jo
door joep-1952 Nov 17, 2015 om 13:38
Voeding & gezondheid

Supergladde vloer bij Andrélon shampoo

De vraag is gesteld aan Andrélon maar nog steeds geen antwoord ontvangen.

Ik heb ervaring met shampoo voor iedere dag van Andrélon. U heeft deze veranderd i.p.v. een gelige transparante kleur in een witte kleur. Deze nieuwe samenstelling zit in een brede flacon.
Het gaat over de shampoo met barcode 8712561 157537 iedere dag shampoo van 300ml die de vloer superglad maakt. Daardoor kunnen ongelukken voorkomen.
Als alternatief gebruik ik nu de shampoo voor iedere dag met barcode 8712561 548168 waar deze problemen niet optreden.
Mijn doucheruimte is voorzien van een ruwe tegelvloer tegen uitglijden. Ik heb de shampoo één keer gebruikt en mijn badkamervloer werd daardoor spiegel en spiegelglad.
Ik vraag me af of een en ander getest is voordat u deze shampoo in de markt hebt gezet. Ik verzoek u dringend de shampoo uit de markt te halen voordat er ongelukken gebeuren.

1430 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij (meerdere gezinsleden) gebruiken die shampoo ook en herkennen uw klacht niet.. Kan het zijn dat u een beetje overdadig veel shampoo gebruikt?

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

.....De vraag is gesteld aan Andrélon maar nog steeds geen antwoord ontvangen.....
Nog wat geduld hebben?

Boel al eens schoongemaakt met schoonmaakazijn?

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik maar weinig shampoo. Het probleem met een supergladde vloer kwam door de shampoo met een witte kleur niet bij de shampoo met een transparante kleur.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 13:54: .....De vraag is gesteld aan Andrélon maar nog steeds geen antwoord ontvangen.....
Nog wat geduld hebben?

Boel al eens schoongemaakt met schoonmaakazijn?

Tijdens het douchen? Want daar heeft topicstarter het vermoedelijk over. Zelf ook die ervaring met Andrelon gehad. Wilde eens een ander merk proberen, dus dat werd Andrelon. Al tijdens het douchen werd de vloer spekglad. Snel maar terug naar mijn vertrouwde merk Guhl.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 14:23:

Boel al eens schoongemaakt met schoonmaakazijn?

Tijdens het douchen?

Nee, natuurlijk niet. Maar het zou kunnen dat de shampoo een reactie geeft met resten op de vloer. Vandaar.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 16:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ofwel de douchevloer is juist niet egaal vlak, maar liggen er tegels met heel kleine groefjes/putjes... ken 't van de vloer van de kamer van onze (destijds) piepjonge dochter die een fles shampoo over onze hond had leeggegoten. Daar lag zeil met een miniem nerfje maar iedere keer als de vloer vochtig werd( na het schoonmaken met een vochtige doek of zo) hadden we een immens schuimbad. Heeft echt jaren geduurd, ondanks alle schoonmaakbeurten.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 14:30:
carola.83 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 14:23:

Boel al eens schoongemaakt met schoonmaakazijn?

Tijdens het douchen?

Nee, natuurlijk niet. Maar het zou kunnen dat de shampoo een reactie geeft met resten op de vloer. Vandaar.

Uit ervaring weet ik dat het met resten op de vloer niks te maken heeft. Ik maak zelf dagelijks de douchevloer schoon, en ook ik heb met die iedere dag Andrelon dezelfde ervaring. Laat ik het zo zeggen: nadat ik door dat goedje bijna onderuit ging, dacht ik nog: dat spul moet voor 80+ echt verboden worden, die gaan keihard onderuit.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 16:59:

Uit ervaring weet ik dat het met resten op de vloer niks te maken heeft. Ik maak zelf dagelijks de douchevloer schoon, en ook ik heb met die iedere dag Andrelon dezelfde ervaring. Laat ik het zo zeggen: nadat ik door dat goedje bijna onderuit ging, dacht ik nog: dat spul moet voor 80+ echt verboden worden, die gaan keihard onderuit.

Leeftijdsdiscriminatie! ;-)
Maar neem meteen van je aan dat het dus blijkbaar aan die bepaalde shampoo ligt.
Heb je Andrelon ook ingelicht?
Lijkt me dan dat er meerdere klachten moeten binnenkomen.
Consumentenbond inlichten?

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 19:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@joep-1952
Vreemd verhaal hoor,dat de ene shampoo u behoed voor het uitglijden en een andere shampoo niet.
De ene shampoo is de andere niet,de ene geeft meer schuim dan de ander en hoe meer schuim hoe groter het risico van schuim en zeep op de vloer en hoe meer schuim des te groter de kans van uitglijden,denk dat u gewoon wat minder van het goedje moet gebruiken.bent u nog goedkoper uit ook oftewel sommige shampoo,s zijn wat soppiger dan de ander,en vind het onzin om een shampoo de schuld te geven van het al dan niet uitglijden.Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld een afwasmiddel,de ene schuimt meer dan de ander.
Als u denkt"' heyyyy deze shampoo geeft meer schuim dan die ander,dan moet ik de volgende was beurt de hoeveelheid evn een beetje aanpassen.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2015 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herken uw klacht van een gladde vloer ook niet, gebruik ook Andrélon Anti-Roos shampoo. Mijn douchevloer wordt er niet glad door.

Zou het kunnen dat de zeep o.i.d. die u gebruikt voor het lichamelijke gedeelte de boosdoener is?

ve
door verwijderd - Nov 18, 2015 om 10:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 20:44: Herken uw klacht van een gladde vloer ook niet, gebruik ook Andrélon Anti-Roos shampoo. Mijn douchevloer wordt er niet glad door.

TS schrijft:
Het gaat over de shampoo met barcode 8712561 157537 iedere dag shampoo van 300ml die de vloer superglad maakt. Daardoor kunnen ongelukken voorkomen.

ve
door verwijderd - Nov 18, 2015 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als zowel topicstarter als carola.83 die ervaringen hebben met deze shampoo en het dus geen individueel probleem is, dan is het wellicht een idee om de NVWA in te schakelen.

klik HIER voor het klachtenformulier.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2015 om 11:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inmiddels is Andrélon bekend met dit topic .Ze heeft blauwe ogen. (bewijsvoering)