hildehilde
door hildehilde Oct 30, 2014 om 21:23
Computers & telefonie

Tablet medion

Heb een tablet via Aldi gekocht .. Is zonder aan de oplader te zijn ,maar 2,5 uur te gebruiken , wat surfen, geen filmpjes.
Is dat normaal?

4308 16 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Oct 30, 2014 om 21:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Welke tablet is het en wat staat bij de specificaties?

pi
door pieterwolters - Oct 30, 2014 om 22:02
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Het is dan ook niet voor niets dat de toptablets (die wel lang op 1 batterijlading doen) aanzienlijk duurder zijn. Daar zit gewoon veel meer R&D in om het energieverbruik te optimaliseren.

hildehilde
door hildehilde - Oct 30, 2014 om 22:09
11 Antwoorden / 16 Vragen

Het is een lifetab, pas nieuw via medion gekregen omdat de vorige stuk was, klein stickertje achterop niet te lezen en papieren niet bij de hand,maar vrij nieuw dus

gompy2
door gompy2 - Oct 30, 2014 om 22:27
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hildehilde schreef op donderdag 30 okt 2014, 22:09]Het is een lifetab, pas nieuw via medion gekregen omdat de vorige stuk was, klein stickertje achterop niet te lezen en papieren niet bij de hand,maar vrij nieuw dus
Klik-> lifetab

Hier kan toch niemand wat mee...
Je vraagt om hulp en je weet zelf niet eens wat je hebt.

ekiem
door ekiem - Oct 31, 2014 om 11:10
676 Antwoorden / 100 Vragen

Alle waar naar z'n geld.

Ik heb een Samsung tab en kan daar volgens de specificaties ruim 16 uur continu mee werken.

Heb ik nog nooit uit geprobeerd maar als ik er dagelijks ruim 3 uur mee bezig ben en af en toe een spelletje mee speel dan laad ik hehem om de 3 á 4 dagen op. Apparaat is dan nog niet leeg, heb hem nu bijna 2 jaar.

Maar ja als ik dit nu zo lees dan komt een gebruik van 2,5 uur wel erg kort over. Is de boel wel voldoende op geladen ? Zou eerst goed de specificaties erop nalezen ,dan weet je wat normaal is bij dit apparaat en wat je ervan kunt verwachten.
Heb je dit niet van te voren gedaan ?

Ekiem

ik
door ikzelf1942 - Oct 31, 2014 om 12:22
81 Antwoorden / 15 Vragen

Hildehilde,
Eigenlijk vraag je iets wat je zelf al weet!!!
Hoelang ging de vorige ( nu kapotte) mee???
dus weet je of 2.5 uur normaal is.

holstein
door holstein - Oct 31, 2014 om 13:56
922 Antwoorden / 16 Vragen

Kijk eens naar de capaciteit van de accu, want dat zegt natuurlijk ook veel over de gebruiksduur.

gh
door ghbmn - Oct 31, 2014 om 16:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Nieuw app aan geschaft EERST op laden min 4 uur .De nieuwste app zijn uit gevoerd met NiMH Batterij .Als hij nog gedeeltelijk vol is kun je hem gewoon bij laden. Toch is het goed om ze geregeld zo eens in de 4 maanden helemaal teontladen. Je hebt dan lang plezier van je tablet.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 31, 2014 om 21:41
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Gompy,
vraagsteller stelt toch duidelijk dat het om een Medion Lifetab gaat.
Lezen is toch niet zo moeilijk ?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++====

=gompy2 schreef op donderdag 30 okt 2014, 22:27:
=hildehilde schreef op donderdag 30 okt 2014, 22:09: Het is een lifetab, pas nieuw via medion gekregen lifetab[/url]

Hier kan toch niemand wat mee...
Je vraagt om hulp en je weet zelf niet eens wat je hebt.

gompy2
door gompy2 - Oct 31, 2014 om 23:19
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 31 okt 2014, 21:41]Gompy,
vraagsteller stelt toch duidelijk dat het om een Medion Lifetab gaat.
Lezen is toch niet zo moeilijk ?
Lezen is niet moeilijk maar even klikken met je muis op het gekleurde woord lifetab ook niet, toch?
Als een woord gekleurd is wil dat zeggen dat er een link onder zit.
Klik op het gekleurde woord lifetab en je ziet via Google dat er vele modellen Medion Lifetab tablets zijn. ik ken er zo al een stuk of tien.
TS heeft hem pas nieuw van Medion gekregen, maar dat wil nog niets zeggen.
Dat is net zoiets melden dat iemand problemen heeft met een Samsung Galaxy, er zijn 30 Samsung Galaxy modellen.
Duidelijk?

Als je iemand de vliegen af wil vangen moet je wel zorgen dat je je beter voorbereid...

