ke
door keteltje3 Nov 1, 2014 om 16:17
Computers & telefonie

Speaker draadloos verbinden met ipad

Ik heb een JBL Flip2 bluetooth speaker gekocht, maar het lukt mij niet deze draadloos te verbinden met mijn iPad.
De bluetooth verbinding van mijn iPad naar een soundbox is
geen probleem, deze werkt prima.
Op internet heb ik gezien dat meerdere mensen hier problemen mee hebben, maar de juiste oplossing heb ik nog niet gevonden. De handleiding is zeer summier, en biedt mij geen oplossing. Wie kan mij helpen!

19806 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 1, 2014 om 16:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo keteltje3,

Computertotaal.nl schreef het volgende:

Verbinding maken via Bluetooth is een peulenschil, maar let op: je moet de aan/uit-knop ingedrukt houden totdat blauwe en rode kleuren afwisselend knipperen. Dat staat ook in de gebruiksaanwijzing, maar wie gewend is dit boekje over te slaan doet er iets langer over om verbinding te maken.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Nov 1, 2014 om 20:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En ......gelukt?

costnix
door costnix - Nov 2, 2014 om 09:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom moeilijk doen, als het ook via de geluidsuitgang van de iPad kan?

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2014 om 10:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@costnix,

Je hebt natuurlijk niet voor niets een bluetooth speaker gekocht.

ke
door keteltje3 - Nov 2, 2014 om 10:29
33 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, het is nog niet gelukt! Heb nog geen tijd gehad. Als het zo simpel was, als edrick3 zei, was deze vraag niet gesteld. Handleidingen kan ik ook lezen. Mijn speaker heeft een aparte aan/uit knop en de bluetooth ook. De ze knop gaat (ook volgens de handleiding ) knipperen, en bij koppeling continu branden. bij mij blijft hij knipperen. Misschien heb ik geen geduld. Ik zal vandaag nog wel eens proberen. In ieder geval bedankt!

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2014 om 10:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@keteltje3,

..... Ik zal vandaag nog wel eens proberen.....
Ben benieuwd.
Het zou natuurlijk kunnen dat je apparaat/speaker niet goed functioneert.
Blijkbaar ligt het niet aan je iPad, want die maakt wel verbinding met je soundbox.

Suc6

costnix
door costnix - Nov 2, 2014 om 19:08
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik sluit mijn iPad gewon op een 2.1 speaker systeem aan, die de helft van deze bluetooth luidspeker, die ook nog slecht presteert. Gelukkig voot deTS heeft zijn luidspeker nog een gewone aansluiting

aurora1
door aurora1 - Nov 2, 2014 om 20:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u de flip al geprobeerd met bijv. de pc?
Lees anders eens klik hier de vragen en reacties door.

ke
door keteltje3 - Nov 4, 2014 om 09:36
33 Antwoorden / 1 Vragen

Bluetooth werkt eenvoudig niet, breng hem terug. Bedankt

edrick3
door edrick3 - Nov 4, 2014 om 10:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@keteltje3,

Hopelijk krijg je een nieuw exemplaar (garantie) wat wél verbinding maakt.

Met vr.gr.