ir
door irdana Jul 15, 2014 om 12:13
Voeding & gezondheid

Synofit

Wie kent Synofit? gebruik: bewegen zonder pijn. Volgens fabrikant: capsules met unieke vloeibare formule voor soepele gewrichten, voor het behoud van gezond kraakbeen enz.
samenstelling: Bio curcumine en 100% pure groenlipmossel, vitamine C en zwartebesblad.
Volgens orthopeed dr. I. de Jong: voor artrose patienten:BEWEGEN ZONDER PIJN na een kuur van 40-80 dagen daarna een kleine hoeveelheid voor onderhoud. Zou clucosamine vervngen en ontstekings remmend zijn.

125480 23 Rapporteer

boppe1943
door boppe1943 - Jul 15, 2014 om 12:46
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Klik deze site eens aan KLIK. Behalve een heleboel leveranciers van dit wondermiddel leest u ook een enthousiast krantenbericht en dito ervaringsverhalen. Maar het beste is om eerst even overleg te plegen met uw huiisarts.

pi
door pieterwolters - Jul 15, 2014 om 13:11
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon doen. Waarom zou je naar een arts gaan met dit soort problemen?

ir
door irdana - Jul 15, 2014 om 13:44
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor de reacties maar...mijn problemen zijn ernstig, het alternatief is: pijnstillers slikken met de bekende bijwerkingen! Ook volgens mijn huisarts. Ik was 13 Juni j.l. in De Bilt met nog 50 andere mensen voor een voorlichting(reclamestuntje?) Van de orthopeed de Jong, ook bekend van zijn RTL filmpje en de fabrikanten. e..a. kwam erg bekwaam en serieus over voor leken. Wie wil het niet? Bewegen zonder pijn en nare pijnstillers?
Inmiddels ben ik vier weken verder geen resultaat maar voor mijn gevoel wordt de pijn alleen maar erger, vandaar mijn vraag: wie weet zijn er ervaring deskundigen die mij verder kunnen helpen. Ik heb het product het voordeel van de twijfel gegeven, kost wel 100 euro per kuur heb ik er wel voor over als het helpt.

Ik zou het prettig vinden als Vara-Kassa een onderzoek zou kunnen doen. Of de consumentenbond, of radar. Artrose is een pijnlijk gebeuren, Op de bijeenkomst waren jonge en oude mensen, sommige met rolstoelen anderen met een rollator. Kortom een zeer kwetsbare groep mensen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 15, 2014 om 13:51
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Irdana,
als u wil dat Vara-Kassa een onderzoek gaat doen, dan even onderaan bij Algemeen op contact met Kassa klikken.
Vr. Gr. sjoppie.

tenormin
door tenormin - Jul 15, 2014 om 13:58
16829 Antwoorden / 108 Vragen
boppe1943
door boppe1943 - Jul 15, 2014 om 15:49
1129 Antwoorden / 98 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op dinsdag 15 jul 2014, 13:11]Gewoon doen. Waarom zou je naar een arts gaan met dit soort problemen?

Omdat ontstekingsremmers (zie laatste zin van TS) nare bijwerkingen kunnen hebben, zoals maag- en darmklachten, misselijkheid, braken en diarree. Daarnaast kunnen maagzweren ontstaan.
Andere bijwerkingen die kunnen optreden zijn een verhoogde bloeddruk, verminderde bloedstolling en het vasthouden van vocht. Het lijkt me dus wel handig om te weten welke stoffen er precies in dit middel zitten. Ook homeopathische middelen kunnen bijwerkingen hebben.

r
door r van de wakker - Aug 8, 2014 om 15:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Irdana,

Ik ben er juist wel erg enthousiast over, gebruik het nu twee jaar voor de reumatoide artritis en ben helemaal van de medicijnen van de reumatoloog af. Die medicijnen daar kon ik niet tegen (heb ook diabetes waardoor ik gauw bijwerkingen kreeg). Synofit geeft bij mij geen bijwerkingen.

Het is inderdaad wel veel geld, maar als je er echt beter van kunt functioneren... ik heb het er wel voor over hoor. Sommigen zijn het door mij gaan proberen omdat ze zagen hoe goed het met me gaat. Helaas werkt het niet bij iedereen. Bij mij ook pas na 7 weken (bij 2e fles).

De service van het bedrijf is trouwens altijd erg goed, als je ergens problemen mee hebt dan kun je Synofit daar altijd over bellen en dan regelen ze het met je. Kan het iedereen aanbevelen om te proberen, en bel ze gewoon op als er iets niet naar je zin is!

Rita van de Wakker, Bennekom

aurora1
door aurora1 - Aug 8, 2014 om 21:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier,

tijger1
door tijger1 - Aug 8, 2014 om 22:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als het spul werkelijk zo goed zou zijn zou u arts u dit middel wel adviseren.

Hebt u dit middel wel met uw arts besproken?

Dat een dokter bekend is van RTL maakt hem nog niet bekwaam en die fabrikanten al helemaal niet.

@boppe

Pieterwolters bedoelde zijn bijdrage mijns inziens zeker sarcastisch en gelijk heeft hij. Iemand met zulke ernstige klachten bespreek dat toch met zijn dokter en gooit dat niet op een forum.

kr
door kraakbeen1956 - Nov 2, 2014 om 08:19
7 Antwoorden / 0 Vragen

Het onderzoek in de Gelderse Vallei heeft tegenvallende resultaten opgeleverd. Met een onderzoekster
gesproken. Maar heb er nog niets van gemerkt dat het product Synofit niet meer wordt verkocht.
Hou je geld maar in je zak het spul werkt niet. Ik benieuwd wat er met de volgens mij het miljoenenbedrijf Synofit gaat gebeuren. Nog geen publicatie van het onderzoek gezien. Alle positieve resultaten op sites met 4 of 5 gele sterretjes hebben allemaal betrekking op hoe goed de bestellingen wel niet afgehandeld worden.
Niet echt interessant... beter zou zijn het product Synofit te beoordelen of het wel werkt... niet dus.
Doe er je voordeel mee...en hou je geld in je zak....wacht met aanschaffen van welk product(wondermiddel) dan ook of de werking werkelijk is bewezen in een wetenschappelijk onderzoek.... een teleurgestelde ex-gebruiker van synofit.

bb
door bbrugman - Nov 7, 2014 om 12:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Kraakbeen1956

Het is wel erg flauw dat u anoniem blijft en alleen maar kritiek levert.

Mijn ervaring met Synofit is nl. wel heel erg goed en ik ken veel gebruikers die heel tevreden zijn. Ik sta elke dag in de winkel en heb artrose aan beide knieën.
Ik gebruik het nu al 2 jaar en ben er ook wel eens mee gestopt. Toen kwam de pijn weer terug en ben ik er weer mee doorgaan. Ik zou ook graag de resultaten weten van het onderzoek maar die zijn nog helemaal niet bekend.

Het is vervelend voor u dat Synofit u niet helpt maar er is geen een middel wat voor iedereen werkt. Synofit zei mij ook dat 6 op de 10 mensen er baat bij hebben.
Wat ik er van begrijp is het een klein bedrijf wat heel serieus een mooi product probeert te maken. Waarom belt u hen niet gewoon ipv maar wat te roepen. Ze stonden mij heel open en vriendelijk te woord.

B.Brugman, Huizen

kr
door kraakbeen1956 - Nov 27, 2014 om 07:14
7 Antwoorden / 0 Vragen

@bbrugman,
Ik heb gebeld met een van onderzoekster van de Gelderse Vallei...Een van de onderzoekster was iemand van Synofit ik ben alleen haar naam kwijt..]De onderzoeken hadden een tegenvallend resultaat. Als dit wetenschappelijk onderzoek niet genoeg is voor u en blijft vasthouden aan de werking van Synofit moet u dat uiteraard zelf weten. Als u er baat bij heeft dat Synofit werkt (misschien placebo effect) moet u dit uiteraard blijven gebruiken.
U staat vrij om zelf ook te bellen...wat heeft het voor nut om met iemand van Synofit te bellen.
Dat is het zelfde als een slager die zijn eigen vlees keurt dat is ook altijd goed.
Vraag u ook eens af waarom de onderzoeken nog niet gepubliceerd zijn, als deze positief waren geweest had het bedrijf Synofit het wel van de daken geschreeuwd. Als het middel zou werken had het in een medisch vakblad gepubliceerd geworden. Vraag maar eens na bij een dokter of orthopeed of die bekend zijn met Synofit. Helaas, ik had het ook graag anders gezien. Weer een wondermiddel wat niet werkt.

di
door digioma - Nov 27, 2014 om 09:39
646 Antwoorden / 29 Vragen

Via de orthopeed en de pijnpoli van ons plaatselijk ziekenhuis gisteren een TENS-set opgehaald.
Werkt met elektrische impulsjes (3 x daags 30 minuten aansluiten via plakkers op de pijnlijke plek). Lijkt me nog altijd beter dan zomaar allerlei pijnstillers slikken . Wordt vergoed door de ziektekostenmij. Misschien een optie?

kr
door kraakbeen1956 - Nov 27, 2014 om 10:15
7 Antwoorden / 0 Vragen

@digioma.....en werkt het?

tijger1
door tijger1 - Nov 27, 2014 om 10:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=kraakbeen1956 schreef op donderdag 27 nov 2014, 10:15]@digioma.....en werkt het?

GISTEREN opgehaald.;-)

di
door digioma - Nov 27, 2014 om 11:22
646 Antwoorden / 29 Vragen

Nu tweemaal gebruikt (2 x 30 minuten). Je hoeft trouwens niet te gaan liggen of zo; gewoon stilzitten in een stoel achter de PC of bij de TV kan ook. Intensiteit impulsen kan - na overleg met de arts - zelf worden ingesteld. Over 14 dagen terugkomen in ziekenhuis om de resultaten door te nemen en iedere dag op een lijstje het pijnverloop bijhouden. De driemaal per dag WEL aanhouden; daarmee wordt nogal eens gerommeld. Voelt niet vervelend aan - al voel je het wel - en en goed te doen.

kr
door kraakbeen1956 - Nov 27, 2014 om 11:39
7 Antwoorden / 0 Vragen

OK bedankt voor je reactie Diogioma, wil je ons op de hoogte van je ervaringen... ben benieuwd ik heb zelf atrose in de knie
redelijk pijnlijk.

kr
door kraakbeen1956 - Nov 27, 2014 om 11:42
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ok tijger1 als je ons ook op de hoogte wil houden van je bevindingen.
Bvd

tijger1
door tijger1 - Nov 27, 2014 om 11:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kraakbeen

Mijn partner heeft een tijdlang zo'n tens gebruikt ivm ernstige pijnklachten overgehouden van gordelroos. Ca. een half jaar en toen was het over.

kr
door kraakbeen1956 - Nov 27, 2014 om 12:37
7 Antwoorden / 0 Vragen

OK bedankt voor je reactie maar zou het kunnen dat je partner zonder de tensbehandeling
ook na een half jaar pijn vrij geweest zou zijn door een natuurlijke genezing.
Je merkt het ik blijf skeptisch.

tijger1
door tijger1 - Nov 27, 2014 om 12:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk het niet. Had voordien zelfs tot tweemaal toe een injectie onder in het ruggenmerg gehad, zonder enig resultaat.

Maar uiteraard kan men dat niet zeker weten ;-)

Maar baat het niet, schaden doet het zeker niet.

ma
door marion99 - Dec 22, 2014 om 11:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag,

Wat een mooi verhaal. Bedankt!

Mogen we dat online op die pagina plaatsen (www.bewegenzonderpijn.com/ervaringen/)?

En dan graag met naam of liever anoniem?

We zullen wel de merknaam en het verkoopkanaal moeten afschermen, omdat dit wettelijk niet gecommuniceerd mag worden.

Misschien is het goed als u bijvoorbeeld ook hier een reactie wilt plaatsen: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/synofit/.

Omdat daar bepaalde mensen denken dat het middel, waar u over spreekt, helemaal niet werkt (bij sommigen, ongeveer 30% van de mensen met artrose, werkt het inderdaad niet; maar dat betekent niet dat het hele middel nep is of zo). Een bericht van een ‘echte’ tevreden gebruikster zoals u, zou daar dus wel zinvol zijn.

Met vriendelijke groet,

'Bewegen zonder pijn' |[edit redactie] |www.bewegenzonderpijn.com

Van: [edit redactie]
Verzonden: dinsdag 16 december 2014 21:23
Aan: [edit redactie]
Onderwerp: Offline Message from Marion: Ik ben 51 jaar en heb veel artrose o. a. in mijn...

Offline Message from Marion

Offline Message left on 16 Dec 2014, 08:23 PM (GMT+0)

Ik ben 51 jaar en heb veel artrose o. a. in mijn nek/hals, onderrug , heup, 2 vingers, knieën, pols. Sinds 18 September gebruik ik Synofit. De gewenningsperiode was voor mij 40 dagen.Gedurende die periode nam ik 2x daags 5 ml. Daarna begon ik aan mijn onderhoudsdosis van 5 ml per dag, minimaal een half uur voor het ontbijt. M. a. g. geen ochtendstijfheid meer, geen chronische pijn overdag en 's nachts. Geen gebruik van ontstekingsremmers en-of pijnstillers. Bewegen gaat soepeler, vooral fietsen en lopen.( hardlopen gaat allang niet meer, helaas ). Ik heb heel mijn leven altijd gesport en doe aan fitness, want dat zie ik als een workout: mijn gewrichten door te smeren en dus soepel te houden. Verder is buiten bewegen hélemaal mijn ding: lopen en fietsen. Ik moet wel altijd opletten dat ik mijn gewrichten niet overbelast, want door de artrose ben ik èrg blessure-gevoelig! Ik Let ook goed op mijn voeding: ik gebruik zo min mogelijk verzurende voedingsmiddelen, want die veroorzaken meer pijn. Ik ben dus èrg tevreden over Synofit, het is niet goedkoop, ik bestel het via Internet en betaal 81 euro voor 400ml. (voor ongeveer 45 dagen ). En ik heb geen structurele bezoeken meer bij de fysiotherapeut ( smeersels, medicatie, en andere voedingssuplementen) Er zijn dus dingen waar je geen geld meer aan uit geeft, waardoor het kostenplaatje redelijk in balans blijft. Het is volgens mij ècht de moeite waard om Synofit te proberen. Succes en Sterkte, m. v. g. Marion

NAME

Marion

EMAIL

[edit redactie]

PHONE

LOCATION

, Netherlands

URL

http://www.bewegenzonderpijn.com/ervaringen/

DEPARTMENT

Are you using Zopim Live Chat yet? Sign up free today

kr
door kraakbeen1956 - Jan 9, 2015 om 18:24
7 Antwoorden / 0 Vragen

Aan bewegenzonderpijn, kunnen jullie een link plaatsen naar een onafhankelijk onderzoek wat bewijst dat 70% procent van de gebruikers van synofit hier baat bij hebben. Gaat niet lukken volgens mij.
Aan jullie om het tegendeel te bewijzen.

Gr. Kraakbeen1956