schilderij
door schilderij Aug 12, 2014 om 21:37
Computers & telefonie

Synchroniseren

outlook 2010 synchroniseren met g-mail
Heb tot op heden mijn outlook agenda en mijn google agenda steeds gesynchroniseerd met behulp van google calendar sync.
Sinds 1 augustus jl. is deze ondersteuning ingetrokken.
Wat kan ik nu als alternatief gebruiken??

Ben niet erg technisch op computer gebied en hoop op een simpele oplossing.

761 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 12, 2014 om 21:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees klik hier eens door.

schilderij
door schilderij - Aug 13, 2014 om 10:55
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=aurora1 schreef op dinsdag 12 aug 2014, 21:54]Lees klik hier eens door.

Dank voor uw reactie, maar uw info is bestemd voor i-phones.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 13, 2014 om 11:54
7180 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Schiderij,
hier staat uw vraag tussen. Even scrollen
KLIK
Vr. gr.

aurora1
door aurora1 - Aug 13, 2014 om 14:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Tussen welke apparaten wilt u synchroniseren? Ik las in een oudere vraag dat u een HTC heeft en W7. De via mijn link genoemde CalDav schijnt ook voor Android beschikbaar te zijn. De website daarover kan ik helaas niet terug vinden.
Lees anders ook nog klik hier door.

schilderij
door schilderij - Aug 22, 2014 om 16:17
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=sjoppie schreef op woensdag 13 aug 2014, 11:54]Hallo Schiderij,
hier staat uw vraag tussen. Even scrollen
KLIK
Vr. gr.

Dank voor uw reactie. Na vele probeersels goed geslaagd met gSyncit, een echte aanrader.
met vriendelijke groet en fijn weekend.

schilderij
door schilderij - Aug 22, 2014 om 16:19
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 13 aug 2014, 14:52]Tussen welke apparaten wilt u synchroniseren? Ik las in een oudere vraag dat u een HTC heeft en W7. De via mijn link genoemde CalDav schijnt ook voor Android beschikbaar te zijn. De website daarover kan ik helaas niet terug vinden.
Lees anders ook nog klik hier door.

Ook dank voor Uw reactie.
Inmidde4ls tot tevredenheid geslaagd met een echte aanrader, nl: gSyncit

met vriendelijke groet en een fijn weekend.

aurora1
door aurora1 - Aug 22, 2014 om 16:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor het melden en mooi dat u eruit bent.
Ook een fijn weekend gewenst.
vr.gr.

ma
door marcelj2015 - Aug 30, 2014 om 12:27
2 Antwoorden / 0 Vragen

Goede dag,

Als er nog iemand een alternatieve optie zoekt raad ik u aan mijn blog post over het beeindigen van deze service te lezen.

http://marceljansen2015.tumblr.com/post/96158177731/google-stopt-agenda-synchronisatie-dienst