thunderbird
door thunderbird Jan 27, 2015 om 17:04
Computers & telefonie

Spam?

Hallo,
Ik zit weer met een probleempje waar ik niet uit kom.
Ik zit sinds november op glasvezel aangesloten en sindsdien is het niet mogelijk om mail te sturen naar Gmail adressen.Alle andere adressen lukt wel. Volgens mij denk Gmail dat het spam is. Ik krijg telkens de mail terug met een hoop tekst waar ik niets van snap,het is allemaal in het Engels. Wie weet wat ik hieer aan kan doen?
Mvg. Koos

455 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jan 27, 2015 om 17:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Begin maar eens met die tekst te kopiƫren en hier te plaatsen. We zijn tenslotte geen helderzienden hier.

aurora1
door aurora1 - Jan 27, 2015 om 17:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Kijk eens op de website van uw glasvezelprovider of voor Gmail accounts oid veranderd moeten worden.
Over Telfort kwam ik klik hier tegen (even e.e.a. doorlezen).

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 17:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo thunderbird,

De mail wordt inderdaad gezien als spam:
..... message is likely unsolicited mail. To reduce the
amount of spam sent 550-5.7.1 to Gmail, this message has been blocked.
.....

Stuur dat bericht eens door naar je provider met het verzoek om informatie:
.....For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report.
......

Suc6

aurora1
door aurora1 - Jan 27, 2015 om 23:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Lees eens klik hier door.
En/of doe zoals @edrick3 voorstelt, dus het bericht doorsturen naar uw provider.
Het adres staat onderaan: klik hier en kijk eventueel ook nog klik hier w.b. instellingen en informatie.
D.w.z. dat ik dat als de provider gevonden heb.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 28, 2015 om 09:43
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Jouw Gmail adres gebruiken om mail te versturen.

diumenge
door diumenge - Jan 28, 2015 om 10:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Die foutcode (550) betekent dat je op de zwarte lijst van Google staat. Niet duidelijk is waarom, kan op basis van je ip adres, je e-mail adres of misschien wel het hele domein (new-online.de) zijn.

Dus dat moet je zien uit te vinden.

thunderbird
door thunderbird - Jan 28, 2015 om 10:25
87 Antwoorden / 52 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 28 jan 2015, 09:43]Jouw Gmail adres gebruiken om mail te versturen.

Dat kan ik doen ja,maar het gaat er om dat ik mailtjes moet kunnen versturen met de internet aanbieder waar ik een verdrag mee heb.
Ik kan mailtjes versturen naar alle andere adressen zolang er maar geen @gmail.com achterstaat en met mijn vorig email adres bij @t-online.de had ik geen problemen maar dat was van Deutsche Telekom en nu zit ik op New-online.de van Deutsche Glasfaser.
Groeten, Koos

thunderbird
door thunderbird - Jan 28, 2015 om 10:29
87 Antwoorden / 52 Vragen
0

Beste Aurora 1,
Ik heb dat bericht doorgestuurd naar mijn internetaanbieder en heb ze vanmorgen gebeld (de achtste keer) en ze hebben beloofd dat ze het nu toch echt gaan onderzoeken. Ben benieuwd.
Groeten Koos

thunderbird
door thunderbird - Feb 25, 2015 om 14:44
87 Antwoorden / 52 Vragen
0

Hallo,
Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar het is opgelost.
Ik heb drie emails moeten sturen,tweemaal hun kantoor bezocht en elf (!) keer gebeld. Telkens kwamen ze met de mededeling dat ze er een notitie van zouden maken en doorsturen,waarna ze contact zouden opnemen,wat ze nooit gedaan hebben. Op het laatst zeiden ze dat het probleem bekend was en plotseling was het probleem opgelost en werkt het voortreffelijk. Wat de oorzaak was weet ik niet maar ik denk dat Diumenge in de goede richting zat.
Allemaal heel hartelijk bedankt voor de moeite,groeten, Koos

aurora1
door aurora1 - Feb 25, 2015 om 15:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Graag gedaan en dank voor het melden. Mooi dat het nu opgelost is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer