gn
door gn van schaik Apr 22, 2015 om 11:01
Computers & telefonie

Tablet storing

Mijn tablet is gevallen en nu heb ik een lichte achtergrond i.p.v zwart en lichte vlekken in foto,s en letters zijn niet compleet wie weet of er nog iets aan te doen is.

610 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 22, 2015 om 12:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo gn van schaik,

Aanbieden ter reparatie.
Informeer wel eerst naar de kosten!

Suc6

Cookies
door Cookies - Apr 22, 2015 om 12:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=gn van schaik schreef op woensdag 22 apr 2015, 11:01]Mijn tablet is gevallen en nu heb ik een lichte achtergrond i.p.v zwart en lichte vlekken in foto,s en letters zijn niet compleet wie weet of er nog iets aan te doen is.

Dat is natuurlijk geen storing. Je tablet is gewoon kapot. Als het een tablet van rond de 100 euro is, in de kliko gooien en een nieuwe kopen. Zelfde telt voor een tablet die meer dan 2 jaar oud is.

crewmember
door crewmember - Apr 23, 2015 om 11:52
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Klinkt alsof het scherm intern gebroken is of dat de ribbon kabel naar je scherm kapot is.

Reparatie zal egrens tussen de 100-300 kosten waarschijnlijk. En valt buiten de garantie.
Je kan het voor goedkoper proberen bij zon reparatie shop die vaak in winkelstraten enzo zitten.

Als je tablet erg goedkoop is zou ik echter gewoon een nieuwe kopen.

gn
door gn van schaik - Apr 23, 2015 om 12:35
3 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=crewmember schreef op donderdag 23 apr 2015, 11:52]Klinkt alsof het scherm intern gebroken is of dat de ribbon kabel naar je scherm kapot is.

Reparatie zal egrens tussen de 100-300 kosten waarschijnlijk. En valt buiten de garantie.
Je kan het voor goedkoper proberen bij zon reparatie shop die vaak in winkelstraten enzo zitten.

Als je tablet erg goedkoop is zou ik echter gewoon een nieuwe kopen.

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 12:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=gn van schaik schreef op donderdag 23 apr 2015, 12:35][quote=crewmember schreef op donderdag 23 apr 2015, 11:52]Klinkt alsof het scherm intern gebroken is of dat de ribbon kabel naar je scherm kapot is.

Reparatie zal egrens tussen de 100-300 kosten waarschijnlijk. En valt buiten de garantie.
Je kan het voor goedkoper proberen bij zon reparatie shop die vaak in winkelstraten enzo zitten.

Als je tablet erg goedkoop is zou ik echter gewoon een nieuwe kopen.

?????

Als je wilt reageren kun je dat hieronder in het grijze veld onder Reageren doen.

Wil je reageren na een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter, typ je reactie en klik op Reageer.

Met vr.gr.