lo
door loeshenk_1 Mar 21, 2015 om 15:58
Auto & vervoer

Stella fietsen

wij hebben een klacht over stella fietsen in januari 2012 2 fietsen gekocht 1500 per stuk maart 2015 zijn de fietsen niet meer goed.zijn er mensen die ook klachten hebben over stella fietsen

2522 7 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Mar 21, 2015 om 16:01
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Wat is er niet goed aan de fietsen ?

edrick3
door edrick3 - Mar 21, 2015 om 16:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo loeshenk,

Als je een klacht hebt moet je terug naar de leverancier.

.....maart 2015 zijn de fietsen niet meer goed.......
Wat mankeert er dan aan?
Na 3 jaar zouden de accu's wel eens 'minder' kunnen zijn; dat is heel normaal.

Voor ervaringen van anderen: klik hier.

hansje klein
door hansje klein - Mar 21, 2015 om 18:10
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@loeshenk

Over welk Stella-model heeft u het, hoeveel km staan er inmiddels op de teller(s) en wat is de klacht precies? Geldt de klacht dan voor beide fietsen? Zijn die ook jaarlijks door Stella nagekeken........? Eerste accu's nog? Of zijn het alleen maar versleten banden?
Een beetje meer informatie zou ons en u ook beter verder kunnen helpen.

Natuurlijk zijn er altijd mensen met klachten......dat geldt voor iedere e-fiets!

lo
door loeshenk_1 - Mar 22, 2015 om 18:49
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=loeshenk schreef op zaterdag 21 mrt 2015, 15:58]wij hebben een klacht over stella fietsen in januari 2012 2 fietsen gekocht 1500 per stuk maart 2015 zijn de fietsen niet meer goed.zijn er mensen die ook klachten hebben over stella fietsen[/quotede velgen kapot spaken eruit van een fiets al 3 keer een nieuwe display ge had de moter maakt lawaai en wij kunnen hoog uit 40 kilometer fietsen en lang wachten tot er een monteur verschijnt die niet zo vriendelijk is als je wat zegt over de service en garantie .

lo
door loeshenk_1 - Mar 22, 2015 om 18:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=loeshenk schreef op zaterdag 21 mrt 2015, 15:58]wij hebben een klacht over stella fietsen in januari 2012 2 fietsen gekocht 1500 per stuk maart 2015 zijn de fietsen niet meer goed.zijn er mensen die ook klachten hebben over stella fietsen

edrick3
door edrick3 - Mar 22, 2015 om 18:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@loeshenk,

Als je wilt reageren kun je dat in het grijze veld hieronder onder reageren doen.

gr
door greenfact - Sep 8, 2015 om 21:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij hebben in 2014 twee stella fietsen gekocht .
In de week na de levering ontdekten wij kleine ongeregeldheden .
Hebben gebeld naar Stella en in de week daarop werd aan huis alles hersteld naar onze tevredenheid .
Nu bijna een jaar later hebben onze Stella 's half nederland gezien en achter op de auto op de fietsendrager gestaan .
Hij doet datgene waarvoor hij ontworpen is , ondersteunen . En dat doet hij naar volle tevredenheid .Ze moeten eigenlijk nu een onderhoudsbeurt hebben maar ik zou niet weten wat er gedaan moet worden .
De motor hoor je nauwelijks , hij is krachtig , de batterij voldoet prima ,de fietsen lopen soepel ook zonder ondersteuning , ( de banden moeten wel hard staan ).
Veel duurdere fietsen die ik heb gezien hebben een aanzienlijk kortere actie radius en maken meer motor lawaai .
Wij gebruiken de fietsen dagelijks en zijn volgens ons op de hoogte wat een fiets wel en niet moet zijn en kunnen .
Stella levert waar voor het geld , wie een fiatje 500 koopt moet niet willen rijden zoals in een Rolls Royce .
Kortom wij zijn tevreden !!