je
door jerrytoekoen Nov 22, 2015 om 22:18
Computers & telefonie

T-mobile

Hoi wij hebben een door lopende abonnemeten bij t-mobile all jaren en nou hebben ze mn abonnemet in eeenkeer verrander en moet binnen 1 maand met een een andere soort abonnemet doen wat wij niet ervoor gekozen hebben hierdoor ben ik bijna 1000 euro kwijt en zeggen je moet het hiermee doen ,,,maar ik ga er niet mee akkooord help ons graag.... jerry toekoen

486 6 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Nov 22, 2015 om 22:51
7364 Antwoorden / 14 Vragen

U bent ongeveer nr 2844 die hierover schrijft. Ja het mag en € 1000,- aan beltegoed ???? U bent ze gewoon kwijt. Maar troost u er zijn er met nog hogere bedragen. Lees eerder vragen hierover in deze rubriek of type in het zoekvak Tmobile in

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 22, 2015 om 23:16
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U gaat er misschien niet mee akkoord maar T-mobile staat in haar recht, wat wilt u hieraan veranderen?
Ik begin me in te beelden dat al deze klanten in wijsgemaakt dat bellen per week duurder wordt dus dat ze maar beter enorme bedragen kunnen opsparen. Als je voor een tientje belt neem dan geen abonnement van een hoger bedrag waarvan je het niet gebruikte deel spaart......... En zo weer kwijt bent.
Diewilik

mahadma
door mahadma - Nov 23, 2015 om 00:43
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Jerry Toekoen,

Hoi wij hebben een door lopende abonnementen bij t-mobile al jaren en nou hebben ze mijn abonnement in een keer veranderd en moet binnen 1 maand

Is alle commotie op TV, Internet, Post, Email, wellicht Sms u volledig voorbijgegaan?
U mag wel met één maand opzeggen, dus de andere partij ook, logisch toch.

met een een andere soort abonnement doen wat wij niet ervoor gekozen hebben
Dit is u aangeboden, u had ook per direct uw contract kunnen opzeggen.

hierdoor ben ik bijna 1000 euro kwijt
Hoe ter wereld had u die € 1000 willen "op"bellen, ze zijn geen spaarbank ........

en zeggen je moet het hiermee doen
Dat is ook zo.

maar ik ga er niet mee akkooord
Dat is dan jammer en helaas, maar u heeft "geen poot om op te staan".

help ons graag
U bent niet te helpen .......
Probeer via een aantal nummers nog wat minuten te cashen of steun het goede doel door te doneren.

reflecs
door reflecs - Nov 23, 2015 om 10:26
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt een gedeelte van uw beltegoed cashen: Klik voorbeeld
Of geven aan een goed doel via eenmalig sms: voorbeeld
Aflevering van Kassa hierover: klik

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2015 om 10:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jerrytoekoen,

En al wéér dezelfde vraag.

Lees reacties hier.

Overigens: een tegoed van ca € 1000 ? De provider is geen spaarbank!

Met vr.gr.

sw
door swat1500 - Nov 23, 2015 om 22:41
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens is het onderwerp in het tv programma ook al aan de orde geweest. Conclusie in het programma was dat het T-Mobile had gesierd als zij een langere overgangsperiode hadden toegepast maar dat een en ander geoorloofd is en TM conform de voorwaarden handelt.