zw
door zweefkip Aug 17, 2015 om 11:26
Auto & vervoer

Taxivervoer boeken en annuleren.

Ik had op 15 augustus j.l. een vlucht geboekt voor 17 okt. Ik regelde toen ook meteen een taxi naar Schiphol (heen en terug) bij Tinker. De volgende dag heb ik de vlucht kostenloos(!) geannuleerd en wilde ook taxi-vervoer natuurlijk annuleren. 24 uur voor vertrek kan dat geannuleerd worden met 10% kosten te betalen over het het bedrag.

Ik annuleerde binnen 7 dagen - binnen 1 dag dus. Nu krijg ik bericht dat ik van de kosten Euro 49,90 - Euro 15.00 kosten moet betalen over dit bedrag. Dat is volgens hen 10% met een minimum van 15.00 Euro.

Is het juridisch gezien dat een klant binnen 7 dagen bedenktijd kostenloos kan annuleren? met mijn vlucht kon dat wel.

Ik vind 15.00 Euro wel heel veel geld voor het annuleren van een taxi.

5158 43 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedere taxi ondernemer behoort een klachtenregeling te hebben.

Daarbij is naar mijn mening nadrukkelijk aan de orde dat het niet gratis kunnen annuleren binnen ca. één dag zeer onredelijk is waarbij u zeker ook hetgeen is geregeld bij koop op afstand wettelijk is geregeld. (Overeenkomst op afstand BW boek 7 art.art 46d (zie ook 46a en 46 c).

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of het nu binnen 1 dag of uiterlijk 24u van te voren is, het staat toch duidelijk in hun algemene voorwaarden,

Artikel 4 Wijziging, Annulering & Restitutie Ticketprijs

4.1 Consument heeft het recht de Overeenkomst met tevoren overeengekomen Ticketprijs te wijzigen of te annuleren.

4.2 Om in aanmerking te komen voor restitutie van de Ticketprijs, dient een annulering schriftelijk te geschieden en uiterlijk vierentwintig (24) uren voor de dag van de aanvang van het vervoer door Aanbieder ontvangen te zijn.

4.3 Bij ontvangst door Aanbieder van een annulering uiterlijk vierentwintig (24) uren voor de dag van de aanvang van het vervoer, zal binnen dertig (30) dagen restitutie plaatsvinden van de Ticketprijs, onder aftrek van 10% van de ticketkosten met een minimum van €15,- (zegge: vijftien euro) per ticket, als vergoeding voor de administratiekosten.
4.4 In het geval van een annulering binnen vierentwintig (24) uren voor de dag van de aanvang van het vervoer of in het geval van een Overeenkomst die tot stand gekomen is binnen vierentwintig (24) uren voor de dag van de aanvang van het vervoer, bestaat voor Consument geen recht op restitutie van de Ticketprijs (behoudens hetgeen is bepaald in artikel 4.5 van deze Algemene Voorwaarden).

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo zweefkip,

.....Ik vind 15.00 Euro wel heel veel geld voor het annuleren van een taxi......
Tja, maar je bent wel akkoord gegaan met de AV toen je je reservering plaatste en daarin staat dat minimum bedrag vermeld.

Jammer, maar het is niet anders.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Annuleren kan dus wettelijk kosteloos binnen 7 dagen als de aankoop zoals bij u telefonisch of via tot stand is gekomen.

Bovendien zie ik zojuist dat bij stap 4 van de boekingsprocedure op de website van Tinker nadrukkelijk aangegeven staat dat annuleren binnen 24 uur kan en er verder geen kosten bij aangegeven staan (maar hoe dan ook in strijd met 'aankoop op afstand'.

Houd ook in gedachten dat er geen taxibedrijven bestaan die al dagen van te voren hun ritten organiseren. Zeker niet nu al voor een reis op 17 oktober. Kijk ook hier: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/taxi/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-een-taxi.html

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 12:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

@gerritaltena,

Zou toch maar eens lezen wat 'koop op afstand' inhoudt.

Dat geldt NIET voor (o.a.):
reizen, vervoer, logies of andere vormen van vrijetijdsbesteding.
(Bron)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 17 aug 2015, 12:24: @gerritaltena,

Zou toch maar eens lezen wat 'koop op afstand' inhoudt.

Dat geldt NIET voor (o.a.):
reizen, vervoer, logies of andere vormen van vrijetijdsbesteding.
(Bron)

Met vr.gr.

tricky!
Hoe dan ook wordt bij het boeken uitsluitend aangegeven dat binnen 24 uur kan worden geannuleerd en worden verder geen annuleringsvoorwaarden genoemd. M.i. is dat voldoende bepalend al is het inderdaad juist dat art 7:46 c niet geld bij aankoop van reizen, wel zijn er voorwaarden dat o.a. de bedenktijd moet worden genoemd en dus ook als die er niet is of zou zijn. En voor alle duidelijkheid: de vlucht werd ook kosteloos geannuleerd.

Laat Tinker maar aantonen dat hun minimaal € 15,00 een boekingsvoorwaarde is en dat ook vooraf/tijdens het boeken duidelijk is gemaakt.

Ook hier kan gelden; voor een bedrag ad. € 15,00 begint men geen klachtprocedure.
Ik zou (vooralsnog) niet betalen en in plaats daarvan een klacht indienen.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste gerritaltena,

De reis had ik bij Arke geboekt. Zij adverteren ook met dit taxibedrijf voor vervoer naar Schiphol. Arke heeft keurig de vlucht zonder enige kosten geannuleerd. Het taxibedrijf is een andere organisatie. Staat los van Arke.

Het klopt dat in de overeenkomst staat dat je 10% moet betalen met een MINIMUM van 15.00 Euro.
Maar ik meende als consument recht te hebben op een bedenktijd. Ik annuleerde ruim twee maanden van te voren en binnen 7 uur na aankoop. Mijn vraag is eigenlijk, klopt het dat een consument bij een reservering van een taxi op het internet ruim van te voren geen recht heeft op bedenktijd zonder kosten te betalen?

De boeking kan alleen plaatsvinden als je meteen de volle ritprijs betaald. Wat ik al gedaan had via iDeal.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zweefkip,

.....Mijn vraag is eigenlijk, klopt het dat een consument bij een reservering van een taxi op het internet ruim van te voren geen recht heeft op bedenktijd zonder kosten te betalen? .....
Nogmaals: JA!
Klik op de eerder gegeven link voor meer info.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

@gerritaltena,

...... En voor alle duidelijkheid: de vlucht werd ook kosteloos geannuleerd......
Dat heeft NIETS met die taxirit te maken.
Het al dan niet kunnen annuleren van een vliegreis hangt van meerdere factoren af, maar heeft ook NIETS te maken met 'koop op afstand'.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zweefkip,

.....Ook hier kan gelden; voor een bedrag ad. € 15,00 begint men geen klachtprocedure.
Ik zou (vooralsnog) niet betalen en in plaats daarvan een klacht indienen.
.....

Zou dit advies maar niet opvolgen, want dat is m.i. kansloos.
Je krijgt dan alleen maar een incassoprocedure aan je broek.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 14:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zweefkip,

CORRECTIE:
Van incasso is hier natuurlijk geen sprake, aangezien je al betaald hebt.
Je krijgt dus het betaalde bedrag retour gestort minus die € 15,-
En zie die maar eens terug te krijgen ....... (waar je dus m.i. ook geen recht op hebt.)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor jullie meedenken allemaal. Ik had inderdaad al betaald en dit bedrijf stuurt mij 34,90 retour op mijn bank. Binnen 30 dagen volgens hun schrijven. Min de 15.00 Euro dus. En als dat in hun overkomststaat ga ik daar natuurlijk mee akkoord. Ik had stilletjes gehoopt dat ik nog binnen een'bedenktijd zou zitten. Toch zonde van het geld en een waarschuwing voor veel mensen even na te denken voor dat je bij dit bedrijf een rit gereserveerd.

Nogmaals dank!!

Groeten en fijne dag.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......Toch zonde van het geld en een waarschuwing voor veel mensen even na te denken voor dat je bij dit bedrijf een rit gereserveerd......

Of eerst even nadenken voordat je een reis gaat boeken die je binnen 24 uur weer gaat annuleren?

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

15 euro is niet echt onredelijk. Voor minder kan je de administratieve afhandeling praktisch niet regelen.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

o.t.

Het valt mij steeds meer op dat mensen via internet steeds sneller impulsieve aankopen doen zonder na te denken. Vervolgens wil men weer zonder kosten van deze aankopen af. Waarom denkt men niet eerst meer na of doet men eerst meer onderzoek voordat men wat aanschaft. Ook bij de topic van t.s. gebeurt dit weer. Boek een reis en annuleer binnen 7 uur.
Maar ik meende als consument recht te hebben op een bedenktijd. Ik annuleerde ruim twee maanden van te voren en binnen 7 uur na aankoop.

Vervolgens wil t.s. mensen waarschuwen om bij dit bedrijf te boeken.
Ik had stilletjes gehoopt dat ik nog binnen een'bedenktijd zou zitten. Toch zonde van het geld en een waarschuwing voor veel mensen even na te denken voor dat je bij dit bedrijf een rit gereserveerd.

Bedenk eerst iets en onderzoek vooraf voordat je wat wilt kopen en of reserveren.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een en ander staat toch duidelijk onder punt 4.3 van de AV vermeld.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

per saldo heeft edrick3@ het inderdaad 'bij het rechte eind', tenminste afgaande op uw eigen melding dat een en ander in de voorwaarden staat die u klaarblijkelijk bij Arke heeft gekregen.

Bij boeken (poging tot) boeken via het i-net kreeg ik geen voorwaarden te zien en daar had ik mijn 2e reactie op gebaseerd.

Dat betekent in iedere geval in overweging nemen of u ooit nog bij Tinker boekt. En helaas, wel betalen dus maar dat had u al gedaan.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 15:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 schreef op maandag 17 aug 2015, 15:06: Een en ander staat toch duidelijk onder punt 4.3 van de AV vermeld.

Mosterd na de maaltijd.
In de herhaling.
Had gerbera al aangegeven.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb mij er al bij neergelegd. Het is geen giga bedrag. Het is alleen wel slechte reclame voor ze, want ik heb al veel mensen via social media gewaarschuwd en heb hen daar mee geholpen, want ze letten nu ook beter op en zullen nooit bij dit bedrijf gaan reserveren. Tevens kreeg ik aangeboden gratis gebracht en gehaald te worden door een van mijn kennissen wanneer ik een nieuwe tickets geboekt heb op een andere vertrekdag. Nog mooier. Dan ben ik eigenlijk nog goedkoper uit, dan dat ik een ander bedrijf had moeten nemen. ; ) Pleister op de het wondje. : )

Nogmaals dank voor het meedenken, de tips en uitleg.

Vriendelijke groet

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zweefkip,

..... Tevens kreeg ik aangeboden gratis gebracht en gehaald te worden door een van mijn kennissen wanneer ik een nieuwe tickets geboekt heb op een andere vertrekdag. .....
Dat is héél aardig!

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 17 aug 2015, 15:57:
tijger1 schreef op maandag 17 aug 2015, 15:06: Een en ander staat toch duidelijk onder punt 4.3 van de AV vermeld.

Mosterd na de maaltijd.
In de herhaling.
Had gerbera al aangegeven.

Dan is dit nog wel extra mosterd.

@gerritaltena gaf na @gerbera aan dat het niet in de voorwaarden stond.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zweefkip

Dat u uw vrienden waarschuwt voor dit bedrijf is dus volkomen onterecht. Hun voorwaarden zijn compleet duidelijk en voor iedereen in te zien.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zweefkip, werk je zelf voor niets? Dit taxibedrijf heeft een boeking, betaling, annulering en terugbetaling te verwerken.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 schreef op maandag 17 aug 2015, 16:33:

Dan is dit nog wel extra mosterd.

@gerritaltena gaf na @gerbera aan dat het niet in de voorwaarden stond.

Ja en....

hij schreef:
....Bovendien zie ik zojuist dat bij stap 4 van de boekingsprocedure .....
Dat is iets anders dan art.4 van de AV.
Maar laten we het hier maar bij laten....

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3

En waarom doet u dat dan niet?;-))

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1,

OT
O ja, was even regel 3 vergeten. ;-)

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tegen de regels in maar toch: Off Topic: Ben ik een dagje iets meer actief: loopt mijn e-mail box wel heel erg vol. Zal wel door het slechte weer komen, veel gezever.

ps. ik heb het vinkje uitgezet.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 19:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar ja, als je dan op Tinker reserveren klikt, kom je op de pagina van Tinker met uiteraard hun eigen voorwaarden en veelgestelde vragen.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 20:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

zweefkip schreef op maandag 17 aug 2015, 16:16: Ik heb mij er al bij neergelegd. Het is geen giga bedrag. Het is alleen wel slechte reclame voor ze, want ik heb al veel mensen via social media gewaarschuwd en heb hen daar mee geholpen, want ze letten nu ook beter op en zullen nooit bij dit bedrijf gaan reserveren. Tevens kreeg ik aangeboden gratis gebracht en gehaald te worden door een van mijn kennissen wanneer ik een nieuwe tickets geboekt heb op een andere vertrekdag. Nog mooier. Dan ben ik eigenlijk nog goedkoper uit, dan dat ik een ander bedrijf had moeten nemen. ; ) Pleister op de het wondje. : )

Nogmaals dank voor het meedenken, de tips en uitleg.

Vriendelijke groet

In dit geval is het zeker anti-social media. WTF zou je een bedrijf dat gewoon goede en duidelijke voorwaarden heeft aan de schandpaal willen nagelen? Het klinkt eerder als chantage door een bedrijf zo door het slijk te halen. Misschien dat het bedrijf het ook eens andersom moet doen en "klanten" die zich zo gedragen zwart moeten maken op social media, zodat geen enkel bedrijf meer aan ze wil leveren.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 23:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hopetobehelping,

Dat is een positief antwoord en zal ik zeker eens proberen om Arke te vragen goe dat zit.

Pieterworlters. Negatieve post en vingerwijzend naar mij.
Mijn vrienden willen graag weten waar je goede taxi's kan krijgen die service bieden. Is geen negatieve informatie. Maar de waarheid. Dit bedrijf vraagt veel geld voor een annulering binnen 7 uur terwijl de rit pas in oktober zou zijn. Zij zullen vast wel in hun recht staan maar mijn vrienden willen niet dat dit hen ook overkomt en boeken liever bij een bedrijf die gratis annuleert buiten 24 uur. Hotels doen dit ook vaak. Klant wil service en we leven in een vrijland om elkaar op de hoogte te brengen van bedrijven met goede en minder goede service.
Aan de schandpaalnagelen. Klinkt een beetje zwaar pieterwolters en middeleeuws. Niet van deze tijd. Ik vraag hier om advies en geen kritiek.
Op facebook heb ik alleen vrienden en mijn account is niet publiek. Jij kent mij helemaal niet. Dus heb je het ook niet kunnen lezen. Ik wil graag toe de point blijven.

Veel mensen hebben mij hier goed geholpen vandaag.

Nogmaals, het bedrag is niet het einde van de wereld.

Het is fijn om positieve meningen te horen en advies.

Dank jullie wel.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2015 om 23:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zweefkip

Misschien in het vervolg niet zo zweven, zodat u weet wat u doet. De voorwaarden lezen kan dus geen kwaad. En een bedrijf werk bezorgen, maar daar niet voor betalen is dus niet zo netjes,

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 00:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat hier niet om persoonlijke aanvallen naar mij toe. Nogmaals een vriendelijk verzoek vingerwijzen niet hier te plaatsen en mij namen geven achterwegen laten. Ik beledig ook niemand hier. Aan deze mensen heb ik niets. Zoek dan ff een andere site. Ik noem jullie ook geen namen. Lees nog eens goed. Ik zeg niet dat het bedrijf een fout heeft gemaakt. Ik heb ook geen fout gemaakt.

Inderdaad staat er op de Arke site dat tot 48 uur van tevoren je kostenloos annuleren.
Hier gaat deze kwestie over. Heeft niets met galgen en zweven te maken.

Gelukkig hebben de meeste mensen hier wel positieve berichten voor mij.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 00:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83

Of eerst even nadenken voordat je een reis gaat boeken die je binnen 24 uur weer gaat annuleren?

Mijn moeder is overleden. Denk even na voor je een opmerking plaats.

Waarom worden mensen hier zo persoonlijk?

Het gaat hier om feiten.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 00:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste zweefkip,

ik snap de € 15,- annuleringskosten (administratiekosten) wel maar vind de informatie die Arke geeft wel misleidend.
Op de site van Arke staat letterlijk: Tinker Luchthaven vervoer: Tot 48 uur van tevoren kostenloos annuleren (klik hier).

U zou eens contact met Arke op kunnen nemen, laat Arke u die € 15,- anders maar terug betalen. Ze hebben gewoon foute informatie op hun site staan en die heeft men u waarschijnlijk ook gegeven. Dat is de verantwoordelijkheid van Arke dus laat zie die verantwoordelijkheid ook maar nemen.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 00:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik sluit dit nu af.

Mijn enige vraag was: Is het juridisch gezien mogelijk dat een klant binnen 7 dagen bedenktijd kosteloos kan annuleren? Met mijn vlucht kon dat wel. Is daar een wet voor.

Graag had ik willen weten of voor service net als producten ook zoiets geldt.

Daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar er stonden goede tips en opmerkingen tussen.

Inderdaad liet Arke weten dat je bij dit bedrijf kosteloos tot 48 uur van tevoren kan annuleren.
http://www.arke.nl/tinker/

Bedankt voor deze tip hopetobehelping. Goed antwoord, goed en beschaafd geformuleerd.

Ik heb ze geschreven om ze te informeren dat hun informatie niet klopt.

Verder geen hard feelings betreffende Tinker. Ik gebruik dit bedrijf liever niet meer. Als ik geld kan uitsparen bij een ander is dat mijn goed recht. Ik heb veel informatie van mensen gekregen van taxibedrijven in de buurt van Schiphol die wel gratis annuleren tot 24 uur voor vertrek. Dan heb ik de vrije keuze om dit te gaan regelen als ik weer op reis kan. Gezien familieomstandigheden moet ik het helaas uitstellen.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 09:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

zweefkip schreef op maandag 17 aug 2015, 16:16: Ik heb mij er al bij neergelegd. Het is geen giga bedrag. Het is alleen wel slechte reclame voor ze, want ik heb al veel mensen via social media gewaarschuwd en heb hen daar mee geholpen, want ze letten nu ook beter op en zullen nooit bij dit bedrijf gaan reserveren. Quote

U begrijpt blijkbaar niet dat het hierop gaat.

Dat bedrijf handelt volkomen terecht en u maakt ze zwart.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

hopetobehelping schreef op maandag 17 aug 2015, 19:41: Beste zweefkip,

ik snap de € 15,- annuleringskosten (administratiekosten) wel maar vind de informatie die Arke geeft wel misleidend.
Op de site van Arke staat letterlijk: Tinker Luchthaven vervoer: Tot 48 uur van tevoren kostenloos annuleren (klik hier).

U zou eens contact met Arke op kunnen nemen, laat Arke u die € 15,- anders maar terug betalen. Ze hebben gewoon foute informatie op hun site staan en die heeft men u waarschijnlijk ook gegeven. Dat is de verantwoordelijkheid van Arke dus laat zie die verantwoordelijkheid ook maar nemen.

Nogmaals dank voor je reactie 'hopetobehelping'.
Jij hebt mijn vraag goed gelezen.

Je had helemaal gelijk! En ik uiteindelijk ook dat ik geen 15.00 Euro zou moeten betalen. Al die mensen die het nodig vonden om mij te bekritiseren leren hier ook weer van en moeten toch eens leren dit soort vragen objectief te bekijken en niet persoonlijk naar mij uit te gaan halen.

Hier het antwoord van Tinker.

customerservice@tinker.travel schreef op 2015-08-18 09:10:
> Geachte mevrouw XXXX,
>
> Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
>
> Wij wensen hierbij onze excuses aan te bieden en verheugen ons u mee
> te delen dat de annuleringsvoorwaarden, zoals in onze eerdere mail, in
> uw geval inderdaad niet van toepassing zijn.
> U heeft inderdaad gelijk dat u tot 48u voor aanvang van uw rit
> kosteloos kunt annuleren.
>
> Wij bevestigen u hierbij dat uw boeking geannuleerd is. Het bedrag
> van 49,90 wordt binnen dertig dagen op uw rekening teruggestort.
> Ter compensatie voor het ongemak bieden wij u graag een korting van
> 10% op een toekomstige boeking bij Tinker. Verwijst u hierbij
> alstublieft naar deze e-mail aan de hand van uw boekingsnummer.
>
> Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.
>
> Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog
> overige vragen hebben, dan helpen wij u graag.
>
> Met vriendelijke groet,
> XXXX?
>
> Team Customer Service
> t +31 (0)20 290 0050?e customerservice@tinker.travel
> w www.tinker.travel?
> www.facebook.com/tinker

Beste Xxxxx,

Oh wat fijn. Ik was al zo teleurgesteld. Ik kon niet anders dan mijn reis annuleren door trieste familieomstandigheden.

Ik zal zeker mijn vervoer weer bij jullie boeken als ik mijn reis weer geboekt heb. Dat zal wat later in het jaar worden.

Excuses geaccepteerd en complimenten voor de goede customer service.

Met vriendelijke groeten,

XXXXXXX

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zweefkip,

Op de eerste plaats alsnog gecondoleerd. Sterkte!

Wat goed dat het toch netjes is opgelost.
Zo zie je maar.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 10:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u dus echt op reis gaat, wordt u toch gratis gebracht door vrienden?;-))

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook mijnerzijds: goed dat het geheel naar tevredenheid is opgelost. De 10% korting op een volgende boeking is ook mooi meegenomen.

Ook: gecondoleerd.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste zweefkip,

fijn dat het toch nog is goed gekomen en snel en netjes afgehandeld is door Tinker.

Uiteraard gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2015 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

zweefkip schreef op maandag 17 aug 2015, 16:16: Ik heb mij er al bij neergelegd. Het is geen giga bedrag. Het is alleen wel slechte reclame voor ze, want ik heb al veel mensen via social media gewaarschuwd en heb hen daar mee geholpen, want ze letten nu ook beter op en zullen nooit bij dit bedrijf gaan reserveren. Tevens kreeg ik aangeboden gratis gebracht en gehaald te worden door een van mijn kennissen wanneer ik een nieuwe tickets geboekt heb op een andere vertrekdag. Nog mooier. Dan ben ik eigenlijk nog goedkoper uit, dan dat ik een ander bedrijf had moeten nemen. ; ) Pleister op de het wondje. : )

Nogmaals dank voor het meedenken, de tips en uitleg.

Vriendelijke groet

En als u die kennissen tzt voor hun aardigheid beloont met een cadeau en eventueel benzinekosten betalen?

ve
door verwijderd - Aug 20, 2015 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

15-08 een reis kopen. 16-08 de hele mik annuleren.

Edit redactie