ve
door verduyn2 Dec 20, 2014 om 13:00
Auto & vervoer

Stichting fiettsaktie 2006

Ik heb na 5 jaar geprobeerd het geld van de aanschaf van mijn fiets in 2006 in 2011 terug te krijgen. Toen heb ik daar over een vraag gesteld of er nog meer gedupeerden waren, allemaal dus. Is er iemand die later ooit iets posities over dize rel gehoord heeft, laat staan zijn geld terug heeft gekregen. Graag hoor ik van u. Heb namelijk papieren gevonden betreffende deze aktie, als niemand iets gehoord of gezien heeft weet ik dat ze weg kunnen.

Dank alvast

764 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 20, 2014 om 13:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo verduyn2,

Wat (oude) info: klik hier en hier.

Je hebt in 2006 een fiets aangeschaft toen dit dus al bekend was?

Denk niet dat je nog geld terug krijgt.
Hopelijk heb je veel plezier van de fiets gehad.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Dec 20, 2014 om 13:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ter info:

Je/De vraag van 2006 staat hier.

.....Ik heb na 5 jaar geprobeerd het geld van de aanschaf van mijn fiets in 2006 in 2011 terug te krijgen. ...... ???
Zie daar dat je je fiets in 2001 gekocht hebt (die zal dus wel aan vervanging toe zijn ;-))

ve
door verduyn2 - Dec 20, 2014 om 14:04
4 Antwoorden / 5 Vragen

Ja inderdaad 2001

ve
door verduyn2 - Dec 20, 2014 om 14:33
4 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 20 dec 2014, 13:31]Hallo verduyn2,

Wat (oude) info: klik hier en hier.

Je hebt in 2006 een fiets aangeschaft toen dit dus al bekend was?

Denk niet dat je nog geld terug krijgt.
Hopelijk heb je veel plezier van de fiets gehad.

Met vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 20, 2014 om 14:33
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Mijn dochter en schoon zoon hebben daar toen ook aan mee gedaan. Achter af nba dat de zaak is opgedoekt waar zij de koop op die manier hebben gedaan gestopt. En bleek dat het nergens te vinden wat op de papier stond, wat we mondeling is verteld maar niet een verzekering is afgesloten . Maar ze hebben dus 2 pracht fiets en er gewoon niets extra voor betaal dus slechter is het niet voor gegaan. Alleen teleurstelling.

edrick3
door edrick3 - Dec 20, 2014 om 15:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=verduyn2 schreef op zaterdag 20 dec 2014, 14:33][quote=edrick3 schreef op zaterdag 20 dec 2014, 13:31]Hallo verduyn2,

Wat (oude) info: klik hier en hier.

Je hebt in 2006 een fiets aangeschaft toen dit dus al bekend was?

Denk niet dat je nog geld terug krijgt.
Hopelijk heb je veel plezier van de fiets gehad.

Met vr.gr.

?????