Senseo geld terug actie
Ik ben echt woest. Eind januari en begin februari 2015 heb ik voor mijzelf en mijn zoon een ?#?Philips? Senseo Latte Duo HD7857/50 - Titanium Zwart à 169,- per stuk gekocht. ?#?Senseo?# had een teruggaafactie van € 50,- . Leuk aanbod nietwaar. Bonnen en streepjescode van de dozen apart van elkaar opgestuurd. Wat er ook kwam niet de € 50,- . Ik gisteren nogmaals mijn rekening nagekeken en mijn zoon ook. Noppie nada.... Heb ik gisteren een klacht ingediend en kreeg vanochtend één of andere callcenter medewerkster die me in gebrekkig Nederlands probeerde af te zeiken met de melding dat ik binnen 6 weken had moeten reageren. Hier ga ik dus niet mee akkoord. Ze proberen me nu € 100,- door mijn neus te boren. Toen ik de dame haar naam vroeg weigerde ze die te geven en hing op. Ben benieuwd of anderen dit ook meegemaakt hebben. Kan me echt niet voorstellen dat dit "toevallig" alleen bij ons gebeurd.
Wat vermelden de voorwaarden van deze actie (tot wanneer geldig, binnen hoeveel tijd na aankoop insturen etc.)? En hebt u daaraan voldaan? Zo ja, dan staat u in uw recht, anders niet.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
winsdale schreef op maandag 20 jul 2015, 12:39: Toen ik de dame haar naam vroeg weigerde ze die te geven en hing op. Ben benieuwd of anderen dit ook meegemaakt hebben. Kan me echt niet voorstellen dat dit "toevallig" alleen bij ons gebeurd.
Personeel van call centers noemen NOOIT hun volledige naam, hooguit een voornaam. Of wilde u graag even naam, adres en telefoonnummer?
Overigens, u klaagt pas na meer dan 2 maanden. En publiceren dat een call-centre medewerker mensen "afzeikt" helpt geen moer!
Op het moment van aanschaf, was de actie al verlopen:
Hoe ontvang je tot €50 retour ?
Actie geldt in combinatie met de aanschaf van een SENSEO® Latte Duo Misty Dawn
(HD7855/60) of Latte Duo+ Titanium (HD7857/50) en SENSEO® koffiepads.
• Stap 1: Ga naar de SENSEO® online pagina www.senseo.nl/retouractie en meld je aan voor deze actie van Douwe Egberts Nederland B.V.
• Stap 2: Na je registratie ontvang je per e-mail een bevestiging van je deelname. Print de
bevestiging uit.
Ontvang met deze actie €25 retour op de aanschafprijs van de SENSEO® Latte Duo. Dit retourbedrag kan oplopen tot max €50 bij aanvullende aankoop van €25 aan SENSEO® koffiepads. Zie de volgende 2 stappen welke informatie je hiervoor moet aanleveren:
• Stap 3: voor het ontvangen van de cashback van €25 op de SENSEO® Latte Duo is de kopie van de kassabon nodig, en de originele streepjescode van de verpakking. Bewaar de originele kassabon, Douwe Egberts Nederland B.V. kan hier naar vragen.
• Stap 4: voor de €25 retour op de aanschaf van SENSEO® koffi epads heb je de kassabon(nen) nodig waar deze aankopen op staan. Onderstreep op de kassabon(nen) met balpen de betreffende pakken SENSEO® koffi epads zodat deze makkelijk vindbaar zijn. Je ontvangt het totaalbedrag terug waarvoor je de SENSEO® koffi epads hebt gekocht tot een maximum van €25.
LET OP: je kunt slechts 1x de kassabonnen van de pakken SENSEO® koffiepads inleveren, tegelijkertijd met de inzending van de rest van de informatie.
• Stap 5: Vul je rekeningnummer in op de print van de bevestiging van deelname en stuur
deze samen met een kopie van de kassabon van je SENSEO® Latte Duo en de originele
streepjescode van de verpakking op naar het onderstaande antwoordnummer. Postzegel is
hierbij niet nodig.
SENSEO® Latte Duo €50 cashback actie
Antwoordnummer 10202
6200 XV Maastricht
• Stap 6: Het geldbedrag wordt na ontvangst van je inzending binnen vier weken op je
bankrekening gestort.
Actievoorwaarden:
• Deze actie geldt alleen voor aankopen in de periode van 18 oktober 2013 t/m 6 januari 2014
• Deze actie geldt alleen op de SENSEO® Latte Duo met typenummers HD7855/60 en HD7857/50
• Volledige inzendingen dienen uiterlijk 20 januari 2014 ontvangen te zijn op bovenstaand antwoordnummer
• Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen
• Het bedrag kan alleen per bank-, giro-overschrijving aan je worden overgemaakt
• We adviseren je het originele aankoopbewijs te bewaren, dit is jouw garantiebewijs
• Douwe Egberts Nederland B.V. behoudt het recht voor de actie te wijzigen
• Maximaal 2x deelname aan de actie per naam, adres en rekening nummer
Vreemd vind ik wel, dat de laatste (?) cashback actie voor deze Senseo niet naar voren komt in Google.
carola.83 schreef op maandag 20 jul 2015, 15:58: Vreemd vind ik wel, dat de laatste (?) cashback actie voor deze Senseo niet naar voren komt in Google.
retor = retour (natuurlijk)
En de actie: SENSEO® €50 euro Retouractie
Deze actie geldt alleen voor aankopen in de periode van 30-10-2014 t/m 19-01-2015.
Denk dus dat TS net te laat is geweest zo te zien.
(..... Eind januari en begin februari 2015 ....)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer