ro
door roblomm Sep 30, 2014 om 18:05
Computers & telefonie

Slechte klantenservice T mobile


Geachte kassa klanten service

Hierbij wil ik een klacht indienen over de dramatische klanten service van T mobile, betreft de dekking van internet
Sinds 24 juni 2013 heb ik een abonnement van 55 euro per maand met een iPhone 5.
Deze iPhone heb ik voor €100 euro aangeschaft bij dit abbonement.

Nu heb ik de laatste maanden heel wat problemen met het bereik/ ontvangt van het mobile en het telefonische netwerk van T- mobile.
Ik heb hier een klacht voorin gediend en T- mobile ging dit onderzoeken.
Gelukkig werd ik binnen een week terug gebeld met de mededeling dat mijn klacht klopte en dat ik in mijn omgeving geen 3g netwerk verbinding heb, en dat ik daardoor een slecht bereik heb.
Wel was er een 2g verbinding die helaas niet de volledig internet / telefonische dekking gaf.
Deze medewerker erkende mijn probleem.

Nu heb ik een abonnement € 55 p/m waarvan € 30,- euro aan mobile internet van 5000 mb.
Helaas kan ik daar geen gebruik van maken , omdat T- Mobile geen 3g verbinding mij kan bieden in mijn omgeving. Met andere woorden gooi ik elke maand € 30, - euro weg.

T- Mobile wilde mij tegenmoet komen, door mijn abonnement wat ik nog een half jaar heb te ontbinden, Helaas moet ik wel mijn iphone van 5 afbetalen voor een bedrag van € 250 euro.
Daarnaast bieden ze mij een alternatief van een korting van 20% ( 10 euro per maand).
Ik vind deze alternatieven helemaal niks , en ik vind het schandalig dat ze een klant die al meer dan 8 jaar klant is zo schandalig behandelen.
Bij aanschaf van dit abonnement heb ik door T- mobile laten onderzoeken of ik in mijn omgeving genoeg internet verbinding zou hebben, en dit bleek zo het geval te zijn.
Ik heb toen door hun advies een extra groot internet abonnement genomen, maar nu blijkt dus dat er in mijn omgeving helemaal geen 3g verbinding/ netwerk te zijn.
Dus al met al betaal ik voor een 2 jarig abonnement € 630 voor internet die ik dus niet kan gebruiken.

Ik vind dit zeer dramatisch van T – Mobile en daarom vraag ik graag aan u, uw hulp met betrekking tot deze klacht.

Er zullen meerdere mensen zijn die deze klacht hebben, en daarom zou dit eens aan het licht moeten komen

747 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2014 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zie links onder het knopje om in contact te komen met kassa ;-).

Maar ik wil ook wel mijn mening geven; probeer die 20 procent iets op te krikken en zit het abonnement uit.
Verder heb je vast ergens toegang tot wifi, volgende keer 'n kleine bundel (of geen) en daarvan gebruik maken. Geld besparen was nog nooit zo makkelijk.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2014 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je moet je klacht ook uitvoerig, indien mogelijk, op zoveel mogelijk klachtensite's zetten en daar flink rammelen, dat zet pas zoden aan de dijk.
Bij een klacht daar geplaatst wordt er contact op genomen met het bedrijf waar over geklaagd wordt om een weerwoord te geven, en dan komt het in de openbaarheid.
Probeer de volgende klachtensite's:

Klik-> Klacht.nl
en
Klik-> Klachtenkompas.nl (Consumentenbond)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer