Service NLE
Het laatste jaar veel gedoe gehad met de NLE. Heb Kassa cc ook mijn een na laatste mail aan de NLE cc gestuurd. Ook op mijn laatste mail een omvangrijk antwoord gekregen maar niet een antwoord op mijn vraag. Hebben jullie meer/vergelijkbare ervaringen met de NLE. Groet, Johan
Geachte heer Wester,
Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.
Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet uw gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice
Geachte NLE "service",
Uw reactie: "het spijt ons niet anders te kunnen berichten" werkt mij erg op de lachspieren. U heeft niet een maar meerdere fouten gemaakt. Verkeerde eindstanden gebruiken terwijl u de goede heeft (hebben wij zwart op wit van u). De ene eindafrekening, creditnota, nieuwe eindafrekening, enz. na elkaar hebben wij van u ontvangen. Bijna afgesloten geweest door uw fout. Ettelijke telefoontjes, al met al zeker 2 uur met u gebeld. Telefoonkosten, tijd en ergernis en u wil ons afschepen met 10 euro belkosten.
Nogmaals, laat mij niet lachen, u kunt wel anders maar doet het niet. Maar misschien heeft u wel baad hierbij, negatieve reclame is ook reclame zeggen ze. Negatief zal die zeker lang blijven op deze manier!
J. Wester
Wordt een echt drama en vervolgverhaal met de NLE. Hieronder eerst deel uit reactie van de NLE dd 14-8-2014 op onze klacht:
Daar u het verbruik heeft geconsumeerd kan NLE niet het bedrag van €74,90 wegboeken. Wij zullen u onverplicht en uit coulance een éénmalige compensatie toekennen van €10,00 voor de gemaakte telefoonkosten. Dit bedrag zal uitbetaald worden. Indien u er voor kiest om het bedrag van de eindnota te storneren, zal het verrekend worden. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
We hebben het bedrag gestorneerd en krijgen vandaag een nieuwe nota van de NLE: Bedrag euro 114.90! Dus geen 10 euro in korting gebracht maar 40 euro extra kosten in rekening gebracht. Leve de NLE!
Johan Wester
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer