he
door henrie l. Jul 31, 2014 om 14:15
Computers & telefonie

Tele2

Mijn moeder(75) heeft sinds een aantal jaren een all-in abonnement bij Alice, tot deze provider begin 2013 wordt overgenomen door Tele2.
Wij constateren begin maart 2014, dat er vanaf 17 juni 2013 dubbele afschrijvingen plaatsvinden, met een totaal bedrag van meer dan 300 euro.
Na ons eerste telefooncontact zijn de dubbele afschrijvingen gestopt, maar sindsdien wordt door medewerkers van Tele2 ELKE MAAND, tijdens mijn telefonische navraag belooft dat de terugstorting binnenkort zal volgen.
Tijdens mijn laatste contact met Tel 2 ,op 4 juni jl, werd mij door [edit - red.] belooft , dat mevr [edit - red.], die dit geval behandeld, zorg zal dragen dat eind juni , maar op z’n laatst eind juli terugbetaling zal plaatsvinden.
En weer gebeurt er niets, zodat ik mij nu genoodzaakt zie, mij tot dit forum te richten, in de hoop dat er eindelijk door Tele2 actie ondernomen gaat worden.

Wie kan mij een idee aan de hand doen, om deze muur van onwil en/of onbekwaamheid van Tele2 te slechte.

M.vr.gr. Henrie

494 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 31, 2014 om 17:54
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Stel zelf een factuur op met het bedrag dat ze nog moeten betalen en stuur deze (liefst per fax) naar Tele2, betalen ze niet kun je deze met 40 euro verhogen, betalen ze dan nog niet schakel je zelf 'n incassobureau in.
Blijven bellen naar Tele2 is zinloos, de mensen aan telefoon hebben de mogelijkheid simpelweg niet om 'n creditnota aan te maken.

Heb je eindelijk je centjes terug, zeg je logischerwijs het abonnement op.

edrick3
door edrick3 - Jul 31, 2014 om 18:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo hentri l.

Ik zou de ten onrechte geïnde gelden storneren.
Kijk even op de site van de betrokken bank hoe dit gaat.

Suc6

Cookies
door Cookies - Jul 31, 2014 om 18:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op donderdag 31 jul 2014, 18:07]Hallo hentri l.

Ik zou de ten onrechte geïnde gelden storneren.
Kijk even op de site van de betrokken bank hoe dit gaat.

Suc6


Storneren? Sinds juni 2013? Dat is knap!!!

edrick3
door edrick3 - Jul 31, 2014 om 18:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@carola.83,

OK, ik was onvolledig.

Vb = ING:

Is er onterecht een incasso van uw Betaalrekening afgeschreven, maar is er geen terugboekperiode (0 dagen)? Of is de terugboekperiode inmiddels verstreken? Dan kunt u bij de incassant (het bedrijf dat of de instelling die het bedrag van uw rekening heeft afgeschreven) een klacht indienen. Heeft dat geen succes dan kunt u als klant van de ING binnen 13 maanden na afschrijving een klacht bij ons indienen. Gebruik daarvoor het formulier Verzoek terugboeking onterechte incasso. Belangrijk om te weten: vindt de ING de klacht terecht, dan neemt zij contact op met de bank van de incassant. Beide banken controleren vervolgens of u een machtiging heeft gegeven en of deze van toepassing is op het incasso. Was het incasso inderdaad onterecht, dan krijgt u het geld terug op uw Betaalrekening. De banken handelen de procedure in principe binnen 2 weken af.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer