ke
door keesruissen Mar 18, 2015 om 09:57
Voeding & gezondheid

Tassimo

Bij aankoop van Tassimo apparaat was onze favoriete drank de no. 7 velours noir. Sindsdien regelmatig problemen gehad bij aankoop daarvan: alleen verkrijgbaar bij Albert Heijn, waarbij we verschillende keren hebben moeten uitwijken naar een ander AH vestiging omdat AH bij ons in de buurt deze koffie niet beschikbaar was. Nu blijkt dat deze soort uit het assortiment wordt gehaald en vervangen door een ander merk, dat overigens nog niet verkrijgbaar is. Op dit moment is het apparaat voor ons niet bruikbaar, omdat we alleen koffie met melk kunnen vinden en wij gebruiken geen melk in de koffie. Het door Tassimo aan te bieden vervangende product vinden we gewoon niet lekker. Op internet van veel mensen reacties aangetroffen die tegen hetzelfde probleem aanlopen. Is hier iets aan te doen?

4660 5 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Mar 18, 2015 om 11:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is helaas altijd een risico bij dit soort apparaten waarbij je afhankelijk bent van 1 leverancier. Als de leverancier besluit om iets niet meer te leveren (waarschijnlijk werd er te weinig van verkocht) dan heb je een probleem.

Er is gelukkig nog een vervangend product, in het verleden was het bij bierpompen (van Philips?) zo dat er helemaal geen bier meer was te krijgen voor zo'n machine.

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2015 om 11:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Is hier iets aan te doen?.....

- smaak veranderen/aanpassen
- ander apparaat kopen

Bij de leverancier kun je helaas geen verhaal halen.

Met vr.gr.

preston
door preston - Apr 12, 2015 om 23:06
62 Antwoorden / 0 Vragen

Alle producten van Tassimo zijn bij de Tassimo webshop te bestellen.

( Meld je aan voor de nieuwsbrief dan komt er regelmatig een nieuwsbrief met een kortingscode )

https://www.tassimo.nl/Drinks%20Range

door 1953 - Apr 12, 2015 om 23:59
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Vandaar dat het bij de Makro voor een habbekrats wordt verkocht, wel met een Bosch cashback van € 40,00 kwam het op bijna € 20,00 incl. btw voor het apparaat Tassimo op zich.

door 1953 - Apr 13, 2015 om 00:01
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op woensdag 18 mrt 2015, 11:32]Dit is helaas altijd een risico bij dit soort apparaten waarbij je afhankelijk bent van 1 leverancier. Als de leverancier besluit om iets niet meer te leveren (waarschijnlijk werd er te weinig van verkocht) dan heb je een probleem.

Er is gelukkig nog een vervangend product, in het verleden was het bij bierpompen (van Philips?) zo dat er helemaal geen bier meer was te krijgen voor zo'n machine.

Meestal verdwijnt het weer met een stille trom binnen het jaar van introductie, als het loopt zoals verwacht. Vaker gezien met vergelijkbare apparaten.