sloterdijk
door sloterdijk Mar 22, 2014 om 17:29
Computers & telefonie

Spotify

Hoe kan ik in spotify verkeerde nummers verwijderen.
Ik heb bv. Door onervarenheid 5 x nummersvanRoyBlack in delijst staan
Is er ergens een handleiding tevindentervoorkomingvan verkeerd gebruik?

45875 9 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Mar 22, 2014 om 17:57
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Op het nummer gaan staan en backspace of delete klikken.

edrick3
door edrick3 - Mar 22, 2014 om 18:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sloterdijk,

Voor een 'handleiding' kijk eens hier.

Veel luisterplezier.

Met vr.gr.

sloterdijk
door sloterdijk - Mar 22, 2014 om 21:58
40 Antwoorden / 38 Vragen

Sorry Pieter en Edrick3 ik heb vergeten te schrijven dat mijn problemen met spotify gaan over het gebruik op mijn iPad en iMac.

Voor Pieter kan het nummer niet verwijderen via dackspace en/of delete klikken op de iPad.

Via de "handleiding" van Edrick3 begrijp ik nu wat ik verkeerd heb gedaan en wil nu spotify verwijderen van iPad en met een schone lei beginnen, alleen ik weet niet hoe ik spotify van mijn iPad kan verwijderen.

Daarnaast staat op mijn iMac een geheel andere spotify dan op mijn iPad. Deze 2 verschillen veel van elkaar.De spotify op mijn iMac is mooier en duidelijke en komt overeen met de aanbevolen handleiding van Edrick3

De vraag is dus ook nog hoe krijg ik op mijn iPad dezelfde spotify als op mijn iMac.

Waarom wil ik spotify ook op mijn iPad hebben,omdat ik deze ee neem op vakantie en zodoende mijn eigenmuziek bij mij heb.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Bvd Sloterdijk

macwouter
door macwouter - Mar 23, 2014 om 02:33
825 Antwoorden / 9 Vragen

Oké vooruit dan. Ga naar je iMac en open dan Spotify. Op de linker kolom zie je speellijsten en daar onder zie je de naam van een speellijst die je zelf hebt aangemaakt met een naam die je zelf verzonnen hebt. Daar kun je de nummers met een dubbelklik verwijderen. Ga naar bibliotheek en je ziet dat daar de nummers niet meer bij staan die je hebt verwijderd. Nummers die je nog in de bibliotheek hebt staan heb je elders ook op de Mac staan bijvoorbeeld in iTunes. Als je daar dan ook alles verwijderd zul je zien dat er in de bibliotheek van Spotify ook niets meer staat. Als je Spotify hebt openstaan ga dan helemaal naar linksboven in de menubalk klik op spotify en ga naar voorkeuren. Ga dan naar Lokale bestanden en vink alles uit.

crewmember
door crewmember - Mar 24, 2014 om 09:47
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Als je nummers uit je playlist op je Imac verwijdert zijn ze ook weg op je Ipad.

De 2 Spotify versies zien er anders uit maar zijn in feite hetzelfde.

macwouter
door macwouter - Mar 24, 2014 om 14:28
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=crewmember schreef op maandag 24 mrt 2014, 09:47]Als je nummers uit je playlist op je Imac verwijdert zijn ze ook weg op je Ipad.

Dat was dan ook bedoeld als voorbeeld. Als je inlogt bij spotify op je iPhone of iPad krijg je dezelfde nummers in je bibliotheek als op de mac.

pi
door pieterwolters - Mar 24, 2014 om 19:09
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=sloterdijk schreef op zaterdag 22 mrt 2014, 21:58]
Voor Pieter kan het nummer niet verwijderen via dackspace en/of delete klikken op de iPad.

Op een iPad doe he het als volgt:

Kies een playlist, klik op "Edit" en vervolgens op het mintekentje voor de nummers.

[quote=sloterdijk schreef op zaterdag 22 mrt 2014, 21:58]
Via de "handleiding" van Edrick3 begrijp ik nu wat ik verkeerd heb gedaan en wil nu spotify verwijderen van iPad en met een schone lei beginnen, alleen ik weet niet hoe ik spotify van mijn iPad kan verwijderen.

Verwijderen van de app doe je op dezelfde manier als dat je andere apps verwijdert. De playlists staan echter op de Spotify servers en niet op de iPad. Als je de app weer opnieuw installeert heb je weer dezelfde playlists. Als je echt opnieuw wilt beginnen zou je je account moeten opheffen en een nieuw account aanmaken.

[quote=sloterdijk schreef op zaterdag 22 mrt 2014, 21:58]
Daarnaast staat op mijn iMac een geheel andere spotify dan op mijn iPad. Deze 2 verschillen veel van elkaar.De spotify op mijn iMac is mooier en duidelijke en komt overeen met de aanbevolen handleiding van Edrick3

De vraag is dus ook nog hoe krijg ik op mijn iPad dezelfde spotify als op mijn iMac.

Het zijn 2 verschillende apps, dus dat gaat niet lukken. De iPad versie is simpeler gehouden omdat je minder mogelijkheden hebt op een tablet in vergelijking met een PC/Mac.

[quote=sloterdijk schreef op zaterdag 22 mrt 2014, 21:58]
Waarom wil ik spotify ook op mijn iPad hebben,omdat ik deze ee neem op vakantie en zodoende mijn eigenmuziek bij mij heb.

Wel de playlists even downloaden als je het op vakantie wilt gebruiken (tenzij je op vakantie een wifi verbinding hebt).