do
door don45 Jun 30, 2015 om 16:31
Computers & telefonie

Tele 2 abnm verlengen lukt niet, nu berekenen ze me teveel abn mgeld

mijn contract bij Tele-2 is in juni 2013 ingegaan voor 38.00 euro per maand.
ik wil nu een nw contract afsluiten bij tele-2 maar het systeem van hen zegt dat dat pas kan op 30 sept.
mijn maandtarief hebben ze nu ook naar 47,50 verhoogd.
wat te doen en wat is het probleem bij Tele-2.
ik heb nooit te klagen gehad over deze aanbieder en wil er ook wel weer een nw contract met telefoon afsluiten.
maar als het zo moet bij Tele-2 dan ga ik liever met een andere aanbieder in zee.
ik heb 2 abn bij Tele-2 maar als probleem blijft dan ben ik heel snel weg bij deze provider.

1762 43 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 16:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Vreemd, wacht maar even tot er webcare komt van Tele2. Die u waarschijnlijk naar het forum van Tele2 verwijst.... maar soms ook niet.

Cookies
door Cookies - Jun 30, 2015 om 16:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je bent een beetje laat met je verlengingsverzoek. Dat had je al 3/4 maanden eerder moeten/kunnen doen.

Ook bij andere providers moet dit 3/4 maanden eerder worden aangegeven.

Cookies
door Cookies - Jun 30, 2015 om 16:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Overigens ben je nu wel contractvrij, dus waarschijnlijk is een overstap sneller geregeld dan verlengen.

do
door don45 - Jun 30, 2015 om 16:48
57 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=don45 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 16:31]mijn contract bij Tele-2 is in juni 2013 ingegaan voor 38.00 euro per maand.
ik wil nu een nw contract afsluiten bij tele-2 maar het systeem van hen zegt dat dat pas kan op 30 sept.
mijn maandtarief hebben ze nu ook naar 47,50 verhoogd.
wat te doen en wat is het probleem bij Tele-2.
ik heb nooit te klagen gehad over deze aanbieder en wil er ook wel weer een nw contract met telefoon afsluiten.
maar als het zo moet bij Tele-2 dan ga ik liever met een andere aanbieder in zee.
ik heb 2 abn bij Tele-2 maar als probleem blijft dan ben ik heel snel weg bij deze provider.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 16:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 16:42]Je bent een beetje laat met je verlengingsverzoek. Dat had je al 3/4 maanden eerder moeten/kunnen doen.

Ook bij andere providers moet dit 3/4 maanden eerder worden aangegeven.
Moet je 3 tot 4 maanden van tevoren aangeven dat je een ander abonnement wilt?

Ik heb zelf prepaid, dus hier had ik nog nooit van gehoord.

do
door don45 - Jun 30, 2015 om 16:53
57 Antwoorden / 21 Vragen

als ik naar een andere aanbieder ga en ze geven het nummer niet af is het voor mij een probleem.
ik weet niet wat ze bij tele-2 aan het doen zijn.
ik wil graag overstappen en een nw toestel aanschaffen.
graag wil ik weten waarom pas 30 sept verlengt kan worden.
tele-2 weet het niet zeggen ze.
eerst iemand aan de lijn : u kunt in mei over en dan zeggen ze weer pas 30 sept.
wat moet nou

Cookies
door Cookies - Jun 30, 2015 om 16:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 30 jun 2015, 16:48][quote=carola.83 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 16:42]Je bent een beetje laat met je verlengingsverzoek. Dat had je al 3/4 maanden eerder moeten/kunnen doen.

Ook bij andere providers moet dit 3/4 maanden eerder worden aangegeven.
Moet je 3 tot 4 maanden van tevoren aangeven dat je een ander abonnement wilt?

Ik heb zelf prepaid, dus hier had ik nog nooit van gehoord.

Om het soepel te laten verlopen (meteen aansluitend op oude contract) heb je de mogelijkheid al 3/4 maanden eerder de verlenging te regelen. Door in te loggen had topicstarter dat kunnen zien.

Kan me niet voorstellen dat een administratieve handeling nu 3 maanden op zich gaat laten wachten, zeker niet als je duidelijk aan geeft dat je dan vertrekt. Zou sowieso even kijken bij andere providers of je niet goedkoper terecht kan voor een gelijksoortig pakket.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 16:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Blijf het vreemd vinden dat dit een regel is. Als ik morgen bel met Tele2 over een abo dan heb ik morgen ook de bevestiging binnen een week een abo.

Cookies
door Cookies - Jun 30, 2015 om 17:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 30 jun 2015, 16:58]Blijf het vreemd vinden dat dit een regel is. Als ik morgen bel met Tele2 over een abo dan heb ik morgen ook de bevestiging binnen een week een abo.

En overstappen naar andere provider is in dit geval ook sneller dan verlengen.

Plaats je klacht/vraag vandaag nog op het forum van Tele2 KLIK, geef aan dat je vertrekt als dat niet binnen 1 maand geregeld is, wedden dat je dan geen 3 maanden hoeft te wachten?

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 17:16
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=don45 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 16:53]als ik naar een andere aanbieder ga en ze geven het nummer niet af is het voor mij een probleem.

Dat zijn ze verplicht lees hier KLIK Laat de nieuwe provider dat regelen.

Als Tele2 moeilijk doet, dan dient u een klacht in bij de ACM.
klik HIER

sw
door swat1500 - Jun 30, 2015 om 17:32
3778 Antwoorden / 0 Vragen

Destijds had u waarschijnlijk een abonnement met een korting. Na de looptijd van het eerste contract vervalt de korting en moet u, tenzij tijdig verlengd, de abonnements prijs zonder korting betalen. U behoort nu wel per maand te kunnen opzeggen en overstappen naar een andere provider.
Aanbiedingen om voordelig te verlengen worden alleen voor afloop van het contract gepresenteerd. U heeft achteraf niet altijd meer recht op een dergelijke aanbieding.

ltmvz
door ltmvz - Jun 30, 2015 om 19:41
949 Antwoorden / 18 Vragen

Kunt u niet inloggen bij 'Mijn Tele2'? Dan kun je onder 'Abonnement' zien wanneer de start- en einddatum is van het lopende abonnement. En of die kloppen.

tele2webcare
door tele2webcare - Jun 30, 2015 om 19:54
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste don45,

Wat vervelend te horen dat er verwarring is ontstaan over het verlengen van jouw abonnement. Je kunt bij ons 4 maanden voor het eind van het contract verlengen. Op deze pagina vind je daar alle informatie over: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/verlengen/.

Ik raad je aan om je vraag voor te leggen op ons forum (https://forum.tele2.nl/). Je kunt je vraag ook stellen via de Facebook of Twitter pagina van Tele2Nederland. We helpen je dan graag verder.

Groet, Heleen van Tele2

do
door don45 - Jun 30, 2015 om 20:03
57 Antwoorden / 21 Vragen

47,50 voor een abn zonder toestel is toch wel erg duur bij tele-2.
1500 mb internet en 300 belminuten zonder toestel(dit is inmiddels afbetaalt in de 24 maanden) voor 47,50 per maand.

sim only bij tele 2 : 2000 mb internet 15 euro pm en 300 belminten voor 7 euro dus 22 euro.

hoe komen ze nu op 47,50
ik heb heb contract 24 maanden uitgediend.

voor mij nooit meer Tele-2.
was er altijd tevreden over maar dat veranderd nu.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tele2webcare schreef op dinsdag 30 jun 2015, 19:54]Beste don45,

Wat vervelend te horen dat er verwarring is ontstaan over het verlengen van jouw abonnement. Je kunt bij ons 4 maanden voor het eind van het contract verlengen. Op deze pagina vind je daar alle informatie over: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/verlengen/.

Ik raad je aan om je vraag voor te leggen op ons forum (https://forum.tele2.nl/). Je kunt je vraag ook stellen via de Facebook of Twitter pagina van Tele2Nederland. We helpen je dan graag verder.

Groet, Heleen van Tele2
Welke vraag, je geeft toch al aan dat je 4 maanden van te voren je contract moet verlengen?

Of bedoel je de volgende vraag

Wat is dat overigens voor flauwekul van die 4 maanden?

Kun je hier toch ook beantwoorden Heleen?

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=ltmvz schreef op dinsdag 30 jun 2015, 20:29][quote=zoekster schreef op dinsdag 30 jun 2015, 20:21]Gewoon weggaan bij die toko. Ik ben er ook ontsnapt ;-)
Tele2 is een prima bedrijf.
Ja hoor, ik krijg nog geld van ze. Als ze dat naar me over maken zijn ze weer helemaal prima.

do
door don45 - Jun 30, 2015 om 20:32
57 Antwoorden / 21 Vragen

ltmvz

(voor tele-2 zeker)

voor mij niet meer zoals ze zich nu opstellen.
zo zeg ik NEE TEGEN TELE-2

ltmvz
door ltmvz - Jun 30, 2015 om 20:39
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=don45 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 20:32]ltmvz

(voor tele-2 zeker)
Nou neen.

Het is gewoon zo dat ik sinds dag 1 dat ik op het internet verblijf (22 april 2011) klant ben bij Tele2 en dat ik nog nooit problemen heb gehad. C'est tout. Misschien is het bij mobiele telefonie minder rooskleurig. (Geen ervaring mee).

Bij elke provider vind je ontevreden klanten.

ho
door hopetobehelping - Jun 30, 2015 om 20:55
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste don45,

u bent contract vrij dus uw contract is per maand opzegbaar.
De keuze is aan u of u wel of niet bij tele2 blijft.
Als u kiest voor een andere telecomaanbieder dan zou ik daar als ik u was niet te lang mee wachten.
Laat in dat geval uw nieuwe aanbieder uw abonnement opzeggen en nummerbehoud aanvragen bij tele2. Dat kan binnen een week geregeld zijn (daarbij wordt dan rekening gehouden met uw opzegtermijn van 1 maand).

U betaalt nu belachelijk veel voor wat u krijgt, daar moet u in ieder geval zo snel mogelijk van af.
Dat u pas per eind september zou kunnen verlengen is grote flauwekul.
Blijkbaar een goedkope smoes van tele2 om meer aan u te verdienen.
Het is mogelijk om 3 à 4 maanden voor het verlopen van een abonnement al te verlengen bij de meeste telecomaanbieders. Dat moet echter niet en kan net zo goed ook pas een week voor het einde van het contract.
De telecomaanbieders willen natuurlijk dat klanten blijven. Die klanten worden dan 3 à 4 maanden voor het einde van het contract al lekker gemaakt met de nieuwe telefoon die ze (als ze verlengen) al snel in hun bezit hebben. Bij een overstap zou men nog de 3 à 4 maanden moeten wachten op de nieuwe telefoon. Vanuit commercieel oogpunt van de telecomaanbieders niet slecht bedacht naar mijn idee.
Maar een klant heeft uiteraard zelf de keuze om wel of niet op een aanbieding die gedaan wordt in te gaan (vaak zit er nog wel wat meer in het vat maar dat moet een klant er dan wel zelf 'uithalen'). Wanneer een klant verlengd bepaalt hij/zij zelf uiteraard (kan ook een week voor het verlopen van het contract).

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 1, 2015 om 10:51
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Bij Tele2 zijn ze wel zo flauw dat ze het nummer niet gaan vrijgeven.

Cookies
door Cookies - Jul 1, 2015 om 11:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op woensdag 1 jul 2015, 10:51]Bij Tele2 zijn ze wel zo flauw dat ze het nummer niet gaan vrijgeven.

Onzin, don45 is contractvrij, dus het nummer moet worden vrij gegeven.

Cookies
door Cookies - Jul 1, 2015 om 11:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=don45 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 20:03]47,50 voor een abn zonder toestel is toch wel erg duur bij tele-2.
1500 mb internet en 300 belminuten zonder toestel(dit is inmiddels afbetaalt in de 24 maanden) voor 47,50 per maand.

sim only bij tele 2 : 2000 mb internet 15 euro pm en 300 belminten voor 7 euro dus 22 euro.

hoe komen ze nu op 47,50
ik heb heb contract 24 maanden uitgediend.

Hoe ze daar op komen? Omdat je nu contractvrij bent, dan wordt de volle mep berekend. Zoals gezegd: je hebt gedurende 24 maanden waarschijnlijk korting gehad.

Deze problemen had je kunnen voorkomen door eerder je abo te verlengen. Overstappen naar andere provider duurt 1 maand, dus goedkoper dan 3/4 maanden 47,50 betalen.

tele2webcare
door tele2webcare - Jul 1, 2015 om 15:40
366 Antwoorden / 0 Vragen

He don47,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid bestaat over wanneer je mag verlengen. Heb jij tussentijds je bundels een keer gewijzigd? Verder is het inderdaad zo dat je korting op een gegeven moment verloopt. Op je contract kan je zien hoe lang de korting zou lopen. Ik wil je graag verder helpen, maar wil je dan een topic openen op ons forum? www.forum.tele2.nl.

Groetjes,
Su Ling

do
door don45 - Jul 1, 2015 om 18:39
57 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=tele2webcare schreef op woensdag 1 jul 2015, 15:40]He don47,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid bestaat over wanneer je mag verlengen. Heb jij tussentijds je bundels een keer gewijzigd? Verder is het inderdaad zo dat je korting op een gegeven moment verloopt. Op je contract kan je zien hoe lang de korting zou lopen. Ik wil je graag verder helpen, maar wil je dan een topic openen op ons forum? www.forum.tele2.nl.

Groetjes,
Su Ling

wat mij het meeste stoort is dat ik nu plots 47,50 per maand ipv 38,00 moet betalen.
dit kan nooit voor 1500 mb internet en 300 belminuten.
het toestel is immers afbetaald in 24 maanden bij het bedrag ad 38.00.
hierin zat ca 30 euro per maand voor het toestel en begin bijbetaald voor het toestel 70 euro (juni 2013 voldaan)
het toestel is dus afbetaald en moet dus uit de rekening.
ipv minder gaan ze nu fors meer berekenen.
verder zouden ze van Tele-2 me vandaag over het probleem/klacht terug bellen nav chat gisteren met ze (Chat Linda 30-6-2015).
is tot op heden niet gebeurt.
ben diep teleurgesteld in Tele-2 en ga wel shoppen bij een andere provider als het probleem niet word opgelost.
vind het jammer daar ik nooit te klagen had over Tele-2.
ik hoop dat ze snel met een oplossing voor mijn klacht/probleem komen.
ik wacht af????????

do
door don45 - Jul 1, 2015 om 18:40
57 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=tele2webcare schreef op woensdag 1 jul 2015, 15:40]He don47,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid bestaat over wanneer je mag verlengen. Heb jij tussentijds je bundels een keer gewijzigd? Verder is het inderdaad zo dat je korting op een gegeven moment verloopt. Op je contract kan je zien hoe lang de korting zou lopen. Ik wil je graag verder helpen, maar wil je dan een topic openen op ons forum? www.forum.tele2.nl.

Groetjes,
Su Ling

ik heb deze klacht al op het Forum van Tele-2 staan.

m.v.g.

do
door don45 - Jul 1, 2015 om 21:48
57 Antwoorden / 21 Vragen

Reacties: 7

18 minuten geleden

nu net weer iets van Tele-2 ontvangen:
de bank heeft de incasso van Tele-2 niet uitgevoerd omdat het bedrag teveel afwijkt of een andere reden. (geen saldotekort)
krijg gelijk een heel kruu sms bericht:
Beste klant, afschrijving van 47,50 is mislukt.
Je word afgesloten als je deze factuur niet betaalt.
Betaal via Ideal.

dit heb ik nog nooit meegemaakt en voor mij staat nu wel zeker vast dat ik mijn 2 abn bij Tele-2 beeindig zodra dit kan en dat nooit meer met dit asosiaal bedrijf in zee ga.

Cookies
door Cookies - Jul 1, 2015 om 22:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=don45 schreef op woensdag 1 jul 2015, 21:48]

dit heb ik nog nooit meegemaakt en voor mij staat nu wel zeker vast dat ik mijn 2 abn bij Tele-2 beeindig zodra dit kan en dat nooit meer met dit asosiaal bedrijf in zee ga.

Opzeggen kan toch? Je bent contractvrij dan heb je een opzeg van 1 maand.

do
door don45 - Jul 2, 2015 om 08:51
57 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=tele2webcare schreef op woensdag 1 jul 2015, 15:40]He don47,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid bestaat over wanneer je mag verlengen. Heb jij tussentijds je bundels een keer gewijzigd? Verder is het inderdaad zo dat je korting op een gegeven moment verloopt. Op je contract kan je zien hoe lang de korting zou lopen. Ik wil je graag verder helpen, maar wil je dan een topic openen op ons forum? www.forum.tele2.nl.

Groetjes,
Su Ling

als mijn contract 24 heeft geduurd (en dat heeft het) kan ik normaal kiezen voor een nw contract of opstappen naar andere (betere, klantvriendelijkere) provider?
wat is het probleem bij Tele-2 ?
betaal nu de hoofdprijs voor een simpel pakketje. (1500 mb en 30 bel/sms minuten)
nergens duurder dan bij Tele-2.
ik ben of het tele-2 forum meer mensen tegengekomen die van 38,00 plots naar 47,50 zijn gezet en het er ook niet met eens zijn.
wat is er aan de hand Tele 2.
Geen service meer of een nw regel : daar wij teveel klachten over onze service krijgen hebben wij besloten geen service meer te verlenen.
dit kan toch niet de bedoeling zijn voor een bedrijf dat nog wil groeien?

tele2webcare
door tele2webcare - Jul 2, 2015 om 09:07
366 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi don45,

Ik wil je graag helpen in deze situatie! Het is natuurlijk erg jammer dat je altijd tevreden bent geweest en dat hierdoor je mening verandert. Je geeft aan al een topic op ons eigen forum geopend te hebben, onder welke naam? Dan kijk ik even met je mee!

Groetjes,
Leonie

do
door don45 - Jul 2, 2015 om 09:20
57 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=tele2webcare schreef op donderdag 2 jul 2015, 09:07]Hoi don45,

Ik wil je graag helpen in deze situatie! Het is natuurlijk erg jammer dat je altijd tevreden bent geweest en dat hierdoor je mening verandert. Je geeft aan al een topic op ons eigen forum geopend te hebben, onder welke naam? Dan kijk ik even met je mee!

Groetjes,
Leonie

volendammer65

tele2webcare
door tele2webcare - Jul 2, 2015 om 15:02
366 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt! Ik heb je zojuist een reactie gegeven. Ik wil je vragen de conversatie daar verder voort te zetten.

Groetjes, Leonie

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 3, 2015 om 15:37
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tele2webcare schreef op donderdag 2 jul 2015, 15:02]Bedankt! Ik heb je zojuist een reactie gegeven. Ik wil je vragen de conversatie daar verder voort te zetten.

Groetjes, Leonie
Klik
Je kunt je abonnement verlengen door te bellen naar *knip* of even op onze site te kijken bij verlengen. Wat was de reden dat verlengen eerder niet lukte?

Volgens mij geeft TS dat toch vrij duidelijk aan. Wel fijn dat je het een 'reactie' noemt en geen 'antwoord', dat laatste zal TS nooit krijgen natuurlijk.
Hop Leonie aan het werk en gaan eens uitzoeken waarom jouw collega's onzin verkondigen. Of moeten ze dat van de baas zelf?

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 3, 2015 om 15:40
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@TS niet telefonisch verlengen, dan ga je absoluut genaaid worden door Tele2. Aangezien je geen enkel recht kunt ontlenen wat ze aan telefoon zeggen.

ltmvz
door ltmvz - Jul 3, 2015 om 15:53
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op vrijdag 3 jul 2015, 15:40]@TS niet telefonisch verlengen, dan ga je absoluut genaaid worden door Tele2. Aangezien je geen enkel recht kunt ontlenen wat ze aan telefoon zeggen.

Sorry, akkerdistel, U bedoelt het waarschijnlijk goed, maar dit lijkt mij echt onzin. Als je een verlenging regelt via de telefoon krijg je vervolgens een contractomschrijving toegestuurd met 7 dagen bedenktijd.

zoekster
door zoekster - Jul 3, 2015 om 15:56
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat een stelletje klojo's op dat forum van Tele2.

En maar doorzeuren over wanneer dat contract is ingegaan. En Leonie geeft aan dat het nu een leuke tijd is om te verlengen, terwijl dat pas in september kan is hem verteld.

Leonie

Dit is een mooi moment om je abonnement te verlengen en opnieuw gebruik te maken van een leuke actie met korting! Je kunt je abonnement verlengen door te bellen naar 0800-1602 of even op onze site te kijken bij verlengen. Wat was de reden dat verlengen eerder niet lukte?

Zo word je toch vreselijk aan het lijntje gehouden. Inloggen kan TS ook al niet meer.

klik HIER en HIER

TS heeft uit angst voor afsluiting maar de rekening betaald.
Van die forumleden hoef je echt niets te verwachten, dat is een soort verdedigingsmuur van Tele2. Geen wonder dat je daar naartoe wordt geloodst.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 3, 2015 om 16:07
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=ltmvz schreef op vrijdag 3 jul 2015, 15:53]vervolgens een contractomschrijving toegestuurd met 7 dagen bedenktijd.
Fijn dat u vertrouwen heeft dat; a. deze omschrijving in begrijpend Nederlands geschreven is. b. mensen dit daadwerkelijk aandachtig lezen. c. Tele2 zich netjes aan de wet houdt.

Kijk naar het gepruts en gedraai in dit simpel voorbeeld, dan zou je mijn inziens beter moeten weten.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 3, 2015 om 16:15
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 3 jul 2015, 15:56]Zo word je toch vreselijk aan het lijntje gehouden. Inloggen kan TS ook al niet meer.
Uhuh, iedere dag extra is toch weer 1 euro 56.

Dat het is nogal korte termijn denken van Tele2, om TS te citeren; "ander abn loopt nog tot april 2016 (daar kan ik nog niet vanaf)". Dat worden binnenkort 2 abonnementen minder, meer dan terecht natuurlijk.

Zou Leonie beseffen dat de klanten haar salaris mogelijk maken? Volgens mij niet..

do
door don45 - Jul 3, 2015 om 16:19
57 Antwoorden / 21 Vragen

ik was al blij met het antwoord van Leonie van Tele-2 maar het was van korte duur.
het nummer dat ik kreeg :daar werd ik weer terugverwezen naar de klanten (service)
die gebeld : nee we kunnen (of willen) niets voor me doen, 30 september.
wat heb ik aan het forum van Tele-2?
precies : N I E T S.
misschien dat je bij Tele-2 alleen maar iets bereikt als je met de Belbus naar het hoofdkantoor komt.
weet zeker dat (met de camera erbij) het probleem zo word opgelost.

Tele-2 : waarom kan het zonder camera niet worden opgelost. (colance)

ik ben diep teleurgesteld in deze provider.
net een sms van Tele-2 ontvangen van bel ons even. (ze zeggen dat ze verschillende keren gebeld hebben en mijn voicemail aan de lijn kregen- mooi niet de telefoon heeft niet gegaan en met voicemail werk ik niet)
de mooie verhalen van Tele-2 stappelen zich op/

ik had graag gezien dat ze me belden met de mededeling dat ik nu een nw contract met toestel kon afsluiten en dat de zaak daarmee was afgedaan.
na 30 september denk ik niet dat ik nog bij Tele-2 wil blijven.
andere aanbieders genoeg.

Tele-2 laat eens wat goeds van je horen????????

ho
door hopetobehelping - Jul 4, 2015 om 07:37
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste don45,

heb uw vraag op het forum ook gelezen.
Wat een complete waanzin van tele2, te gek voor woorden. U wordt gewoon aan het lijntje gehouden en besodemieterd. Ik zou sowieso een klacht indienen tegen tele2.

Ik kan u maar 1 advies geven. Zoek snel een andere provider, wegwezen bij tele2. Liever gisteren dan vandaag.
Tot eind september denkt men u nog lekker een rib uit uw lijf te kunnen rukken.

do
door don45 - Jul 6, 2015 om 20:09
57 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=tele2webcare schreef op donderdag 2 jul 2015, 15:02]Bedankt! Ik heb je zojuist een reactie gegeven. Ik wil je vragen de conversatie daar verder voort te zetten.

Groetjes, Leonie

waarom zou ik alles via het tele-2 forum doen.
heb ik gedaan maar daar bereik ik totaal niets.

Leonie : waarom moet ik verder op het Forum de discussie voeren?

los het probleem op, dat is de beste reclame.
heeft Tele-2 moeite met dit Forum??

Cookies
door Cookies - Jul 6, 2015 om 20:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=don45 schreef op maandag 6 jul 2015, 20:09][quote=tele2webcare schreef op donderdag 2 jul 2015, 15:02]Bedankt! Ik heb je zojuist een reactie gegeven. Ik wil je vragen de conversatie daar verder voort te zetten.

Groetjes, Leonie

waarom zou ik alles via het tele-2 forum doen.
heb ik gedaan maar daar bereik ik totaal niets.

Leonie : waarom moet ik verder op het Forum de discussie voeren?

los het probleem op, dat is de beste reclame.
heeft Tele-2 moeite met dit Forum??

Het probleem gaat niet opgelost worden zoals jij wilt, want ik lees op Tele2 forum dat je blijkbaar 2 jaar geleden voortijdig je contract hebt verlengd, maar de oorspronkelijke datum is dus september.

ho
door hopetobehelping - Jul 6, 2015 om 21:09
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 6 jul 2015, 20:24]
Het probleem gaat niet opgelost worden zoals jij wilt, want ik lees op Tele2 forum dat je blijkbaar 2 jaar geleden voortijdig je contract hebt verlengd, maar de oorspronkelijke datum is dus september.

Beste don45,

kunt u aangeven hoe het met de verlenging in juni 2013 is gegaan ?
Was dat een vervroegde verlenging en staat er op het contract dat u destijds heeft gekregen een looptijd t/m september 2015 ?

Als ik uw vraag op het forum van Tele-2 lees dan word ik niet echt vrolijk van de reacties van Tele-2. Men neemt niet de moeite om iets uit te zoeken en leutert er maar wat op los lijkt het wel.
De zin "Ik denk inderdaad dat je in 2013 een vervroegde verlenging hebt gedaan en dat je die overige maanden nu dus doorgaat." van Tele-2 vind ik toch wel het toppunt. Men denkt het maar neemt niet de moeite om het uit te zoeken.
Ik betwijfel overigens ook sterk of u destijds vervroegd verlengd heeft gegeven het feit dat Tele-2 dat ook niet aan kan geven en er qua communicatie een behoorlijk potje van maakt. Als het zo was dan zouden ze niet zo om de hete brij heen draaien en gewoon met de feiten op tafel komen.
Als men mij op deze manier zou behandelen zou ik het wel weten, dan was ik snel weg daar. Dat zou ik ook doen als ik u was.

Cookies
door Cookies - Jul 6, 2015 om 21:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

........Ik betwijfel overigens ook sterk of u destijds vervroegd verlengd heeft gegeven het feit dat Tele-2 dat ook niet aan kan geven en er qua communicatie een behoorlijk potje van maakt........

De conclusie van Tele2 dat er vroegtijdig verlengd is, wordt door don45 ook niet tegen gesproken. Als die conclusie niet juist is, dan reageer je daar toch op?