pe
door petram Mar 2, 2015 om 23:44
Huishouden & energie

Sk keukens komt afspraak niet na kan ik uit de koopovereenkomst

Op 9 december hebben wij een redelijke keukenbrand gehad.Omdat we nog niet zo lang in de woning zaten hebben we de woning grotendeels bewoonbaar gemaakt,helaas is er brand ontstaan en hadden we ineens niets meer.Nadat we de schrik zijn bekomen konden we weer zelf alles doen met een x bedrag maar omdat we de jongste niet meer zijn en we een beetje ingekakt waren hebben we alles uit handen gegeven. alles is gepoetst we kregen een voorschot van 500 euro om een gasstel te kopen en etenswaar dit was na de feestdagen we waren handen vol geld kwijt aan eten buiten de deur omdat we niet meer mochten koken.Na de feestdagen werd een plafonnetje in de keuken geplaatst samen met de inbouwspots vervolgens is het een touwtrekkerij wie wat doet.Er komt iemand die zegt je hebt 6.500 euro om alles in je keuken te realiseren geen vetpot maar ook geen slecht vooruitzicht kortom we konden met dit budget aan de slag..Ander halve a twee weken geleden hebben we bij sk keukens een keuken volgens ons budget en normen besteld de overeenkomst was dat alles naar de makelaar gestuurd zou worden en dat er ingemeten zou worden.Het inmeten is gebeurt en vervolgens zou de gene die ingemeten heeft samen met de aannemer kortsluiten.Omdat we alles uit handen hebben gegeven herhaaldelijk de aannemer gebeld die zegt vervolgens niks te weten skkeukens gebels die wacht op de oferte kortom we worden van kastje naar de muur gestuurd.Afgelopen vrijdag de firma hier gehad die de aannemer in dienst heeft ook deze heeft gevraagt waarom het zo lang duurde omdat wij hebben aangegeven zo snel mogelijk de keuken te plaatsen.De aannemer wacht op de rekening en degene die had ingemeten zou contact met hem hebben gezocht icm tegels en muurbekleding.U begrijpt dat ik een leek ben en word moedeloos van dit touwtrekkerijgedrag.Ik heb wederom afgelopen vrijdagmiddag met skkeukens gebeld omdat er iets was met de hoogte van de kast aan de overzeide hij zou een tekening maken van wat eventueel mogelijk zou kunnen zijn. die tekening en die mail zou ik afgelopen zaterdag krijgen.Helaas heb ik zaterdag geen tekening ontvangen en maandag ook nog niet.Ik heb geen vertrouwen meer in deze kan ik onder de koop uit.Ik hoop dat u me echt kunt helpen mvg p