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 31, 2014 om 23:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@GHBMN ik denk niet dat hier nog nimh accu's worden gebruikt maar Li-ion of Li-po

wimmi20
door wimmi20 - Oct 31, 2014 om 23:59
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Gossie Gompy,
ik wil u helemaal geen vliegen afvangen,zoals u meent, dat leg ik even uit :
als je op uw rode KLIK klakt dan verschijnen er vele Lifetab modellen.
Allemaal oude modellen, behalve de recente MD98641, het laatste model, dat vanaf 18 juni 2014 te koop was bij ALDI.
En over dat model zal de vraag wel gaan.
Want vraagsteller stelt deze vraag vast niet over een model wat hij al 10 maanden in bezit heeft.
Zoals u ziet Gompy, ik had mij voorbereid voordat ik mijn stukkie schreef.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++===========

=gompy2 schreef op vrijdag 31 okt 2014, 23:19:
=wimmi20 schreef op vrijdag 31 okt 2014, 21:41: Gompy,
vraagsteller stelt toch duidelijk dat het om een Medion Lifetab gaat.
Lezen is toch niet zo moeilijk ?

Lezen is niet moeilijk maar even klikken met je muis op het gekleurde woord lifetab

Als je iemand de vliegen af wil vangen moet je wel zorgen dat je je beter voorbereid...

gompy2
door gompy2 - Nov 1, 2014 om 00:23
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 31 okt 2014, 23:59]
als je op uw rode KLIK klakt dan verschijnen er vele Lifetab modellen.
Allemaal oude modellen, behalve de recente MD98641, het laatste model, dat vanaf 18 juni 2014 te koop was bij ALDI.
En over dat model zal de vraag wel gaan.
Want vraagsteller stelt deze vraag vast niet over een model wat hij al 10 maanden in bezit heeft.
Zoals u ziet Gompy, ik had mij voorbereid voordat ik mijn stukkie schreef.

Niet alleen positieve bijdrage's leveren schijnt je niet te lukken, zoeken is ook al te moeilijk voor je merk ik.

Aldi verkoopt Medion MD98811 tablet met full hd-display voor 189 euro

Geschreven door
Martijn Chel Geplaatst op 29 september 2014, 10:07

Aldi begint vanaf komende woensdag met de verkoop van de Medion Lifetab MD98811. Dit model beschikt over dezelfde specificaties en hetzelfde uiterlijk als de Lifetab S10333 (MD98828) die eerder deze maand aangekondigd werd. Voor ons is niet duidelijk waar het verschil hem in zit maar het goede nieuws is dat het model dat bij de Aldi ligt een paar tientjes goedkoper is. Beide tablets draaien op Android 4.4 KitKat-software.
De Medion Lifetab MD98811 is vanaf 1 oktober bij de Aldi te koop voor een prijs van 189 euro.

En nu het verlossende antwoord voor de vragenstellers op dit forum?
Wanneer zet je je daar nu eens voor in in plaats van bijdehand proberen te doen?

wimmi20
door wimmi20 - Nov 1, 2014 om 01:33
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Gompy,
een lang antwoord van u, maar mijn stelling is heel kort.
Het is toch logisch om te veronderstellen dat de vraag gaat over het laatst verkochte model.

gompy2
door gompy2 - Nov 1, 2014 om 08:08
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op zaterdag 1 nov 2014, 01:33]Gompy,
een lang antwoord van u, maar mijn stelling is heel kort.
Het is toch logisch om te veronderstellen dat de vraag gaat over het laatst verkochte model.Het is nog logischer als een vraagsteller complete informatie geeft zodat een ander niet hoeft te gissen of internet moet afzoeken om er achter te komen wat er precies bedoeld wordt.

Het zou prettiger voor vraagstellers op dit forum zijn als ene wimmi20 zich eens daadwerkelijk bezighield met de aangegeven problemen van die vraagstellers in plaats van continu de reactie's van anderen proberen onderuit te halen.
Bij al je "bijdragen" op dit forum heb ik weinig kunnen vinden waar een vraagsteller iets aan gehad heeft, alleen onnozel gezeur.

We stoppen maar weer met jou en we wachten wel tot vraagsteller zich gaat melden met verdere informatie en we een mogelijke oplossing kunnen vinden.

kloske
door kloske - Nov 6, 2014 om 15:06
150 Antwoorden / 33 Vragen

[quote=ekiem schreef op vrijdag 31 okt 2014, 11:10]Alle waar naar z'n geld.

Ik heb een Samsung tab en kan daar volgens de specificaties ruim 16 uur continu mee werken.

Heb ik nog nooit uit geprobeerd maar als ik er dagelijks ruim 3 uur mee bezig ben en af en toe een spelletje mee speel dan laad ik hehem om de 3 á 4 dagen op. Apparaat is dan nog niet leeg, heb hem nu bijna 2 jaar.

Maar ja als ik dit nu zo lees dan komt een gebruik van 2,5 uur wel erg kort over. Is de boel wel voldoende op geladen ? Zou eerst goed de specificaties erop nalezen ,dan weet je wat normaal is bij dit apparaat en wat je ervan kunt verwachten.
Heb je dit niet van te voren gedaan ?

Ekiem

16 uur??? Ik heb ook een Samsung, sinds augustus dit jaar dus vrij nieuw, maar als ik er een boek op lees kan ik dat hooguit 3 à 4 uur achter elkaar, dan geeft ie toch echt aan dat ie aangesloten moet worden op het lichtnet....