zw
door zwanen_1 Jun 20, 2010 om 22:30
Computers & telefonie

Superieur digitaal bellen

Als klant van Pretium ben ik meerdere malen door Pretium benaderd, om over te stappen naar hun zuster ondernemiing Superieur.

Uiteindelijk hebben we dat gedaan je krijgt na +/- 7 dagen een pakketje thuis, met daarin een kastje ATA genaamd een de voorwaarde, daarin staat o.a dat het kastje €45 kost, dit word bij de telefonische verkoop niet vermeld, verder staat er in dat je binnen 7 dagen op kunt zeggen.
Omdat wij meerdere telefoons in huis hebben was de aansluiting lastig, daar is toen iemand voor geweest en heeft het aangesloten met een splitter.
Omdat er problemen bleven met de aansluiting is er diverse keren contact geweest met de technische onderdsteuning, aanvankelijk ging het met de gespekken goed, maar was er steeds een vreemde beltoon, wat inhield dat de telefoon één of twee keer overging, waarna er vervolgens enkele seconde geen beltoon was waardoor je dacht dat er oproep meer was om vervolgens weer heel onregelmatig een beltoon te horen.
Na daar opnieuw over gebeld te hebben heeft de betreffende persoon mij de opdracht gegeven de stroom van het ATA kastje af te halen en vervolgens weer aan te zetten, hij deed dan wat in de aansluiting.
Toen dit niet verbeterde belde ik opnieuw en gaf hij dezelfde opdracht, hij zou de instelling dan terug zetten, waarna ik gebeld zou worden voor een oplossing.
Vanaf dat moment hebben wij geen telefoon meer.
Na diverse keren mobiel te hebben gebeld, krijg ik te horen dat ze uitzoeken wat het probleem is, waarna ze wel zullen bellen.
Dit heeft vrijdagmiddag plaats gevonden. nu is het zondagavond en hebben we nog niets gehoord en hebben we nog steeds geen telefoon.

2808 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Jun 21, 2010 om 00:17
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@zwanen

"Vrijdagmiddag-Zondagavond" Zou nog maar even afwachten. Kort-dag.
Aan de andere kant?
Al eens ingetikt, Google: pretium superieur :(



richard83
door richard83 - Jun 21, 2010 om 04:36
386 Antwoorden / 28 Vragen
0

Ze had beter dat niet kunnen doen. Dan had je dat probleem ook niet gehad.

di
door dirk2 - Jun 21, 2010 om 08:49
364 Antwoorden / 21 Vragen
0

U belde over het internet (voip) de vaste analoge lijn is waarschijnlijk opgezegd, daarom zit U nu zonder telefoon.

tdehond
door tdehond - Jun 21, 2010 om 09:51
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Het ATA modem schijnt een bron van klachten te zijn. Google maar eens suprieur + ATA modem of router.

Goed bijhouden hoe lang u geen gebruik kunt maken van telefonie om geld terug te vorderen over de periode dat er geen werkende verbinding gerealiseerd is.

Als niet deze week probleem opgelost wordt, dan schriftelijk aangetekend in gebreke stellen en een termijn stellen waarin u wilt dat Suprieur de klacht oplost.

Is hierna klacht niet opgelost dan schriftelijk aangetekend de overeenkomst kostenloos ontbinden per direct omdat Suprieur er niet in geslaagd is een werkende verbinding tot stand te brengen. Trek meteen de toestemming tot automatische incasso in en vorder over de periode dat geen dienst verleend is uw geld terug + kosten modem.
Sta op schriftelijke bevestiging annuleren overeenkomst.

Stuur dan modem met bewijs van terugzenden terug.

Copie brieven, verzend- en ontvangstbewijzen bewaren.

Mocht probleem niet opgelost worden en suprieur niet akkoord gaan met per direct kostenloos ontbinden, leg dit dan als een geschil voor bij de geschillencommissie als suprieur hierbij is aangesloten.

GESCHILLENCOMMISSIE TELECOMMUNICATIE

Geschillencommissie Telecommunicatie

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

zoom1
zoom1 - Apr 16, 2024 om 17:31
Computers & telefonie

Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer

Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset  niet meer ver ... Lees meer

ro
roekiah - Apr 16, 2024 om 21:08
Geldzaken & recht

Is er recht op een erfenis

Hebben wij recht op een erfenis van onze neef

Wij hadden een neef, hij is 5 jaar geleden overleden, mijn neef is niet gehuwd en was enig kind, hij heeft verder geen kinderen, en is vrijgezel. Ik ben een nicht van hem, met nog vele neven en nichten. Hij had jammer genoeg geen testament, dat had hij wel gewild, maar helaas overleed mijn neef nog voordat hij een testament wilde samen ste ... Lees meer

wi
witteke - Apr 9, 2024 om 14:29
Computers & telefonie
Samsun galaxy tab s 2

Samsun galaxy tab s 2

Ik heb 2 van deze tablets,en ben er zo enorm tevreden over,echter,niet alle apps werken hier nog op,sins ongeveer 2 weken werkt tijdschrift.nl daar niet meer op
Rest van de apps doet het nog wel
Al contact met hun gehad,maar daar kom ik ook niet verder mee,het zou aan mijn provider liggen,maar dat klopt dus niet,want op een andere teblet werkt het wel

Ze hebben voor minder goe ... Lees meer