ma
door mathijs1987 Aug 28, 2015 om 15:24
Computers & telefonie

T-mobile doet aan contractbreuk?!

Ik ben al 4 dagen niet meer te bereiken op mijn telefoon. Dit omdat ik een duo-sim heb aangeschaft die niet wordt geactiveerd door het systeem. Maar hier ben ik de enige grote verliezer. Ik heb wel kosten vergoed gekregen, maar vind dit niet opwegen tegen het onbereikbaar zijn deze week...
Wat voor een rechten heb ik als afnemer nu bij T-mobile?

352 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2015 om 16:17
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Heeft u een zakelijk contract? Meestal wordt gevolgschade daarin zo goed als volledig beperkt.
Of over welke gevolgschade heeft u het?

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 28, 2015 om 18:10
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Was jouw vast nummer, fax, e-mail, brievenbus en postduif ook niet meer toegankelijk? ;-)

ho
door hopetobehelping - Aug 28, 2015 om 20:44
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste matthijs1987,

als u een overeenkomst hebt met T-mobile dan moet T-mobile uiteraard gewoon leveren.
Er kan altijd een keer wat mis gaan, er kan een storing zijn of wat dan ook.

U geeft aan dat uw kosten vergoed zijn. Bent u inmiddels al weer wel bereikbaar ?
Zijn de kosten die u vergoed heeft gekregen gelijk aan het abonnementsgeld dat u voor die dagen betaald heeft en inclusief extra kosten die u heeft gemaakt omdat u niet bereikbaar was ? Als dat zo is dan geef ik u weinig kan om een hogere vergoeding te krijgen.
Leest u ook het volgende eens, klik hier.

Als u niet tevreden bent met de vergoeding die u gekregen hebt dan kunt u een klacht indienen bij T-mobile. Geef daarbij aan dat u ook compensatie voor het onbereikbaar zijn verlangt.
Verder kunt u de volgende stappen ondernemen, klik hier.
Komt u er met T-mobile niet uit dan kunt u naar de geschillencommissie stappen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Marc a1b2
Marc a1b2 - Mar 17, 2024 om 14:00
Auto & vervoer

Onterechte parkeerboetes

In een betaald parkeerzone staat onze auto met minder valide parkeerplaats op een daarvoor bedoelde parkeerplek.
Nu heb ben we reeds drie onterechte parkeerboetes ontvangen ( daar het parkeerbeleid van de gemeente stelt, parkeren voor minder validen op de aangeduide plekken is gratis ).
In de aanzegging wordt vermeld dat de boete ondanks bezwaar direct betaald moet worden en wordt er al ... Lees meer

Knowee
Knowee - Sep 5, 2023 om 10:35
Geldzaken & recht

Verantwoordelijkheid kinderdagopvang

Hallo allen,

Onze kinderdagopvang heeft zoals, volgens mij, elke andere kinderdagopvang dezelfde regels. Lang verhaal kort hierin is: Je moet sowieso betalen, ook als je je kind afmeld. Meld je je kind op tijd af, dan krijg je een tegoed wat je kan gebruiken om een andere dag opvang aan te vragen. Doe je dit niet dan verdwijnt dat tegoed op 31-12 van dat kalenderjaar.

Ik begr ... Lees meer

Ni
Nikki van Poppel - Jan 15, 2024 om 11:02
Winkels & webshops

Kast besteld en betaald maar nooit ontvangen

Goedemorgen,

In mei 2023 heb ik een online een kast besteld bij woneninterieur en netjes betaald maar nooit ontvangen.
na enig aandringen van mijn kant zou de kast geleverd worden in november 2023.
tot op heden is er meerdere malen contact geweest via E-Mail en 1x telefonisch met talloze beloftes over levering (uiteindelijk order geannuleerd)
en toezegging gedaan over ter ... Lees meer