rj
door rjmarcusse Oct 31, 2014 om 14:11
Computers & telefonie

Tabbladlimiet breikt.

Sinds kort, ongeveer een week, heb ik een minitablet KoboARC7. Ik heb daar, nu al, een probleem mee.
Als ik via google, vervolgens Hotmail.com en dan aanmelden naar mijn Postvak In ga, zie ik mijn e-mails. Maar als ik ze open en wil doorklikken naar een volgende pagina, verschijnt er op het scherm: "Tabbladlimiet bereikt. Kan geen nieuw tabblad openen, totdat u er een sluit". Ik kan mijn e-mails dus niet lezen. De helpdesk van Kobo kan mij niet helpen, omdat het zou gaan om een android en dat is hun corebusiness niet.
Ik begrijp eruit, dat ik tabbladen moet verwijderen. Klopt dat? En zo ja, hoe doe ik dat?

943 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 31, 2014 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op het tabblad zelf (letterlijk het tabblad) staat een kruisje, even op tikken.

Verder sterk het advies om niet deze standaard webbrowser te gebruiken.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2014 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@lekkerisdat, wilt u aan vraagsteller dan ook uitleggen waarom u adviseert niet deze standaardbrowser te gebruiken?

ve
door verwijderd - Oct 31, 2014 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

aurora1 schreef op vrijdag 31 okt 2014, 15:03: wilt u aan vraagsteller dan ook uitleggen waarom u adviseert niet deze standaardbrowser te gebruiken?

Maar natuurlijk wil ik dat; dit omdat je bij deze browser automatisch met jouw G.-account ingelogd wordt.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2014 om 23:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon chrome op de tablet installeren die neemt naast je Gmail ook direct je favorieten over.
Ook speelt chrome bijna alle hedendaagse video's of middels de interne plug-in.
Snelle en betrouwbaare browser met Max 50 tabbladen

ve
door verwijderd - Nov 1, 2014 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gedaan, wat lekkerisdat adviseerde en de tabbladen verwijderd. Het probleem is daarmee opgelost en ik kan mijn e-mails weer inzien. Ik heb op mijn tablet google als browser. Dat moet toch voldoende zijn. Waarom is google chrome beter?

ve
door verwijderd - Nov 1, 2014 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

U bent van het probleem af en weet nu hoe u tabbladen weg moet klikken. Probleem opgelost. Laat verder alles maar zoals het is als het allemaal goed werkt.
Lees anders eventueel nog eerst op internet wat het verschil is tussen een browser en een zoekmachine: klik hier en klik hier.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2014 om 13:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het ging mij inderdaad als eerste instantie om het oplossen van het probleem. Dat is dus gelukt. Ik gebruik Google als zoekmachine. Google Chrome zal ik zeker installeren.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2014 om 03:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik lees in de gebruiksaanwijzing op blz. 38 dat de Google browser app op de tablet geïnstalleerd staat, dat lijkt mij dan Google Chrome te zijn, iets anders kan ik zo direct niet vinden: klik hier.
Als u een tweede browser op de tablet wilt installeren dan zou u voor bijv. de Dolphin Browser Mini/lite kunnen kiezen o.a. wegens het kleine bestand: klik hier of eventueel Firefox. Maar in principe heeft u aan 1 browser genoeg.