sm
door smurf62 May 25, 2014 om 17:36
Computers & telefonie

Storing TV

Begin deze week een upgrade van mijn Ziggo Alles-in-1 Plus pakket gehad. Zowel de down als upload snelheid zijn verhoogd.
Als ik bestanden upload naar Google Drive geeft dat storing op de TV. Is het uploaden klaar dan is de storing ook weg.

Hiervoor nooit enig probleem gehad.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Met vriendelijke groet,

539 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 25, 2014 om 17:46
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Die snelheden zijn overigens al bijna 'n maand terug doorgevoerd.

Hoe is de PC verbonden met het internet?

valerius-2
door valerius-2 - May 25, 2014 om 17:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Slechte kabel aansluiting?

sm
door smurf62 - May 25, 2014 om 18:03
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

De PC werkt draadloos. Maar uploaden via tablet (ook draadloos) geeft hetzelfde probleem.
Zou de router deze snelheden misschien niet aankunnen? Hij is niet meer van de jongste generatie.

dobby
door dobby - May 25, 2014 om 18:06
749 Antwoorden / 1 Vragen
0

Probeer even de modem te powercyclen, dan zoekt hij naar op dat moment de beste kanalen, dat zou kunnen schelen.. en anders inderdaad zoals al valerius-2 al zie gewoon je bekabeling nalopen en eventueel vervangen... hoe sneller alles is des te meer kritisch... Als je veel interactieve TV gebruikt met de cisco decoders van Ziggo kan het ook nog helpen om die even via de instellingen Interactieve TV opnieuw te laten installeren (die oude decoders hebben een ingebouwd kabelmodem om de interactieve upstream info bij ziggo te krijgen) (maar goed - dat is niet voor nu - als een film eenmaal loopt is er geen upstream info meer (nou ja - geen significante))

Maar meestal is het een kwestie van bekabeling...

tenormin
door tenormin - May 25, 2014 om 19:14
16826 Antwoorden / 108 Vragen
0

Zou ook aan Ziggo kunnen liggen. Waren hier een paar dagen bezig met andere zenderindeling: beeld was verlengd, hoofden begonnen bij de ogen! kleuren weggezakt. Ook mijn DCB H-380R werkte niet.

valerius-2
door valerius-2 - May 25, 2014 om 19:26
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tenormin schreef op zondag 25 mei 2014, 19:14]Zou ook aan Ziggo kunnen liggen. Waren hier een paar dagen bezig met andere zenderindeling: beeld was verlengd, hoofden begonnen bij de ogen! kleuren weggezakt. Ook mijn DCB H-380R werkte niet.

Nu ik totaal geen last, maar ik heb n.l. al mijn zenders op 4 verschillende tv's en decoders allemaal op nieuw automatisch de zenders weer geplaatst. En toen was alles in 1 keer goed.

macwouter
door macwouter - May 26, 2014 om 03:24
825 Antwoorden / 9 Vragen
0

Wat ook weleens helpt is de modem van de stroom afhalen en na 2 MINUTEN weer inschakelen (niet resetten) . Dat deed bij mij in het verleden wonderen. Gebruik ook de 5 Ghz wifi bijv Ziggo*****5Ghz in plaats van Ziggo*****2.4Ghz.

diumenge
door diumenge - May 26, 2014 om 07:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Zal toch wel de bekabeling zijn denk ik, ik heb iets vergelijkbaars en kreeg het advies de kabels te vervangen voor afgeschermde kabels. Heb ik overigens nog niet gedaan, dus weet niet zeker of dat helpt. Maar ik weet wel dat als ik de stoorzender (een Chromecast) uitschakel de storing over is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer