potato
door potato Aug 8, 2010 om 13:34
Computers & telefonie

Spaanse dongel

Ik ga regelmatig voor 3 weken naar Spanje en neem dan mijn laptop mee maar heb daar geen Internetaansluiting Nu vertelde mij iemand dat je daar een Vodafone dongel kunt kopen en dan met een klein abonnement of pre paid toch ontvangst zou hebben. Heeft iemand daar ervering mee

2332 3 Rapporteer

genius
door genius - Aug 8, 2010 om 16:31
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo potato,

Werkelijk geen idee wat ze in Spanje verkopen aan dongels. Ik mag aannemen dat het assortiment gelijkwaardig aan Nederland mag zijn, dus een Prepaid-dongel zal daar ook wel te verkrijgen zijn. Of Vodafone ook in Spanje de dongel in de verkoop heeft, kun je wellicht rechtstreeks aan Vodafone vragen. Even langs lopen of bellen. Ik ben er wel van overtuigd dat het met een spaanse dongel voordeliger zal uitpakken dan dat je een nederlandse meeneemt naar spanje toe.

Verder heb ik nog even op google gezocht en daar staan wel wat informatieve items op.
Googelen op: Vodafone dongel Spanje. .

Succes!

G.

robert11
door robert11 - Aug 8, 2010 om 23:14
310 Antwoorden / 25 Vragen

U kunt rustig een usb stik kopen van een provider, maar u moet wel de voorwaarden en de prijzen kunnen vergelijken van Spanje.
Vodafone is er ook in Spanje. Ik gebruikt mijn vodafone stik in meerdere landen en koop in het land zelfs een prepay simkart. Werk hartstikke goed!

jscholtes
door jscholtes - Aug 9, 2010 om 13:26
777 Antwoorden / 31 Vragen

Mijn overbuur gebruikt Symio. Hij sluit een prepaid abonnement af voor de maanden dat hij daar is en wisselt de dag dat hij naar huis gaat. Dat wisselen van abonnementsvorm schijnt daar zonder problemen mogelijk. Dus gedurende maanden dat hij er is 5Gb per maand, maanden dat hij er niet is, prijs per gedownloade Mb. Aangezien dat niets is, betaalt hij ook niets.