he
door henry kraanen Oct 6, 2014 om 21:20
Elektronica & tv

Tablet beschadigd

Bij het verwijderen van beschermkap / toetsenbord van mijn tablet (toetsenbord) is er een barst ontstaan in het scherm van mijn Empiretablet.
Empire zegt geen schade aan het beeldscherm te vergoeden. Ik vind dat ze dit wel moeten doen, omdat de schade is ontstaan omdat de beschermkap / het toetsenbord te strak op de tablet zat. Wie heeft zoiets meegemaakt en heeft de oplossing?

535 7 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Oct 6, 2014 om 21:30
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Zat ie echt te strak of heb je m verkeerd opengemaakt? In het verleden ook heel veel mensen met veel geweld CD doosjes zien openmaken, terwijl als je zo'n doosje op de juiste manier beetpakt heb je m zo open. Wellicht dat hier ook zo iets speelde?

he
door henry kraanen - Oct 6, 2014 om 21:51
4 Antwoorden / 1 Vragen

Terechte gedachte. Ik heb de beschermkap er op gedaan zoals ik alle andere kappen zou plaatsen. Ik heb daarna op meerdere manieren geprobeerd het deksel zonder kracht er af te krijgen (schuiven, omhoog wippen), maar dat lukte niet. Verder ook geen beschrijving.

aurora1
door aurora1 - Oct 7, 2014 om 00:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoort die beschermkap/toetsenbord bij de tablet en heeft u hem daarmee gekocht? Bent u er al mee terug naar de winkel geweest waar u hem gekocht heeft of heeft u rechtstreeks van Empire gekocht?

door 1953 - Oct 7, 2014 om 02:00
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Meestal val of viel dit buiten de garantietermijn, wordt of werd gezien als 'onoordeelkundig gebruik'.

he
door henry kraanen - Oct 7, 2014 om 14:05
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op dinsdag 7 okt 2014, 00:41]Hoort die beschermkap/toetsenbord bij de tablet en heeft u hem daarmee gekocht? Bent u er al mee terug naar de winkel geweest waar u hem gekocht heeft of heeft u rechtstreeks van Empire gekocht?

he
door henry kraanen - Oct 7, 2014 om 14:06
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op dinsdag 7 okt 2014, 00:41]Hoort die beschermkap/toetsenbord bij de tablet en heeft u hem daarmee gekocht? Bent u er al mee terug naar de winkel geweest waar u hem gekocht heeft of heeft u rechtstreeks van Empire gekocht?

Ja, de beschermkap hoort erbij. Ik heb de tablet bij een abonnement gekregen. In eerste instantie heb ik via Sanoma geprobeerd dit te regelen, maar zij verwijzen mij door naar Empire. Ik heb bij Sanoma al aangegeven dat ik dit niet handig vind.

he
door henry kraanen - Oct 7, 2014 om 14:12
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=1953 schreef op dinsdag 7 okt 2014, 02:00]Meestal val of viel dit buiten de garantietermijn, wordt of werd gezien als 'onoordeelkundig gebruik'.

Ik heb met Empire contact gehad en heb aangegeven dat de constructie niet deugdelijk is. Ik krijg daar echter geen antwoord op. Ik heb het deksel er op geklikt, maar kreeg het met geen mogelijkheid er af (heb alles geprobeerd: er af schuiven, er af trekken).