ro
door roblomm Sep 30, 2014 om 18:05
Computers & telefonie

Slechte klantenservice T mobile

Geachte kassa klanten service

Hierbij wil ik een klacht indienen over de dramatische klanten service van T mobile, betreft de dekking van internet
Sinds 24 juni 2013 heb ik een abonnement van 55 euro per maand met een iPhone 5.
Deze iPhone heb ik voor €100 euro aangeschaft bij dit abbonement.

Nu heb ik de laatste maanden heel wat problemen met het bereik/ ontvangt van het mobile en het telefonische netwerk van T- mobile.
Ik heb hier een klacht voorin gediend en T- mobile ging dit onderzoeken.
Gelukkig werd ik binnen een week terug gebeld met de mededeling dat mijn klacht klopte en dat ik in mijn omgeving geen 3g netwerk verbinding heb, en dat ik daardoor een slecht bereik heb.
Wel was er een 2g verbinding die helaas niet de volledig internet / telefonische dekking gaf.
Deze medewerker erkende mijn probleem.

Nu heb ik een abonnement € 55 p/m waarvan € 30,- euro aan mobile internet van 5000 mb.
Helaas kan ik daar geen gebruik van maken , omdat T- Mobile geen 3g verbinding mij kan bieden in mijn omgeving. Met andere woorden gooi ik elke maand € 30, - euro weg.

T- Mobile wilde mij tegenmoet komen, door mijn abonnement wat ik nog een half jaar heb te ontbinden, Helaas moet ik wel mijn iphone van 5 afbetalen voor een bedrag van € 250 euro.
Daarnaast bieden ze mij een alternatief van een korting van 20% ( 10 euro per maand).
Ik vind deze alternatieven helemaal niks , en ik vind het schandalig dat ze een klant die al meer dan 8 jaar klant is zo schandalig behandelen.
Bij aanschaf van dit abonnement heb ik door T- mobile laten onderzoeken of ik in mijn omgeving genoeg internet verbinding zou hebben, en dit bleek zo het geval te zijn.
Ik heb toen door hun advies een extra groot internet abonnement genomen, maar nu blijkt dus dat er in mijn omgeving helemaal geen 3g verbinding/ netwerk te zijn.
Dus al met al betaal ik voor een 2 jarig abonnement € 630 voor internet die ik dus niet kan gebruiken.

Ik vind dit zeer dramatisch van T – Mobile en daarom vraag ik graag aan u, uw hulp met betrekking tot deze klacht.

Er zullen meerdere mensen zijn die deze klacht hebben, en daarom zou dit eens aan het licht moeten komen

747 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 30, 2014 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zie links onder het knopje om in contact te komen met kassa ;-).

Maar ik wil ook wel mijn mening geven; probeer die 20 procent iets op te krikken en zit het abonnement uit.
Verder heb je vast ergens toegang tot wifi, volgende keer 'n kleine bundel (of geen) en daarvan gebruik maken. Geld besparen was nog nooit zo makkelijk.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2014 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet je klacht ook uitvoerig, indien mogelijk, op zoveel mogelijk klachtensite's zetten en daar flink rammelen, dat zet pas zoden aan de dijk.
Bij een klacht daar geplaatst wordt er contact op genomen met het bedrijf waar over geklaagd wordt om een weerwoord te geven, en dan komt het in de openbaarheid.
Probeer de volgende klachtensite's:

Klik-> Klacht.nl
en
Klik-> Klachtenkompas.nl (Consumentenbond)