.

Voor hetzelfde geld had Senseo niets laten weten, ik respecteer de service van Philips, die 100x beter is dan die van PUC.

Mensen die klagen dat ze ff zonder apparaat zitten, vind ik eerlijk gezegd zielig, er zijn mogelijkheden zat om een bakkie koffie te maken, op de ouderwetse manier koffiezetter, of oploskoffie etc. etc.

Wees blij dat Philips deze service aanbiedt.

Groetjes Marianne.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

ze gokken erop dat veel mensen het niet opsturen..

Bovendien kunnen ze nog altijd besluiten bij massale belangstelling dat iedereen een tegoedbon krijgt om een nieuwe te kopen...maar die oude moet wel opgestuurd worden, anders verdwijnen die naar Polen of Afrika ;P

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb twee senseo's van het foute type. Bij mij gaan ze beide retour.Wat het halve kopje koffie betreft: ook ik heb altijd een half kopje, het apparaat word regelmatig ontkalkt, maar helaas het geeft evengoed geen vol kopje, dus daar ligt het toch echt niet aan

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

uiteraard moet mijn senseo terug voor reparatie

hopelijk wordt dit euvel snel verholpen en kan ik spoedig weer gebruik gaan maken van de senseo

wacht maar weer eens rustig af

groet

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk laat ik hem repareren. Ik moet er niet aan denken dat een van mijn huisgenoten getroffen wordt als dat ding explodeert. Een kans van 3 op de miljoen is toch een kans.
Ik heb geen ander koffiezetapparaat in huis. Ik behelp me voor die paar weekjes dus maar met oploskoffie. Daar ga je tenslotte niet dood van en van zo'n klap misschien wel.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook een senseo....en die hoeft niet gerapareerd te worden...ik gebruik hem nooit want ik vind die koffie niet lekker...gewoon bakje rookmerk dat vind ik nou echt lekker....dus hij staat op de aanrecht voor de ""show""

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik doe het wel, wordt gratis gedaan en waarom een rsico, hoe klein deze ook is, te lopen als het niet nodig is.

Ik heb nog een koffiezetapparaat dus de weken dat hij voor reparatie weg is, kan ik me wel behelpen.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik heb destijds een senseo new generation aangeschaft. Heb er spijt van want de koffie smaakt nergens naar en de kopjes worden ook niet goed gevuld. Ik vind het echter wel dat ik hem laat repareren. Laat Philips er maar moeite voor doen. Een andere kopen is voor mij geen oplossing want wat is een goed senseo apparaat?

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik raad jou aan de senseo te laten repareren,
de service is nu gratis...ook al kan het iets langer duren...
stel dat je hem nu niet laat reparenen en de senseo gaat op en later tijdstip  toch ontploffen waarbij je mogelijk letsel oploopt, dan is het mogelijk je eigen schuld...de redenen die ze kunnen opvoeren is ...je bent niet op de terugroepactie ingegaan...(deze actie is zo grootschalig dat haast elke nederlander ermee bekent is)

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Altijd doen! Als je aangeboden krijgt dat iets gratis gerepareerd wordt, meteen kijken wat de procedure is en doen! Het is al te erg voor woorden dat dit blijkbaar al langer bekend is (zie het consumentennieuws van vandaag) en dat er in zulke dure apparaten op grote schaal fouten zitten. Ik lees in één van de reacties dat "de aanschafprijs van een Senseo niet zo hoog is". ?????? Goedkoper dan 40-50 euro zie ik ze nooit ergens staan, dat is toch 100-120 gulden! Voor een koffiezetter, jeemigpeemig, wat een geld! De prijs heeft mij er altijd van weerhouden om er een aan te schaffen. Inmiddels hebben mensen in mijn omgeving van die dingen en daar drink ik sindsdien thee.

Maar wie er blij mee is en nu een foute heeft: laten maken! Als we als consumenten genoegen (blijven) nemen met slechte spullen dan wordt er over een tijdje niets anders meer gemaakt. Houd de producenten dus bij de les en je (zuurverdiende, gedevalueerde) geld in je zak!

Suc6 allemaal.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik doe het wel er zit altijd een risico aan als je het niet doet.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 16:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Foutje van mij. Mijn mail had ik niet goed gelezen....De doos krijg ik idd. niet zaterdag....maar ze zouden een mail sturen met een aantal data erin wanneer ze de doos aan zouden bieden.

Groetjes,

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt mij een aardige stunt van Philips.

Gewoon melden dat er problemen met de Senseo zijn. Niemand stuurd de oude terug voor reparatie, maar koopt een nieuwe.

Kwartaalcijfers stijgen weer!!!

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 16:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

degenen die dat doen zijn een dief van hun eigen beurs of hebben geld te veel. de reparatie is toch gratis!

groetjes Marianne.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 16:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Senseo-gebruikers,

Als een van de eerste de senseo aangeschaft in 2001! En tot op de dag van vandaag in gebruik tot volle tevredenheid. Ik houd na elk gebruik even het filtertje onder stromend kraanwater en laat de pads NIET zitten. En dat al bijna 8 jaar; geen klachten dus!!

Een tevreden-senseogebuikster

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou ik lees dit net pas.
ik heb er een gekocht pas bij blokker
HD 7810 en ik vul het denk ik ook maar in
wand met die senseo  hier voor had ik ook al problemen en heb deze weg gegooid het is toch wat he

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als er een terugroep actie is en het type valt eronder gewoon doen. Ik had gelezen dat philips in eerste instantie alle senseo's wou vervangen. Misschien een smoes want er werdt gesteld dat consumenten dan een ander type apparaat zouden ontvangen. Als je niet gebruik maakt van deze actie en er gaat wat mis dan is philips niet verantwoordelijk meer, en draai je zelf op voor de schade dan wel letsel. In het verleden is er een terugroep actie geweest voor een bepaald type televisie, ook daar ging niet iedereen op in maar heel vaak gingen die tv's spontaan in de fik. Dus als zo'n actie er is dan is die niet zomaar. Om met de slogan van Froger te spreken  ik zeg doen.

Ronny.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, indien er een technisch mankement aan het apparaat is en

Philips dit gratis herstelt, wil ik wel meewerken. Tenslotte gaat veiligheid voor alles.

P.Meerten.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hou wel even in de gaten wat ze met je gegevens doen heb de indruk dat er een en ander niet klopt wou geen extra opties zoals ontkalkmail en andere acties in mn mail.Heb dus alles uitgevinkt maar wat lees ik in mn bevestigingsmail dat alles aangevinkt was.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet of de site weer bereikbaar is maar er wordt gevraagt om type bijv. hd7810 en productiecode. Als deze productiecode begint met 0315 dan is er niets aan de hand. Ik heb dan ook een oude.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

is dit niet betrouwbaar of wat? je moet toch gewoon alles invullen als jou senseo toevallig dat type nummer heeft
je zult toch ook wel een bewijs krijgen dat je het senseo hebt terug gestuurd naar hun

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft Philips een terugroep actie om de veiligheid te garanderen is het weer niet goed. Privacy gegevens worden dan weer geschonden. Ik begrijp het niet helemaal, als er dan gevraagd wordt om op de hoogte gehouden te willen worden om de senseo op en top te houden in de toekomst staat er weer iemand op zijn achterste benen. tjonge jonge.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik had een paar weken gelden het idee dat mijn senseo gek deed, veel druk weinig beweging. heb deze maaar uit gezet en t later opnieuw geprobeerd.

het dillemma met halve bakkies ken ik ook, maar ook dat hij niet stopt terwijl ik een bakkie vraag. Aangezien ik vertrouw op de autostop, loop ik weg en denk een paar seconde te laat.... jeee wat een lang bakkie... natte keuken ook.

Met de vorige senseo nooit last gehad, was de aller eerste en deze is vorig jaar pas over leden ( nog met die knijp deksel)

Ik laat deze ophalen en zal er duidelijk bij vertellen wat mijn mankementen zijn...aan de senseo ;-) Bidden voor een nieuwe, want ik heb niet het idee dat deze nog lang mee gaat. ik heb deze net een half jaar.

grietss Hooj

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een senseo HD 7810 produktie datum 04297. Heb hem in 2004 gekocht. als ik de gegevens op de site van senseoreparatie invoer dan krijg ik de mededeling dat deze voor reparatie in aanmerking komt. Hier snap ik niet veel van.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

En Nespresso maar mooi hier op inspelen, valt wel erg op, dat Nespresso de laatste paar dagen flink aan het reclame aan het maken zijn.....

En ja, Nespresso is gewoon een lekker bakkie koffie, wel duur, maar dan nog...

Gr. Henri (geen geklojo met senseo...meer)

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja ik laat hem wel repareren,ze vragen het niet voor niks om hem op te sturen,als wij koffie willen zetten met de senseo,we zetten hem eerst natuurlijk aan ,daarna drukken we op 2 kopjes maar er komt niks uit we horen alleen maar geratel,dan zetten we hem uit,dan weer aan dan krijgen we wel koffie,dus is er toch iets mis mee,wij hebben hem nu 3 maanden.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2009 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik dit allemaal lees... wat ben ik dan blij dat ik nooit Senseo heb aangeschaft! Zelf drink ik geen koffie, maar heb ik bezoek dan doe ik het nog gewoon met een filter, en handmatig opschenken uit een keteltje... Iedereen zegt: Wat een heerlijke koffie!

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 00:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat gerateldat je hoort is het opwarmen van het water......

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 03:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo --- waarom een senseo ??? een gewoon koffiezetapparaat is a---goedkoper en b-- net zo stek als jezelf wil  groetjes

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 11:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo....waarom een mercedes........een gewone fiat is A goedkoper en net zo goed......

Dit is gewoon heel persoonlijk,vind het een vergelijking van niks!

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom een senseo 1) Ik vind het lekkere koffie 2) ik ben alleen en drink vaak maar 1 kopje koffie 3) ik kan geen koffie zetten. En ik ga hem laten repareren.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

gabberpiet en andere anti senseo's@

waarom geen senseo En wie bepaald dat ik dat niet lekker mag vinden.

We leven in een redelijk vrij land behalve als het om senseo koffie gaat lijkt het.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

@johanpc, vindt het wel een goeie van je, maar er bij als aanvulling: Philips en DE maken voor wat betreft het koffiedrinken op de senseomanier helemaal de dienst ui, net zoals ze uitmaken, of je nu wel of niet besluit om dat apparaat terug te sturen voor reparatie: gebeurd er dan iets met zo'n sneseo, die je niet terug wilt sturen, zijn ze gevrijwaard van welke claim dan ook, toch slim van ze..

behalve als het om senseo koffie gaat , wie hat het over ieder mag zijn eigen mening hebben?

Gr. Henri (geen geklojo met senseo!) en PUC=muc!

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

IK vind senseo in combinatie met de koffie van KG =kanis en gunnink het aller lekkerst.

En de hot chocomel van friesland foods.

Ik weet echte chocomel is lekkerder maar met een melk alergie heb je weinig keuze. van daar .

gr hans

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Blijkbaar heeft men het nog niet zo slecht. Een nieuw apparaat kopen is toch al weer snel een euro of 60. Ik laat hem in ieder geval repareren.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 16:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb een kleine van een jaar oud, dus ik ga het risico niet nemen dat hij kan ontploffen. Nu is de kans erg klein dat het gebeurt, maar toch. Vind wel als de mensen hem niet wegbrengen ze ook niet mogen klagen zodra er wel iets mis gaat. Het is een kleine moeite om het wel te doen. En dan is hij maar een paar dagen weg. Drink wel een bakje koffie bij de buren.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom geeft Philips niet gewoon een nieuwe senseo? Ik kan mijn senseo niet missen, als je hem opstuurt kan het weken of maanden duren voordat je hem weer terug krijgt.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb laatst weer eens gewone koffie gedronken en vond het smaken naar uilenzeik. Ik kan er niet meer aan wennen. Ik wil hem daarom ook niet in reparatie doen. Ik vind wel dat de smaak van senseopads pèr pad kan verschillen. Net of er in het ene meer koffie in zit dan in de andere en dan krijg ik het gevoel of ik opgelicht wordt. Ik ben het met de vorige schrijven eens dat het netter was geweest als we hem in hadden mogen ruilen voor een goede.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2009 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik laat mijn senseo wel repareren, want je wordt niet voor niets gewaarschuwt, ook al doe je hem ieder 2 maanden ontkalken, hij moet eens uitelkaar klappen,  de gevolgen daarvan weet je nooit of er lichaamelijk letsel van voort komt, en dan is het te laat.

Gr W Wassink

ve
door verwijderd - Apr 19, 2009 om 19:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste redactie

Ook ik heb pas in februari een nieuwe senseo gekocht met het

nr.H D 7810.Wij hebben wel heel zacht water.Is dit wel verstandig?

Bij voorbaat dankend.Tiny Delnoy

ve
door verwijderd - Apr 19, 2009 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste redactie

Ook ik heb pas in februari een nieuwe senseo gekocht met het

nr.H D 7810.Wij hebben wel heel zacht water.Is dit wel verstandig?

Bij voorbaat dankend.Tiny Delnoy