wi
door winsdale Jul 20, 2015 om 12:39
Huishouden & energie

Senseo geld terug actie

Ik ben echt woest. Eind januari en begin februari 2015 heb ik voor mijzelf en mijn zoon een ?#?Philips? Senseo Latte Duo HD7857/50 - Titanium Zwart à 169,- per stuk gekocht. ?#?Senseo?# had een teruggaafactie van € 50,- . Leuk aanbod nietwaar. Bonnen en streepjescode van de dozen apart van elkaar opgestuurd. Wat er ook kwam niet de € 50,- . Ik gisteren nogmaals mijn rekening nagekeken en mijn zoon ook. Noppie nada.... Heb ik gisteren een klacht ingediend en kreeg vanochtend één of andere callcenter medewerkster die me in gebrekkig Nederlands probeerde af te zeiken met de melding dat ik binnen 6 weken had moeten reageren. Hier ga ik dus niet mee akkoord. Ze proberen me nu € 100,- door mijn neus te boren. Toen ik de dame haar naam vroeg weigerde ze die te geven en hing op. Ben benieuwd of anderen dit ook meegemaakt hebben. Kan me echt niet voorstellen dat dit "toevallig" alleen bij ons gebeurd.

3252 20 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo winsdale,

Had je de Voorwaarden goed gelezen en daarnaar gehandeld?
Er zijn vaker klachten over: klik

Suc6

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zet anders je klacht eens op klachtenkompas.nl

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat vermelden de voorwaarden van deze actie (tot wanneer geldig, binnen hoeveel tijd na aankoop insturen etc.)? En hebt u daaraan voldaan? Zo ja, dan staat u in uw recht, anders niet.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 15:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

winsdale schreef op maandag 20 jul 2015, 12:39: Toen ik de dame haar naam vroeg weigerde ze die te geven en hing op. Ben benieuwd of anderen dit ook meegemaakt hebben. Kan me echt niet voorstellen dat dit "toevallig" alleen bij ons gebeurd.


Personeel van call centers noemen NOOIT hun volledige naam, hooguit een voornaam. Of wilde u graag even naam, adres en telefoonnummer?

Overigens, u klaagt pas na meer dan 2 maanden. En publiceren dat een call-centre medewerker mensen "afzeikt" helpt geen moer!

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op het moment van aanschaf, was de actie al verlopen:

Hoe ontvang je tot €50 retour ?
Actie geldt in combinatie met de aanschaf van een SENSEO® Latte Duo Misty Dawn
(HD7855/60) of Latte Duo+ Titanium (HD7857/50) en SENSEO® koffiepads.

• Stap 1: Ga naar de SENSEO® online pagina www.senseo.nl/retouractie en meld je aan voor deze actie van Douwe Egberts Nederland B.V.

• Stap 2: Na je registratie ontvang je per e-mail een bevestiging van je deelname. Print de
bevestiging uit.
Ontvang met deze actie €25 retour op de aanschafprijs van de SENSEO® Latte Duo. Dit retourbedrag kan oplopen tot max €50 bij aanvullende aankoop van €25 aan SENSEO® koffiepads. Zie de volgende 2 stappen welke informatie je hiervoor moet aanleveren:

• Stap 3: voor het ontvangen van de cashback van €25 op de SENSEO® Latte Duo is de kopie van de kassabon nodig, en de originele streepjescode van de verpakking. Bewaar de originele kassabon, Douwe Egberts Nederland B.V. kan hier naar vragen.

• Stap 4: voor de €25 retour op de aanschaf van SENSEO® koffi epads heb je de kassabon(nen) nodig waar deze aankopen op staan. Onderstreep op de kassabon(nen) met balpen de betreffende pakken SENSEO® koffi epads zodat deze makkelijk vindbaar zijn. Je ontvangt het totaalbedrag terug waarvoor je de SENSEO® koffi epads hebt gekocht tot een maximum van €25.

LET OP: je kunt slechts 1x de kassabonnen van de pakken SENSEO® koffiepads inleveren, tegelijkertijd met de inzending van de rest van de informatie.

• Stap 5: Vul je rekeningnummer in op de print van de bevestiging van deelname en stuur
deze samen met een kopie van de kassabon van je SENSEO® Latte Duo en de originele
streepjescode van de verpakking op naar het onderstaande antwoordnummer. Postzegel is
hierbij niet nodig.

SENSEO® Latte Duo €50 cashback actie
Antwoordnummer 10202
6200 XV Maastricht

• Stap 6: Het geldbedrag wordt na ontvangst van je inzending binnen vier weken op je
bankrekening gestort.

Actievoorwaarden:
• Deze actie geldt alleen voor aankopen in de periode van 18 oktober 2013 t/m 6 januari 2014
• Deze actie geldt alleen op de SENSEO® Latte Duo met typenummers HD7855/60 en HD7857/50
• Volledige inzendingen dienen uiterlijk 20 januari 2014 ontvangen te zijn op bovenstaand antwoordnummer
• Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen
• Het bedrag kan alleen per bank-, giro-overschrijving aan je worden overgemaakt
• We adviseren je het originele aankoopbewijs te bewaren, dit is jouw garantiebewijs
• Douwe Egberts Nederland B.V. behoudt het recht voor de actie te wijzigen
• Maximaal 2x deelname aan de actie per naam, adres en rekening nummer

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@carola.83,

Je hebt wel een OUDE actie van google gehaald. ;-)
Deze cashback acties hebben ze steeds!
Kijk - als voorbeeld - maar eens hier.
Daar was de actie van 24 april 2014 t/m 15 juni 2014.
Enz.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

edrick3 schreef op maandag 20 jul 2015, 15:47: @carola.83,

Je hebt wel een OUDE actie van google gehaald. ;-)
Deze cashback acties hebben ze steeds!
Kijk - als voorbeeld - maar eens hier.
Daar was de actie van 24 april 2014 t/m 15 juni 2014.
Enz.


Oeps, me in het jaar vergist. Foutje, bedankt;-)

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vreemd vind ik wel, dat de laatste (?) cashback actie voor deze Senseo niet naar voren komt in Google.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

carola.83 schreef op maandag 20 jul 2015, 15:58: Vreemd vind ik wel, dat de laatste (?) cashback actie voor deze Senseo niet naar voren komt in Google.


Moet je toch een beetje beter googelen. ;-)
Kijk bv. eens hier en klik op de €50 euro retor Senseo knop.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

carola.83 schreef op maandag 20 jul 2015, 15:58: Vreemd vind ik wel, dat de laatste (?) cashback actie voor deze Senseo niet naar voren komt in Google.


retor = retour (natuurlijk)
En de actie: SENSEO® €50 euro Retouractie

Deze actie geldt alleen voor aankopen in de periode van 30-10-2014 t/m 19-01-2015.

Denk dus dat TS net te laat is geweest zo te zien.
(..... Eind januari en begin februari 2015 ....)

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

edrick3 schreef op maandag 20 jul 2015, 16:32:
carola.83 schreef op maandag 20 jul 2015, 15:58: Vreemd vind ik wel, dat de laatste (?) cashback actie voor deze Senseo niet naar voren komt in Google.


retor = retour (natuurlijk)
En de actie: SENSEO® €50 euro Retouractie

Deze actie geldt alleen voor aankopen in de periode van 30-10-2014 t/m 19-01-2015.

Denk dus dat TS net te laat is geweest zo te zien.
(..... Eind januari en begin februari 2015 ....)

De actie was op het moment van inzending nog wel degelijk geldig. Ik heb de gedateerde mail nog van Senseo !

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 18:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

jugendstil schreef op maandag 20 jul 2015, 15:19:
winsdale schreef op maandag 20 jul 2015, 12:39: Toen ik de dame haar naam vroeg weigerde ze die te geven en hing op. Ben benieuwd of anderen dit ook meegemaakt hebben. Kan me echt niet voorstellen dat dit "toevallig" alleen bij ons gebeurd.


Personeel van call centers noemen NOOIT hun volledige naam, hooguit een voornaam. Of wilde u graag even naam, adres en telefoonnummer?

Overigens, u klaagt pas na meer dan 2 maanden. En publiceren dat een call-centre medewerker mensen "afzeikt" helpt geen moer!

Ik denk dat het toch een fatsoensnorm is om je naam te noemen als je iemand belt. En nee ik hoef niet te weten waar een medewerker woont. Uiterst vreemde agressieve reactie. Werkt u misschien zelf op dit callcenter?

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@winsdale,

.....De actie was op het moment van inzending nog wel degelijk geldig......
Tja, ik zie alleen maar een actie die t/m 19 januari geldt en een koper die aangeeft dat er eind januari en begin febr. een koop gesloten is.
Dus ....

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dus .... heb je geen aankoopbon waarmee je kunt aantonen dat de aankoop IN de actieperiode heeft plaatsgevonden en dus .... is er geen recht op de cash back.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 18:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Die bonnen heeft winsdale opgestuurd.
Heeft U ook een mail gekregen dat Uw aanvraag is goedgekeurd? Of alleen dat het ontvangen is?

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Registreren zal ook nog even na de actieperiode mogelijk zijn geweest, maar de aankoopdatum op de bon geeft de doorslag.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2015 om 23:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

flessebon schreef op maandag 20 jul 2015, 18:32: Die bonnen heeft winsdale opgestuurd.
Heeft U ook een mail gekregen dat Uw aanvraag is goedgekeurd? Of alleen dat het ontvangen is?

Ik heb een email gekregen dat de aanvraag goedgekeurd was plus een bon die ingevuld en opgestuurd moest worden.

ve
door verwijderd - Jul 21, 2015 om 09:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waar was dat formulier voor? En kunt U vertellen hoe het verder ging? Kreeg U 2 formulieren/e-mails aangezien U 2 apparaten heeft gekocht?

ve
door verwijderd - Jul 21, 2015 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@winsdale,

.....Ik heb een email gekregen dat de aanvraag goedgekeurd was plus een bon die ingevuld en opgestuurd moest worden. .....
En daarna niets meer gehoord?
Wat stond er in die mail?
Dan toch maar naar klachtenkompas (zie eerdere link)
Ben toch wel benieuwd naar de precieze aankoopdatum ivm wél of geen aankoop binnen de actietermijn.

ve
door verwijderd - Jul 21, 2015 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Meestal, zoals het tegenwoordig gaat, moet u alles scannen en het gescande als bijlage(n) meesturen bij de online ingevulde formulier.

Wat de voorwaarden waren voor teruggave is mij onduidelijk.

Destijds bij schriftelijk indienen deed ik het bij een grote teruggaafbedrag het aangetekend versturen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer