ka
door karst mol Jul 2, 2014 om 15:15
Elektronica & tv

Service Philips

Hallo!! mijn naam is Karst en ik zou graag willen weten hoe het zit met de service van Philips want ik heb een blu ray speler van Philips waar 575 euro voor betaald heb . Ik heb tien films in 3D op dit apparaat gezien en een film avatar in 3D doet het niet volgens Philips was de blu ray disk het probleem maar ik heb van Philips zelf een nieuwe 3D film van Avatar gekregen en die doet het ook niet op deze BDP9600 .Ik had Philips toen weer gebeld en toen werd er gezegt dat het een software probleem is en daar moet ik op wachten? Hoelang het duurt weet Philips niet en ik vindt dat ik toch gewoon een film moet kunen kijken op dit vrij dure apparaat? Wat kan ik hier nou aan doen.

439 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jul 2, 2014 om 16:32
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft u dan direct bij Philips gekocht? Zo niet, dan moet u immers bij de leverancier zijn? Mocht u dat al gedaan hebben en zij hebben u verwezen naar Philips: terug naar waar u het gekocht heeft; zij moeten de boel voor u oplossen.

ph
door philip36 - Jul 2, 2014 om 16:57
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Volgens de Philips site is dat probleem met Avatar in update 1.56 verholpen.
Ze zijn nu bij update 1.63 en die is al van 27-3-2012.
Lijkt dat die update voor de speler niet heeft gewerkt.
Ik weet niet wanneer u de klantenservice van Philips voor het laatst gesproken hebt maar ik zou de huidige software-versie op de speler controleren en als deze 1.63 aangeeft Philips nogmaals bellen.
Meestal is de service van Philips niet zo beroerd maar voor updates zijn ze weer afhankelijk van die technische jongens.
Als u alleen met de Avatar disk problemen heeft zou ik gewoon wachten op een update want de speler is, volgens de gebruikers, klasse.

ka
door karst mol - Jul 2, 2014 om 17:16
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb de 1.63 update er op zitten dus dat wil dus zeggen dat ik moet wachten op een update dat een tijd kan duren? Het klopt wat uw zegt want ik had de film al een keer op het apparaat gezien en dat was prachtig.Volgens Philips geeft het apparaat nu een conflict door de nieuwe updates? Maar ik vindt wel dat Philips wat aan hoort te doen want ik moet toch gewwoon film kunnen kijken op een apparaat van 575 euro.

ph
door philip36 - Jul 2, 2014 om 19:09
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Avatar geeft niet alleen problemen bij de spelers van Philips maar ook op die van andere merken, Google maar eens.
Het probleem is blijkbaar de nieuwe manier van codering en beveiliging bij deze film waarmee veel spelers geen raad weten.
Neem aan dat bij u andere films geen probleem geven.
Het kan ook zijn dat het probleem, één bepaalde film, te klein is om er veel tijd aan te spenderen en zal de oplossing misschien wel lang op zich laten wachten.
In de tussentijd genieten van andere mooie 3d films.

Cookies
door Cookies - Jul 2, 2014 om 19:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=karst mol schreef op woensdag 2 jul 2014, 17:16]Ik heb de 1.63 update er op zitten dus dat wil dus zeggen dat ik moet wachten op een update dat een tijd kan duren?

Het is nog maar de vraag of er überhaupt nog een firmware update komt, want dit apparaat is al in 2010 op de markt gekomen. Voor Philips dus niet echt interessant om daar nog een update voor uit te brengen, zeker ook gezien het feit dat dit probleem alleen bij Avatar op treedt.

Cookies
door Cookies - Jul 2, 2014 om 19:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Volgens Philips geeft het apparaat nu een conflict door de nieuwe updates? .......

Is het niet mogelijk om dit apparaat terug te zetten naar fabrieksinstellingen en daarmee naar de oude firmware?

ka
door karst mol - Jul 3, 2014 om 02:00
2 Antwoorden / 2 Vragen

Nee dat gaat niet carola.83 het is wel raar want mijn buurman heeft ook een 3D speler van philips(de 7 serie)en die heeft avatar al 4 keer in 3D gezien?Deze speler is nog een stuk goedkoper ook en waarom heeft hij geen probleem met deze film? Ik snap er geen pal van.

pi
door pieterwolters - Jul 3, 2014 om 08:38
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=philip36 schreef op woensdag 2 jul 2014, 19:09]
Het probleem is blijkbaar de nieuwe manier van codering en beveiliging bij deze film waarmee veel spelers geen raad weten.

Voldoet die film wel aan de standaarden of hebben ze, net als in het verleden met CD's, ranzige kopieerbeveiligingen ingebouwd die niet volgens de standaard zijn?