re
door rene3d May 6, 2015 om 17:10
Computers & telefonie

Spotify inlog problemen

Ik heb al meerdere maanden een Spotify Premium abonnement. Dat werkte altijd probleemloos op al mijn apparaten. Sinds deze week heb ik Mijn Sony Home cinemaset terug moeten zetten op de fabrieksinstellingen omdat Netflix dat vereiste. Als ik nu op Spotify wil inloggen krijg ik steeds de melding dat ik voor dit apparaat een Premium abonnement moet afsluiten. Maar dit heb ik al maanden. Op een Engelstalige mail naar Spotify krijg ik geen enkele reactie. Wie kan mij verder helpen. Heeft Spotify een contact of telefoonnummer in Nederland.
Wie kan mij helpen ?

36085 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - May 6, 2015 om 17:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo rene3d,

Misschien heb je hier iets aan.

Spotify Netherlands B.V.
Singel 540
1017AZ Amsterdam
The Netherlands

Vond ook nog dit:

Adres
Spotify netherlands b.v.
Herikerbergweg 238
1101 CM Amsterdam zuidoost
Telefoonnummer
020 5750955

Suc6

edrick3
door edrick3 - May 6, 2015 om 17:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Heb je spotify van de KPN?

Dan kun je die ook eens informatief bellen:

Internet, Bellen en Televisie

Neem contact met ons op via:

0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar)

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, adviseren we je om ons vanaf je thuislocatie met een mobiele telefoon te bellen.

re
door rene3d - May 6, 2015 om 21:24
9 Antwoorden / 19 Vragen
0

Probleem is inmiddels opgelost.

Dank voor jullie reacties

Ma
door Mat Matheij - Apr 2, 2016 om 18:13
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Spotify wordt onder meer door KPN verstrekt mogelijk kunnen zij U van dienst zijn. Door het teruggaan naar de fabrieksinstellingen zult U opnieuw moeten inloggen. Daartoe moet U de inloggegevens nog hebben danwel opvragen. 0800-0402. Mvrgr.

marita5
door marita5 - Apr 2, 2016 om 18:31
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Mat Matheij , 

Dit topic is van bijna 1 jaar geleden , uw antwoord holt achter de feiten aan , Ts vermeld probleem is opgelost , hoop ik toch na 1 jaar ;-) 
 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer