eb
door ebl Jun 24, 2014 om 20:41
Winkels & webshops

Supermarktaanbiedingen

Was net in C1000 waar alle aanbiedingen met de bijbehorende actieborden met actieprijzen bijstaan. De actie gaat echter morgen pas in, maar dat lees je dus niet op de promoborden. Wel in de folder, maar die wordt bij ons lang niet altijd bezorgd. Aan de kassa wordt dus niet de actieprijs berekend. M.i. Klopt het niet. Ik snap dat ze de artikelen vast in de winkel zetten maar volgens mij moeten er dan geen actieborden bij. Dat pas op de dag dat de actie daadwerkelijk begint.
Graag horen we van u,

Met vriendelijke groet,

Elly

8096 35 Rapporteer

boppe1943
door boppe1943 - Jun 24, 2014 om 20:54
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Nee, da's niet correct van C1000. Heeft u uw klacht bij de manager gemeld?

tijger1
door tijger1 - Jun 24, 2014 om 20:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inde meeste winkels gaan de acties toch op een vaste dag in? En als dit uw vaste winkel is, dan weet u dat toch?

Installeer de app van Spotta dan kunt u alle aanbiedingen bekijken.

diumenge
door diumenge - Jun 24, 2014 om 21:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

C1000 dient de artikelen dan alsnog voor de aanbiedingsprijs te verkopen.

tenormin
door tenormin - Jun 24, 2014 om 23:44
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Er staat, via Google: C1000 dat aanbiedingen ingaan van woensdag t/m dinsdag. Vandaag is het dinsdag dus het klopt wel met hun advertenties; u heeft waarschijnlijk net gezien dat de borden voor morgen geplaatst worden. Is trouwens in meerdere supers zo. Maar ben het wel met u eens dat het verwarrend is. Ook het op=op systeem is daar van toepassing.

tijger1
door tijger1 - Jun 24, 2014 om 23:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als er op die borden geen datum staat, moet het gewoon voor die prijs.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 25, 2014 om 00:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u vaker bij c1000 komt dan weet u echt wel dat er verschillende data zijn 1 van woensdag tot dinsdag en 1 alleen voor maandag en dinsdag en de folder bij de ingang ligt. Nooit geen last hiermee gehad. .

diumenge
door diumenge - Jun 25, 2014 om 06:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op woensdag 25 jun 2014, 00:50]Als u vaker bij c1000 komt dan weet u echt wel dat er verschillende data zijn 1 van woensdag tot dinsdag en 1 alleen voor maandag en dinsdag en de folder bij de ingang ligt. Nooit geen last hiermee gehad. .Wat een onzin, dat hoef je helemaal niet te weten. Als er een prijs staat aangegeven, zonder datum zoals tijger1 aangeeft, dan heb je het gewoon voor die prijs te verkopen. Je hoeft daarvoor niet het roulatieschema te kennen, de folders te bestuderen of een app te gebruiken. Dan moeten ze die borden maar na sluitingstijd aanpassen of ophangen.

tenormin
door tenormin - Jun 25, 2014 om 10:59
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@ebl, wat de folders betreft: ik heb een nee/ja sticker op de brievenbus. Maar heb me bij diverse Supermarkten ingeschreven zodat ik per email hun aanbiedingen ontvang. Vind ik best handig + je krijgt ze altijd. Ook daarin staan soms alleen maar zaken zoals: alleen 21, 22, 22 (maand/jaar) geldig, dus dat kan je ook weten voor wanneer zo'n aanbieding geldt. Bij PLUS b.v. zit de folder erbij en kan men doorbladeren wat in de aanbieding is en de dag (alleen die dag) een extra lage prijs heeft. Dan heb ik niet alle algemene folders, want vind ik niet prettig maar wel de supers. Misschien handig voor u om te proberen, bent u er zeker van dat wordt 'altijd bezorgd'.

ma
door mariejose48 - Jun 25, 2014 om 12:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook al is het de vaste supermarkt van mevrouw dan nog hoort er op de borden te staan
vanaf dinsdag,staat dit er niet op dan hoort de supermarkt dit voor de prijs te verkopen
die erboven hangt.
Het handigste van de supermarkt is om wel alles klaar te zetten maar pas dinsdagochtend
voor dat de winkel opengaat de borden met aanbiedingsprijs er in te schuiven.
Ik heb dit namelijk als eens aangekaart bij de economische controledienst en kreeg dit als
antwoord

hans515
door hans515 - Jun 25, 2014 om 12:26
250 Antwoorden / 117 Vragen

Ik vind, dat je wel moeilijk doet, ga je toch een dag later? Natuurlijk moeten ze de tijd hebben om alles in orde te maken en kun je toch niet verwachten, dat ze dat dan 's nachts of heel vroeg in orde kunnen maken ? Dan zou het nog duurder kunnen worden......
En ze hebben altijd een vaste dag voor de aanbiedingen.......!!

simon55
door simon55 - Jun 25, 2014 om 12:43
1556 Antwoorden / 5 Vragen

ik kom vaak bij de Vomar daar loopt t van zondag tot zaterdag maar ik doe vaak zaterdag boodsc happen en neem dan reclames mee als ik ze tegenkom die n dag later in gaan en reken ik af dan klopt de prijs niet ga ik naar de info balie en krijg keurig m n teveel betaalde geld weer retour daar zeggen t kan gebeuren maar wij kunnen moeilijk al de reclames zondags pas de winkel in doen en doen daar niet moeilijk over

ar
door aram - Jun 25, 2014 om 14:17
136 Antwoorden / 1 Vragen

Typisch weer zo'n gevalletje C1000 .
Hier staan vaak ook artikelen onder zo'n goedkope aanbieding in de winkel.
Lijkt erop maar het is wat anders je betaald de volle prijs of ze verwijderen de oude aanbieding niet .
De meesten letten niet op bij de kassa daardoor betalen ze meer dan waarop ze rekenen .
Kom dit bij andere winkels ook af en toe tegen jammer genoeg .
C1000 is hier koploper na AH in de gemeente met die verlakkerij .

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 25, 2014 om 17:36
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=aram schreef op woensdag 25 jun 2014, 14:17]na AH in de gemeente met die verlakkerij.
Bij AH vind ik de aanbiedingen ook vaak zeer onduidelijk. Voorbeeld deze week;
Kun je nu wel of niet 2 zakken roerbak kopen? Er staat combineren mogelijk, dus ik zou zeggen, ja. Echter weet bijna zeker dat het aan de kassa anders uitpakt.

wa
door walsum107 - Jun 25, 2014 om 17:39
54 Antwoorden / 0 Vragen

Lieve Elly,
Folders, ik lees ze allemaal, echter alleen die voor mij belangrijk zijn. AH altijd maandag, Kruidvat altijd op dinsdag en Aldi en Lidl hebben andere dagen geregeld.
Ik doe een beetje als Tenormin en kijk digitaal. Ook hier worden de folders wel eens wat later bezorgd dan de actie. Ligt denk ik niet aan de supermarkt, men is immers afhankelijk van de bezorger. Heeft die zijn dag niet, zal het later zijn, ook ik kan daar slecht tegen. Maar je bent daarvan wel afhankelijk van.
Relativeer en het komt goed.

zoekster
door zoekster - Jun 25, 2014 om 17:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 25 jun 2014, 17:36][quote=aram schreef op woensdag 25 jun 2014, 14:17]na AH in de gemeente met die verlakkerij.
Bij AH vind ik de aanbiedingen ook vaak zeer onduidelijk. Voorbeeld deze week;
Kun je nu wel of niet 2 zakken roerbak kopen? Er staat combineren mogelijk, dus ik zou zeggen, ja. Echter weet bijna zeker dat het aan de kassa anders uitpakt.
Dat is zeker onduidelijk. Je zou zeggen van wel. Wat ik wel zeker weet is dat je 2 pakken pasta voor de prijs van 1 kunt kopen. Heb ik zelf gedaan.

bi
door biki - Jun 25, 2014 om 17:59
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ik doe mijn boodschappen bij de Plus en die zetten zaterdags de kopstelling vol met aanbiedingen die maandags ingaan.(sinds de zondagopenstelling op zondag). Maar de artikelen krijg je op zaterdag ook mee voor de aanbiedingprijs. Het personeel heeft tijd nodig om te zorgen dat de aanbiedingen er staan op de dag dat de folder ingaat.
Bij de Makro doen ze dat ook een of twee dagen van te voren maar daar staat duidelijk een bordje bij dat de aanbieding pas de volgende dag ingaat.
Dus ja als ze het in de winkel zetten met de aanbiedingsprijs erbij heb je recht op die prijs, want jij weet toch niet of het een aanbieding is van de lopende folder of van die van de volgende week

wimmi20
door wimmi20 - Jun 25, 2014 om 18:17
2154 Antwoorden / 7 Vragen

C1000 dient te leveren voor de prijs die op de borden staat.
Al dat gezever over datums in de folder doen niet ter zake.
Dan moeten ze die nieuwe prijskaarten maar ophangen na sluitingstijd, of voor de opening s'morgens vroeg.
Tenslotte is er dan ook personeel aanwezig om de vakken bij te vullen, en de vrachtwagen uit te laden.
Overigens : nu we toch aan het zeuren zijn over C1000 ; de kiloklappers op vleesgebied zijn al vroeg in de middag uitverkocht.
Waar is de aanbieding, vraag ik dan.
Uitverkocht meneer, morgenochtend nieuwe voorraad.
Donder op, ik ben er vandaag, en niet morgenochtend !

diumenge
door diumenge - Jun 25, 2014 om 18:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op woensdag 25 jun 2014, 18:17]C1000 dient te leveren voor de prijs die op de borden staat.
Al dat gezever over datums in de folder doen niet ter zake.
...
Hear, hear!

tenormin
door tenormin - Jun 25, 2014 om 19:55
16828 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 25 jun 2014, 17:36]
Bij AH vind ik de aanbiedingen ook vaak zeer onduidelijk.Kun je nu wel of niet 2 zakken roerbak kopen? Er staat combineren mogelijk, dus ik zou zeggen, ja. Echter weet bijna zeker dat het aan de kassa anders uitpakt.

Wat is daar nou onduidelijk aan. Die zakken roerbak kan toch niet duidelijker. Heb ze vanmorgen nog gekocht. Gewoon 2 voor de prijs van 1. (Jammer dat je niet kan invriezen).

door 1953 - Jun 25, 2014 om 20:53
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Promoties van C1000 en de Jumbo Supermarkten gaan op woensdag in en loopt toto de dinsdag daarop.

Bij de Spar gaat de promoties op de donderdag in.

diumenge
door diumenge - Jun 25, 2014 om 21:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=1953 schreef op woensdag 25 jun 2014, 20:53]Promoties van C1000 en de Jumbo Supermarkten gaan op woensdag in en loopt toto de dinsdag daarop.

Bij de Spar gaat de promoties op de donderdag in.
Serieus?

br
door brenda92 - Jun 25, 2014 om 22:01
11 Antwoorden / 2 Vragen

Als de winkel de prijskaarten van de acties er al bij heeft hangen, moet de winkel de producten voor deze prijzen al verkopen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat deze prijskaarten ook pas na sluitingstijd mogen worden opgehangen, als de actie de volgende dag pas in gaat.

tenormin
door tenormin - Jun 25, 2014 om 22:25
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, ken heel wat supers die roepen: deze week"; bij de PLUS zijn de aanbiedingen (ja, sinds ze op Zondag open zijn) toch ietwat veranderd: voor Vrij/Za/Zondag heeft men vaak voor iedere dag een special aanbieding. Dus maar 1 dag geldig. En Zondags ga ik voor de blommen: zaterdag de volle mep en 's-zondags of voor de helft of 2 bossen voor 1 prijs. Kan natuurlijk aan de plaatselijke bedrijfsleider/franchisehouder liggen, dat weet ik niet.

