mi
door michel de wild Nov 23, 2015 om 13:12
Computers & telefonie

Tablat

Ik heb een tablat gekocht via internet en kon er mee naar een filiaal bij mij in de buurt als er iets mee was. Kreeg te horen dat ik met de tablat naar de leverancier moest dat ik waarschijnlijk wel wat verkeerd gedaan zou hebben. Terwijl ik de tablat alleen aangezet heb, voor je echt kan werken met de tablat moet je je registreren bij Google. Spelletjes kan je er op spelen want er zit een pictogram op van playstore. Apparaten (had er 2 gekocht) geven problemen met oploaden en lopen om de geduurte vast. Filiaal geeft te kennen dat zij er niets mee doen en dat dit via de leverencier gaat, garantie is hiermee tot aan de deur, had je maar moeten lezen kreeg ik als antwoord. Ik heb Bart Smit de kans gegeven om iets te doen met de apparaten door een ander te geven, ik heb zelf na het bezoek aan het filiaal bij mij in de buurt een mail gestuurd naar de webwinkel van Bart Smit. Ik begrijp na mijn bezoek aan het filiaal dat alle apparaten die je koopt je geen garantie hebt op de apparaten als je ze gebruikt hebt, graag hoor ik wat ik moet gaan doen om mijn geld terug te krijgen. Want na deze service zie ik er vanaf mede omdat ik de apparaten pas 3 dagen in bezit heb. Zou een sinterklaascadeautje zijn maar helaas is dit een kat in de zak.

1962 14 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Nov 23, 2015 om 13:20
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als je iets met een Android tablet wilt doen moet je je inderdaad aanmelden via een Google account. Dan kan je ook via de Playstore de apps installeren die je wilt hebben.

Wat werkt er niet aan de tablet?

marita567
door marita567 - Nov 23, 2015 om 13:26
1576 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op maandag 23 nov 2015, 13:20]Als je iets met een Android tablet wilt doen moet je je inderdaad aanmelden via een Google account. Dan kan je ook via de Playstore de apps installeren die je wilt hebben.

Wat werkt er niet aan de tablet?

TS geeft aan problemen met uploaden en loopt herhaaldelijk vast .

Kijk eens wat uw rechten zijn bij een ondeugdelijk product .
klik hier

mi
door michel de wild - Nov 23, 2015 om 13:30
7 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb me aangemeld met een googleaccount volgens de vragen die gesteld zijn bij het inwerking krijgen van de tablat heb ik alles doorlopen zoals het hoort.
De tablat heeft moeite met oploaden van een spelletje of andere programma's, stopt halverwege of loopt vast, en dan loopt deze geheel vast. Tablat start opzich zelf steeds opnieuw op. Tevens hoor ik bij de tablat een tikkend geluid als deze iets aan het laden is, ook facebook is een probleem terwijl dit naar mijn inzien een onschuldige programma is. Eerst gaf ik afgelopen vrijdag de schuld aan KPN omdat ik alles via KPN heb en dat wifi het niet zou doen, of dat het daarmee te maken had. De waarschuwing bij het spelen van een spelletje van dat deze niet geschikt is wordt niet gegeven, dus kan ik er wel vanuit gaan dat deze geschikt is voor het apparaat. Op de site wordt van Bart Smit wordt niet anders dan positief gereageerd. Problemen wilde ze niet eens aanhoren bij het filiaal in Roosendaal en werd gelijk doorgestuurd naar de leverancier. Uiteraard weet ik dat er spelletjes zijn die veel capaciteit vergen maar juist bij die spelletjes die het aan moet kunnen reageert hij zo.

macwouter
door macwouter - Nov 23, 2015 om 13:35
825 Antwoorden / 9 Vragen

Wat vervelend voor je Michel, maar kun je ook vertellen wat voor merk jouw tablat is ?

mi
door michel de wild - Nov 23, 2015 om 13:39
7 Antwoorden / 5 Vragen

Het is een Polaroid 7 inch.

mahadma
door mahadma - Nov 23, 2015 om 14:15
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Bron: Klik HIER

Conclusie

Het klinkt verleidelijk: een tablet voor €50, maar doe het niet. Vooral het scherm, de snelheid en de accuduur zijn ondermaats en zullen geheid leiden tot frustratie. Ons advies: spaar nog even door. Inmiddels is er een groot aanbod van tablets tussen de €100 en €200 die wel prima geschikt zijn als kennismakingstablet of als tweede (gezins)tablet.

