ik
door ikzelf1942 Sep 15, 2014 om 00:05
Computers & telefonie

Spell checking

Krijg regelmatig deze melding op mijn pc; er wordt geprobeerd webinhoud te openen op uw computer met de tekst
" microsoft Spell Checking Facility " en wordt dan gevraagd,
toestaan of niet toestaan. wat is dit en kan ik "toestaan" zonder problemen ?? Met dank

3006 6 Rapporteer

door 1953 - Sep 15, 2014 om 00:24
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ken het niet en ook nog nimmer van gehoord.

Sinds wanneer ontving u deze melding? Dan een systeemherstel uitvoeren, een dag voor de melding of eerder uitvoeren. Na systeemherstel zou de melding verleden tijd moeten zijn.

aurora1
door aurora1 - Sep 15, 2014 om 00:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u spellingscontrole in uw mail of andere programma's ingeschakeld? Als dit verschijnt met het tikken van een mail kunt u het rustig toestaan om die spellingscontrole uit te voeren,idem voor Word e.d. Anders zou ik de spellingscontrole uitschakelen.
Kijk ook even klik hier.
En klik hier.
Ligt het anders laat dat dan weten.
Doe svp geen systeemherstel.

door 1953 - Sep 15, 2014 om 02:11
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 15 sep 2014, 00:44]Heeft u spellingscontrole in uw mail of andere programma's ingeschakeld? Als dit verschijnt met het tikken van een mail kunt u het rustig toestaan om die spellingscontrole uit te voeren,idem voor Word e.d. Anders zou ik de spellingscontrole uitschakelen.
Kijk ook even klik hier.
En klik hier.
Ligt het anders laat dat dan weten.
Doe svp geen systeemherstel.

Als van de enen op de andere keer is opgedoken, geen wijziging zijdens ts is geweest, dan is het wel verdacht te noemen.

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 09:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ikzelf1942,

Probeer het volgende eens:

a. Open Internet Explorer.
b. Klik op Extra.
c. Klik op Invoegtoepassingen beheren.
d. Klik in het linkervenster, klik op Spelling correctie.
e. Verwijder het vinkje bij Enable spelling correctie.
f. Klik op Sluiten.
g. Open de Internet Explorer om de wijzigingen toe te passen.
(Bron:MS forum)

Suc6

ik
door ikzelf1942 - Sep 15, 2014 om 09:58
81 Antwoorden / 15 Vragen

Edric,
volgens mij is het probleem verdwenen, na het opvolgen van je beschrijving,
dank voor de, zoals altijd, de deskundige hulp.

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 12:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ikzelf1942,

Mooi zo!
Hopelijk blijft het goed gaan.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.