snah
door snah Sep 11, 2014 om 21:44
Computers & telefonie

Sim only 4G

Hallo ,

Ik zit al vele jaren bij Ben , sim only , 200mb internet en 250 belminuten of sms .
Dit alles voor 15 euro .

De internet snelheid is slecht , haal vaak 3 G niet . Heb een samsung S4 welke 4G aankan , maar niet bij mij .

Welke provider heeft een sim only abonnement met 4 G , 250 bel minuten of meer , 500 MB internet en is niet duurder dan 15 euro .

Mvg
Hans

3661 17 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Sep 11, 2014 om 22:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Om het dekkingsgebied van 4G te zien: klik hier

aurora1
door aurora1 - Sep 11, 2014 om 22:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk anders eens naar de tarieven op de site van Simyo (KPN netwerk), ik lees dat ze daar 4G bundels hebben die je maandelijks aan of uit kunt zetten: klik hier.

gompy2
door gompy2 - Sep 11, 2014 om 22:40
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Eerst even kijken van welk netwerk Ben gebruik maakt.
Ben maakt gebruik van het netwerk van T-mobile.
Als je nu op de link van tijger1 klikt zie je de kaarten van o.a de 4G netwerken, zoals tijger ook al aangaf.
Als je nu de vinkjes weghaalt van KPN en Vodafone dan zie je alleen nog het netwerk van T-Mobile en zie je ook gelijk welk een enorm slechte dekking dat netwerk heeft.
Alleen een gedeelte van het westen van het land met ook nog flinke witte stukken daartussen.
Die moet je dus niet hebben, maar jij hebt die wel want je zit bij Ben.
De beste 4G dekking heeft KPN en Simyo, zoals aurora al schreef is een dochter van KPN en gebruikt dus uiteraard het netwerk van KPN

diumenge
door diumenge - Sep 11, 2014 om 22:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Voor één euro meer Vodafone Smart 500.

tenormin
door tenormin - Sep 11, 2014 om 22:49
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@gompy2, met alle respect: zie geen link van tijger1. (Tenzij in een ander topic)?

diumenge
door diumenge - Sep 11, 2014 om 22:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Aurora1 is het...

door 1953 - Sep 12, 2014 om 01:33
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Onder andere KPN!

diumenge
door diumenge - Sep 12, 2014 om 06:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=1953 schreef op vrijdag 12 sep 2014, 01:33]Onder andere KPN!Kan je dan even een link plaatsten naar een 4G abonnement van KPN met minimaal 500MB, 250 belminuten en een prijs van 15 euro of minder.

tijger1
door tijger1 - Sep 12, 2014 om 09:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gompy2

Waar het hart vol van is, loopt het toetsenbord van over ;-))

ca
door carrie - Sep 12, 2014 om 10:24
79 Antwoorden / 1 Vragen

Telfort heeft een abonnement van 300 min, 100 sms en 500 MB voor €15, 1000 MB voor €18.
gaat via het netwerk van KPN, dus een goed bereik

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 12, 2014 om 10:45
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=carrie schreef op vrijdag 12 sep 2014, 10:24]Telfort heeft een abonnement van 300 min, 100 sms en 500 MB voor €15, 1000 MB voor €18.
gaat via het netwerk van KPN, dus een goed bereik
Voor 4G betaal je wel 5 euro extra, dus 23 euro. Voordeel van Telfort is wel dat je, qua internet dan, niet buiten je bundel kunt gaan (schijnt bij Vodafone volgens mij nog weleens fout te gaan namelijk ;-)).

*Waarschuwing* onderstaande regel sluit niet aan op de vraag, indien niet gewenst, niet verder lezen;
Persoonlijk zou ik voor prepaid gaan (Simyo) en internetten (en bellen) via wifi, tientje prepaid (bij je mobiele provider) tegoed is genoeg per jaar.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 12, 2014 om 10:49
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Overigens is de site van Telfort redelijk misleidend, wanneer je vanuit http://shop.telfort.nl/4G op 'sim only met 4G' klikt, kom je bij de abonnementen zonder 4G uit. Wanneer je dan niet goed leest/kijkt, gaat het mis..

duif2
door duif2 - Sep 12, 2014 om 12:55
371 Antwoorden / 116 Vragen

Ik heb een sim-only van HI.
Bevalt goed, goede dekking, bijna overal 4G

gompy2
door gompy2 - Sep 12, 2014 om 13:38
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=duif2 schreef op vrijdag 12 sep 2014, 12:55]Ik heb een sim-only van HI.

Hi is KPN, daarom zullen alle dochters en wederverkopers die van het netwerk van KPN gebruik maken, ook wel aangeduid met " Mobile Virtual Network Operator" (MVNO) allemaal dezelfde kwaliteit van dekking hebben.
KPN en dochters:
Hi, Telfort, XS4ALL, Simyo, E-Plus, BASE Company, Yes en iBasis.

Klik -> Bellen.com:

MVNO's op het KPN netwerk

Er zijn een aantal ander telecomproviders die gebruikmaken van het mobiele KPN netwerk. Deze providers verkopen wel mobiele diensten onder hun eigen naam, maar beschikken zelf niet over een licentie. Zulke aanbieders worden MVNO's genoemd, wat staat voor Mobile Virtual Network Operator. De mobiele providers die gebruik maken van het KPN-netwerk zijn Telfort, Hi, Simyo, Youfone, Toggle Mobile, TrendCall, Robin Mobile, Ortel Mobile, Lebara Mobile, GT Mobile, Aldi Talk, AH Mobiel, Mobile Vikings, Kruidvat Mobiel, Jumbo Mobiel, HEMA en Lycamobile, en misschien nog wel meer.
Het bereik en dekking van al deze merken zal dus in principe gelijk zijn mits ze allemaal 4G aanbieden.

Dekking van Vodafone is ook goed, véél beter als T-Mobile, maar minder als KPN.
Zie kaartje van Aurora1 van donderdag 11 sep 2014, 22:04.

Voor dekkingskaarten van alle G netwerken:
Klik-> KPN

Klik-> T-Mobile

Klik-> Vodafone

wimmi20
door wimmi20 - Sep 12, 2014 om 18:32
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Over de onterechte data naheffingen bij Vodafone zijn veel klachten.
Afblijven dus, ook hun prepay tarieven zijn veel te hoog.

zinook
door zinook - Sep 12, 2014 om 20:42
261 Antwoorden / 7 Vragen

Ik betaal 15,11 voor 100 bel/sms minuten en 750 mb bij hi. Wel via internet afgesloten zodat ik 2.50 korting kreeg. Anders zou je dus 17,61 betalen. En (bijna) overal 4G dekking. Het komt maar zelden voor dat ik geen 4G heb.

zinook
door zinook - Sep 12, 2014 om 20:45
261 Antwoorden / 7 Vragen

Ik heb dus meer MB te gebruiken maar minder belminuten. Deze kun je zelf instellen bij Hi. Dus misschien is 250 belminuten met 200 mb internet ook wel rond de 15 euro.