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2015 om 14:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mahadma,

Dat mag dan allemaal wel waar zijn, maar dat is geen antwoord op de vraag waar TS iets aan heeft.
Ook bij een goedkoper product heb je recht op een goed product.

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2015 om 14:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@michel,

..... Problemen wilde ze niet eens aanhoren bij het filiaal in Roosendaal en werd gelijk doorgestuurd naar de leverancier. .....
Maar je moet toch echt bij de verkoper zijn!
Die dienen je een goed werkend product te leveren.

Zet je klacht eens op klachtenkompas.nl; klik hier.

Suc6

mahadma
door mahadma - Nov 23, 2015 om 14:48
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Dat is ook zo, daar heb je gelijk in. Echter je kan aan een "lelijke eend" geen "Rolls Royce" verwachtingen hangen. Maar de bedoeling is dat "men", de lezers, een advies lezen zodat ze weten wat ze krijgen.

pi
door pieterwolters - Nov 23, 2015 om 18:15
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marita567 schreef op maandag 23 nov 2015, 13:26][quote=pieterwolters schreef op maandag 23 nov 2015, 13:20]Als je iets met een Android tablet wilt doen moet je je inderdaad aanmelden via een Google account. Dan kan je ook via de Playstore de apps installeren die je wilt hebben.

Wat werkt er niet aan de tablet?

TS geeft aan problemen met uploaden en loopt herhaaldelijk vast .

Maar dat zegt niet zoveel. Wat moet je met een nieuwe tablet uploaden? En loopt de tablet vast omdat het een slecht product is of staat er een gare app op. Zomaar een paar vragen waardoor het niet direct duidelijk is of het een slecht product is, of dat het product verkeerd wordt gebruikt.

Cookies
door Cookies - Nov 23, 2015 om 18:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Ik begrijp na mijn bezoek aan het filiaal dat alle apparaten die je koopt je geen garantie hebt op de apparaten als je ze gebruikt hebt, graag hoor ik wat ik moet gaan doen om mijn geld terug te krijgen. Want na deze service zie ik er vanaf mede omdat ik de apparaten pas 3 dagen in bezit heb. Zou een sinterklaascadeautje zijn maar helaas is dit een kat in de zak.......

Tablets resetten naar fabrieksinstellingen, vingervlekken op tablet met licht vochtig doekje even verwijderen, netjes alles weer in de doos stoppen en retour Bart Smit.

marita567
door marita567 - Nov 23, 2015 om 18:25
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@pieterwolters

Dat is nu de vraag maar Ts vermeld zijn problemen met zijn tablet om 13.30

Cookies
door Cookies - Nov 23, 2015 om 18:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Retourgegevens:

Waar kan ik mijn retourzending naar toe sturen?

Voor onze klanten in Nederland hebben wij een antwoordnummer waar al onze retouren kosteloos naar verzonden kunnen worden:

Bart Smit B.V.
T.a.v. de Internet-afdeling
Antwoordnummer 609
1130 WB Volendam

We willen je adviseren je retourzendingen altijd aan te bieden via het postkantoor of postagentschap. Je ontvangt dan een verzendbewijs van je retourzending aan de hand waarvan je retourzending te traceren is, mocht deze zoekraken. Bart Smit is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte pakketten die niet op deze wijze verzonden worden.
Wij willen je vragen het bijgeleverde retourformulier zo volledig mogelijk in te vullen voor een snelle afhandeling van je retourzending. Dit formulier vind je aan de achterzijde van je besteloverzicht.

Download hier het retourformulier Link KLIK

Vergeet dus niet het retourformulier er bij te doen en verzendbewijs net zo lang bewaren totdat je je geld terug hebt. Reden van retour hoef je niet te vermelden.

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 23, 2015 om 18:51
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Een tikkende tablet?? Bij mijn weten zit er geen draaiend/mechanisch onderdeel in. Zit er een garde schijf in?? Dat zou ook het uitval/opstarten kunnen verklaren maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Diewilik