mathijs_b
door mathijs_b - Jun 25, 2014 om 22:43
641 Antwoorden / 77 Vragen

Oplossing is heel simpel,
Zolang geen kennelijke fout gemaakt wordt (b.v. krat bier voor 12 ct i.p.v. 12 Euro) moet de winkel verkopen voor de prijs die erbij staat. Dat staat, voor zover ik weet, in de wet.
Als de prijs in een bepaalde periode geldig is, moet die op het prijskaartje staan, anders mag dat kaartje pas geplaatst worden als de prijs geldt.

wimmi20
door wimmi20 - Jun 25, 2014 om 22:45
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Wat heeft dit verhaal nou te maken met de prijs op de prijsborden ?
Slaat nergens op.
Volgens 1953 moet ik weten op welke dagen de aanbiedingen in de diverse winkels plaatsvinden.
Slaat helemaal nergens op.
Gewoon de prijs op het bordje betalen.
Ik hoef toch niet alle folders te kennen ?
Bij een C1000 vestiging waar ik af en toe kom doen ze dat anders.
Daar worden de borden een dag van te voren al geplaatst, maar de goederen liggen er nog niet, de vakken zijn leeg.
Zo weet je dat de speciale prijs pas de volgende dag geldig is.
++++++++++++++++++++++++++++==================

quote=1953 schreef op woensdag 25 jun 2014, 20:53]Promoties van C1000 en de Jumbo Supermarkten gaan op woensdag in en loopt toto de dinsdag daarop.

Bij de Spar gaat de promoties op de donderdag in.

ka
door katelijntje - Jun 25, 2014 om 22:47
28 Antwoorden / 3 Vragen

ik vind het erg vervelend dat bij de supermarkten verschillende dagen hebben waarop hun aanbiedingen beginnen, (de een op zondag, de ander op maandag etc.) Waarom niet alles op dezelfde dag.
Ik heb eens bij AH hero jam gekocht voor de actieprijs (aktiekaartje stond nog voor de potten jam), volle mep werd berekend. Naar de infobalie, bleek de actieprijs van 2 weken eerder te zijn. Kreeg het verschil terug. Er zijn supermarkten die het verschil terug geven en direct het "oude" actie kaartje weghalen.

mathijs_b
door mathijs_b - Jun 25, 2014 om 22:48
641 Antwoorden / 77 Vragen

[quote=1953 schreef op woensdag 25 jun 2014, 20:53]Promoties van C1000 en de Jumbo Supermarkten gaan op woensdag in en loopt toto de dinsdag daarop.

Bij de Spar gaat de promoties op de donderdag in.

Prima te weten. Voor ik de stad in ga neem ik vooraf contact op met alle winkels om hun voorwaarden op te vragen. Ik zal dan in m'n foon een bestand zetten waarop te zien is bij welke winkel op welke dag de aanbiedingen ingaan.
....... kan niet, belachelijk dus...... zet in de winkel de datum erbij dat de actie geldig is!!!

labren
door labren - Jun 26, 2014 om 00:39
862 Antwoorden / 0 Vragen

je betaalt gewoon de prijs die op de borden staat !!! als er geen datum bij staat is toch normaal , hier bij de c1000 zetten ze die borden pas na sluitingstijd neer , vindt het raar hoor

ampi
door ampi - Jun 26, 2014 om 02:03
17 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mathijs_b schreef op woensdag 25 jun 2014, 22:43]Oplossing is heel simpel,
Zolang geen kennelijke fout gemaakt wordt (b.v. krat bier voor 12 ct i.p.v. 12 Euro) moet de winkel verkopen voor de prijs die erbij staat. Dat staat, voor zover ik weet, in de wet.
Als de prijs in een bepaalde periode geldig is, moet die op het prijskaartje staan, anders mag dat kaartje pas geplaatst worden als de prijs geldt.

Klopt! Mijn Emté supermarkt doet het goed. Daar staan op zondag zowel de aanbiedingen van de lopende week, als die van de week erna (die op maandag ingaat) in de winkel en krijg je die allemaal voor de actieprijs die erbij staat. Maar je moet wel opletten bij de kassa, want soms zijn de actieprijzen van de nieuwe week nog niet allemaal in de computer ingevoerd!

Wat de aanbieding bij AH betreft:
Met 'combineren mogelijk' wordt bedoeld dat de actie 1 plus 1 gratis ook geldt als je één zak roerbak plus één pak verse pasta koopt. Per zak/pak wordt bij de kassa dan 50% korting van de normale prijs afgetrokken. Maar inderdaad, erg duidelijk was het niet, want zelfs de cassiére bij mijn AH moest het eerst aan de bedrijfsleider vragen.

door 1953 - Jun 26, 2014 om 03:23
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 25 jun 2014, 22:25]Nou, ken heel wat supers die roepen: deze week"; bij de PLUS zijn de aanbiedingen (ja, sinds ze op Zondag open zijn) toch ietwat veranderd: voor Vrij/Za/Zondag heeft men vaak voor iedere dag een special aanbieding. Dus maar 1 dag geldig. En Zondags ga ik voor de blommen: zaterdag de volle mep en 's-zondags of voor de helft of 2 bossen voor 1 prijs. Kan natuurlijk aan de plaatselijke bedrijfsleider/franchisehouder liggen, dat weet ik niet.

"Compleet raak je daardoor de weg kwijt!"

SPAR heeft ook iets dergelijks vergelijkbaar: dagaanbiedingen of dagpromoties!

holstein
door holstein - Jun 26, 2014 om 13:37
922 Antwoorden / 16 Vragen

Och, hoe moeilijk kunt u het maken, je weet echt wel wanneer die acties ingaan, maak het allemaal niet zo moeilijk.

corpe
door corpe - Jun 26, 2014 om 14:20
13 Antwoorden / 0 Vragen

De slogan van C 1000.......Slim bezig !

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 26, 2014 om 15:59
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 25 jun 2014, 17:58][quote=lekkerisdat schreef op woensdag 25 jun 2014, 17:36][quote=aram schreef op woensdag 25 jun 2014, 14:17]na AH in de gemeente met die verlakkerij.
Bij AH vind ik de aanbiedingen ook vaak zeer onduidelijk. Voorbeeld deze week;
Kun je nu wel of niet 2 zakken roerbak kopen? Er staat combineren mogelijk, dus ik zou zeggen, ja. Echter weet bijna zeker dat het aan de kassa anders uitpakt.
Dat is zeker onduidelijk. Je zou zeggen van wel. Wat ik wel zeker weet is dat je 2 pakken pasta voor de prijs van 1 kunt kopen. Heb ik zelf gedaan.
Bedankt, ligt het niet alleen aan mij :-).
Ondertussen even bij AH binnengelopen, daar staat wel duidelijk aangegeven dat het inderdaad kan. Om het nog 'helderder' te maken, vallen de andere roerbakmixen ook onder deze actie (of het bij de kassa echt zo is blijft vooralsnog de vraag).

kanty
door kanty - Jul 17, 2014 om 13:40
284 Antwoorden / 69 Vragen

De C1000 heeft de reclame dag op de dinsdag, tot de volgende dinsdag..
Dit is al jaren het geval. Misschien koopt u niet vaak iets bij deze winkel, maar het staat wel aangegeven in de folder.
Vr gr Kanty.

door 1953 - Jul 17, 2014 om 13:58
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kanty schreef op donderdag 17 jul 2014, 13:40]De C1000 heeft de reclame dag op de dinsdag, tot de volgende dinsdag..
Dit is al jaren het geval. Misschien koopt u niet vaak iets bij deze winkel, maar het staat wel aangegeven in de folder.
Vr gr Kanty.

De aanbiedingen waarop topicstarter doelde zijn ondertussen al niet meer in de aanbieding.