jo
door johanwester Aug 18, 2014 om 17:42
Huishouden & energie

Service NLE

Het laatste jaar veel gedoe gehad met de NLE. Heb Kassa cc ook mijn een na laatste mail aan de NLE cc gestuurd. Ook op mijn laatste mail een omvangrijk antwoord gekregen maar niet een antwoord op mijn vraag. Hebben jullie meer/vergelijkbare ervaringen met de NLE. Groet, Johan

1635 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 18, 2014 om 17:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Voor contact met Kassa klik links onderaan.

nleservice
door nleservice - Aug 19, 2014 om 08:24
26 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte heer Wester,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet uw gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice

jo
door johanwester - Aug 19, 2014 om 17:25
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Geachte NLE "service",

Uw reactie: "het spijt ons niet anders te kunnen berichten" werkt mij erg op de lachspieren. U heeft niet een maar meerdere fouten gemaakt. Verkeerde eindstanden gebruiken terwijl u de goede heeft (hebben wij zwart op wit van u). De ene eindafrekening, creditnota, nieuwe eindafrekening, enz. na elkaar hebben wij van u ontvangen. Bijna afgesloten geweest door uw fout. Ettelijke telefoontjes, al met al zeker 2 uur met u gebeld. Telefoonkosten, tijd en ergernis en u wil ons afschepen met 10 euro belkosten.

Nogmaals, laat mij niet lachen, u kunt wel anders maar doet het niet. Maar misschien heeft u wel baad hierbij, negatieve reclame is ook reclame zeggen ze. Negatief zal die zeker lang blijven op deze manier!

J. Wester

tijger1
door tijger1 - Aug 19, 2014 om 17:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik mag hopen dat u overgestapt bent van energieleverancier.

jo
door johanwester - Aug 19, 2014 om 17:54
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wees maar niet bang, dat hebben we gedaan!

jo
door johanwester - Aug 20, 2014 om 17:35
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wordt een echt drama en vervolgverhaal met de NLE. Hieronder eerst deel uit reactie van de NLE dd 14-8-2014 op onze klacht:

Daar u het verbruik heeft geconsumeerd kan NLE niet het bedrag van €74,90 wegboeken. Wij zullen u onverplicht en uit coulance een éénmalige compensatie toekennen van €10,00 voor de gemaakte telefoonkosten. Dit bedrag zal uitbetaald worden. Indien u er voor kiest om het bedrag van de eindnota te storneren, zal het verrekend worden. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

We hebben het bedrag gestorneerd en krijgen vandaag een nieuwe nota van de NLE: Bedrag euro 114.90! Dus geen 10 euro in korting gebracht maar 40 euro extra kosten in rekening gebracht. Leve de NLE!

Johan Wester

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer