ma
door maaiia Oct 22, 2014 om 16:36
Computers & telefonie

T mobile aan het lijntje gehouden

Wie weet wat ik hier mee aanmoet, mijn toestel sony xperia Z is voor een 5e keer met schermproblemen niet meer gerepareerd, bij de shop is afgesproken, en een dag later toegezegd dat er een omruiling zou zijn naar de sony xperia z1 compact alleen zat er een levertijd van 6 weken op,
Ok alles goed ik wacht 6 weken,3 keer heengereden om te vragen hoe het ervoor stond, werd ik dinsdags na die 6 weken gebeld dat vrijdags het toestel dan ook bezorgd zou worden werd mij beloofd, donderdag kreeg ik wederom een belletje van diezelfde meneer dat het plotseling niet de sony xperia z1 compact meer wou worden maar de sony xperia z2 , vage reden waarom ineens niet, was toch plots na 6 weken ofzo niet meer goedgekeurd.

Dit is niet de afspraak, ik wil juist niet zo'n groot apparaat meer als de xperia z...de z2 is een stuk groter!!! en dan te bedenken dat de z2 in die 6 weken per direkt leverbaar was, hoe genaaid kun je je dan voelen, zelfs op de webshop is de sony xperia z1 compact per direkt leverbaar.

Ik ben met de shop in de weer geweest, nee sorry meer kunnen we niet doen, de klantenservice gebeld, nee sorry ook wij kunnen niets doen, ja een creditatie van 50 euro en het toestel opsturen met de mededeling "dan verkoop je de z2 toch en met die 50 euro koopt u een mooi toestelletje weer" Hoe kan ik een toestel verkopen met een t-mobile simlock??? en ze gaan voor zwaar minder weg zodat ik met die 50 euro erbij nog niet op een compact kom, ik bespaar u maar van verdere uitspraken, sorry hoor maar ben er zo klaar mee,ik wil gewoon het toestel waar ik al die 6 weken recht op had, wat ze mij 6 weken lang beloofd hebben.

Kan ik dit eisen of moet ik het toch met de xperia z2 gaan doen, wat zijn mijn rechten hier in als consument, belachelijk weinig ben ik bang, maar voel me zo genaaid door ze :(

groetjes Maja

677 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ma
door maaiia - Oct 26, 2014 om 19:32
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Niemand suggesties? tips?

mahadma
door mahadma - Oct 26, 2014 om 21:49
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Waar niet is verliest de keizer zijn recht. Anders gezegd: als de Z1 er niet meer is, dan geven ze een opvolger, in dit geval de Z2. En die is nog duurder ook.

Hoe kan ik een toestel verkopen met een t-mobile simlock???
Op de markt of telefoonwinkeltje is voor € 5 of € 10 de simlock eraf. Klaar terwijl je wacht.

ma
door maaiia - Oct 26, 2014 om 22:52
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

De z1 cmpact is nog gewoon leverbaar hoor, er zat alleen een levertijd van 2-6 weken op, ook nu nog
gewoon leverbaar, na 6 weken wachten om een vage reden, iets met geen toestemming
ofzo ineens een z2 willen leveren, en die was 6 weken terug per direkt leverbaar, dus onnodig 6 weken lekker maken en dan ineens wat anders leveren wat niet de afspraak was.

19
door 1953 - Oct 27, 2014 om 01:16
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Bij de vierde (4de) garantieaanspraak is het zo dat u de koopovereenkomst dan kan ontbinden.
Uw aankoopbedrag terugbetaald krijgen.

mi
door mitzie1988 - Oct 27, 2014 om 01:20
22 Antwoorden / 8 Vragen
0

Ik heb hier een Samsung galaxy s5 die ik graag wil ruilen voor de z2. Inclusief bonnen en garantie

ma
door maaiia - Oct 27, 2014 om 14:47
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een samsung galaxy s5 is nog groter als de sony xperia z2, ik heb juist gekozen voor de compact z1 omdat ie ook kleiner is.

1953 bedankt voor je antwoord, ik ga kijken wat ik hiermee kan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer