ve
door verwijderd Jul 11, 2007 om 11:44
Geldzaken & recht

Te laat betaald krijgen

Sidns enkele maanden liggen mijn financiën bij de GKB. Sinds juni gaat er bij de GKB kennelijk iets mis, waardoor het VTLB niet uitbetaald wordt. Vervolgens bel ik de GKB om te horen dat er op de 9e een betaling aan mij gedaan had MOETEN worden, maar omdat er iets is misgegaan, dit niet is gebeurd. Excuses van hun kant en de belofte het uit te zoeken is in de maand juni al gedaan, maar desondanks hing ik vanochtend weer een half uur met ze aan de telefoon met de coördinator, want mijn eigen contactpersoon is op vakantie. Dit om te horen dat er weer "iets" is misgegaan en de betaling dus vandaag de deur uitgaat, welke waarschijnlijk pas maandag bijgeschreven is en ik tegen die tijd de eerste herinnering in de bus heb. Ze weten niet te vertellen wat er misgaat, alleen dat de om een of andere redebn misgaat, en meteen een betaling doen. Ik ben juist naar de GKB gegaan mom mijn financiën op orde te kijgen, maar als ze hier al zo een puinhoop van maken, weet ik oet of ze betrouwbaar genoeg zijn om nog 2,5 jaren mijn financiën te regelen. Ik zit eraan te denken om naar het Juridisch Loket te gaan, maar misschien snij ik mezelf dan in de vingers. Wat is het alternatief? De komende 2,5 elke maand op de 9e bellen en controleren of ze wel netjes hebebn uitbetaald?

321 1 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 11, 2007 om 12:08
16775 Antwoorden / 202 Vragen

allereerst lijkt het mij dat het aan de GKB is om de overeenkomst met u na te leven en indien men daar niet in slaagt alle kostenconsequenties voor hen zijn, op basis van: http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html . Mogelijk is inschakelen van het jur loket een optie, er geldt dan wel mogelijk een eigen bijdrage.