heremietkreeft
door heremietkreeft Jun 1, 2015 om 19:35
Computers & telefonie

Tele 2

Bij deze een vraag naar ervaringen met tele 2.
Vanavond probeerde ik tele 2 te bellen met vraag op er een storing is in postcode gebied 7322. Mijn echtgenote is in dat gebied aan het werk en kan niet meer bellen en ook niet ontvangen, telefonie vaste lijn. Ik bel Tele 2 vanaf een andere locatie en het blijkt dat men niet kan helpen. Tevens blijkt dat na intensief zoeken op i-net uitsluitend mobiel bellen wordt genoemd. Bijzonder opvallend is ook nog het 'gejij en jou' bij het keuzemenu/telefoonbeantwoorder. Mogelijk voor sommigen ouderwets maar over service gesproken?? Voor de goede orde: gevraagd werd om vanaf locatie te bellen en dat is ook nog via een betaalnummer!

Wat is hieraan te doen (anders dan zo snel mogelijk opzeggen?)

351 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jun 1, 2015 om 19:47
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Zet een klacht op het forum van Tele 2

KLIK

ge
door generix666 - Sep 7, 2015 om 15:38
12 Antwoorden / 1 Vragen
0

hallo

idd het keuze menu was mij ook al opgevallen.
ik heb dit een keer gevraagd aan 1 van de medewerkers "het is om dat wij jong en dynamisch willen overkomen" aldus die medewerker

echter denk ik (weet eigenlijk wel zeker ) als je bekijk wie of wat het forum van tele 2 is,
het totaaql onverstandig is dit door te zetten naar dit forum.

aangezien er mensen zijn die
quote

Ik moet wel zeggen dat het forum van Tele2 zelf waarnaar u verwijst, hartstikke nep is. .
Sommige 'personen' op dat pappen & nathouden forum hebben daar meerdere alter ego accounts. Zoals bijvoorbeeld de gebruikers 'Aragorn' en 'Birgit', dat zijn gewoon één en dezelfde persoon die daar dan zogenaamd 'belangeloos' 24/7 post. (zelfde voor gebruiker 'jithkoch'). Ze hebben al 10.000 / 13.000 berichten, maar het zijn dan ook gewoon onder cover Tele2 medewerkers.

ik zelf ook een zeer groot conflict heb met dit forum.

en dus deze ervaring deel

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 7, 2015 om 17:29
16830 Antwoorden / 202 Vragen
0

Voor de goede orde: mijn vraag was van 1 juni 2015! Sedert 2 maanden heb ik nu ook zelf tele2 en heb daar geen enkel probleem mee! (gehad tot nu toe, ook niet in contacten met de service)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer