ma
door maaaaarjolein Aug 3, 2014 om 18:45
Vakantie & reizen

Spelfout 3e voornaam vliegticket

Ik heb een ticket geboekt bij Ryan air en ik had mijn 3 voornamen ingevuld. Nou heb ik helaas een spelfout bij mijn derde voornaam gemaakt, morgen ga ik hier dus even over bellen. Zal dit me veel geld kosten?

8486 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 3, 2014 om 19:51
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ryan Air. Dus als ze hun belofte waarmaken heeft u niets te vrezen. Natuurlijk wel even bellen met deze link als ze alsnog andere informatie geven. Veel succes hoor en....goede reis.

tenormin
door tenormin - Aug 3, 2014 om 23:06
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@philip36, heb geen idee wanneer @maaaaarjolein geboekt heeft; geef allen de site door. Staat immers dat er na 24 uur wel kosten aan komen "vliegen".

ph
door philip36 - Aug 4, 2014 om 09:05
2275 Antwoorden / 4 Vragen

[Edit redactie]

Gratis wijzigen binnen 24 uur anders toch betalen.

gerbera
door gerbera - Aug 4, 2014 om 09:06
7364 Antwoorden / 14 Vragen

[Edit redactie]
In een eerdere gelijksoortige vraag werd er na die 24 uur € 110,- gerekend. Men heeft het dan over naamswijziging.

w-
door w-en-am - Aug 4, 2014 om 12:48
15 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had ook een fout gemaakt ook bij Ryanair. Het herstellen was duurder dan de vlucht. Heb opnieuw de vlucht geboekt.

edrick3
door edrick3 - Aug 4, 2014 om 14:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo maaaaarjolein,

..... morgen ga ik hier dus even over bellen. .....
Zou dat maar meteen gaan doen!!

.....Zal dit me veel geld kosten? .....
Dat zou zo maar eens kunnen gebeuren!
Lees de Voorwaarden.

Kleine wijziging in boeking binnen 24 uur

Passagiers die rechtstreeks hebben geboekt op Ryanair.com hebben 24 uur de tijd vanaf het tijdstips van de originele boeking om kleine wijzigingen (spelfout in namen, incorrecte bestemming/data) te wijzigen in de originele boeking.

Gelieve contact op te nemen met Reserveringen. Wij zijn u graag van dienst.
(Bron:Ryanair)

Suc6

jo
door joohny - Aug 5, 2014 om 10:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had dezelfde fout gemaakt. 1 Letter te veel in mijn voornaam. 24 Uur waren ruim verstreken. Aangezien ik geen zin had om 110 euro te betalen heb ik de helpdesk gebeld van Ryanair (ik dacht 0900 0400860). Daar deden ze niet moeilijk en ze wijzigden kostenloos de naam en vrijwel direct erna had ik een nieuw boeking formulier ontvangen via email. De lady van de helpdesk (Engels talig) zei dat een kleine naamsverandering gratis is. Misschien heb ik geluk gehad.

labren
door labren - Aug 5, 2014 om 12:55
862 Antwoorden / 0 Vragen

waarom moet je dat veranderen dan ????????, ik geef mijn voorletters altijd op als ik ga vliegen en ze hebben nog nooit gevraagt om de namen !!!!!