flata100
door flata100 Nov 14, 2014 om 20:43
Computers & telefonie

Tele2

Tele2 heeft de afgelopen maand/5 weken storingen op de tv. Heel veel klanten klagen en de klantenservice wordt er gek van, maar probleem wordt niet opgelost. Kan de klant zijn recht niet afdwingen. Zie ook forum tele2

285 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Nov 14, 2014 om 21:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Welk recht wilt u afdwingen? Dat er nooit meer storingen zijn? Zal niet lukken.

diumenge
door diumenge - Nov 14, 2014 om 22:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Stap over naar kabel indien mogelijk.

mahadma
door mahadma - Nov 14, 2014 om 22:24
11540 Antwoorden / 51 Vragen
0

Kan de klant zijn recht niet afdwingen.

Een contract heeft twee kanten, rechten en plichten van het bedrijf, rechten en plichten van de gebruiker. En net zoals een pannenkoek, hoe dun of dik je hem ook maakt, het verhaal heeft twee kanten.

Als je in een lopend contract zit, kan je daar alleen normaal uit als dat in de regels staat, wederzijds. Als het technische redenen zijn, wat met tv, internet en tel niet uit te sluiten zijn, zal je als bedrijf je best doen om die problemen op te lossen. Maar als dat om de een of andere reden niet kan, kan je niet meer als een financiƫle deal te maken.

Wat het probleem nu is, weet ik niet. Daarom is de vraagstelling wel erg summier.

zoekster
door zoekster - Nov 14, 2014 om 23:23
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U kunt een vergoeding vragen voor de gebrekkige dienstverlening van Tele2. Begin daar over op het forum van Tele2, u zult zien dat u bijval krijgt van de anderen die ook met die storingen zitten.
Als het probleem een bedrijf geld gaat kosten,( of klanten), dan komt de oplossing meestal een stuk sneller.

zoekster
door zoekster - Nov 14, 2014 om 23:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Als de problemen dusdanig erg zijn dat u van het contract af wilt, zult u Tele2 een termijn moeten stellen waarbinnen het probleem moet zijn opgelost.
U stuurt dan een ingebrekestelling. Als na die termijn de problemen nog steeds niet zijn opgelost, dan ontbindt u de overeenkomst, zo stelt u.
Verzoek om een antwoord binnen 14 dagen.

19
door 1953 - Nov 15, 2014 om 03:40
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Tele2! Mijn innige deelneming!

Het soepzooitje van Tele2 raad ik niemand aan.

Schadeloosstelling door Tele2! Compensatie geregeld met Tele2?

U moet hen telkens weer in gebreke stellen voor hun wanprestatie en schadeloosstelling eisen bij Tele2.

pi
door pieterwolters - Nov 15, 2014 om 08:19
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op vrijdag 14 nov 2014, 22:04]Stap over naar kabel indien mogelijk.

Over UPC en Ziggo zie je immers nooit klachten hier....

pi
door pieterwolters - Nov 15, 2014 om 08:22
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=flata100 schreef op vrijdag 14 nov 2014, 20:43]Tele2 heeft de afgelopen maand/5 weken storingen op de tv. Heel veel klanten klagen en de klantenservice wordt er gek van, maar probleem wordt niet opgelost. Kan de klant zijn recht niet afdwingen. Zie ook forum tele2

Welk recht zou je willen afdwingen? Heb je een SLA met Tele2 waarbij zij een bepaalde beschikbaarheid garanderen? Als ze dat al zouden doen dan zal dat hoogstens 99 of 99,9% zijn, hetgeen nog altijd een downtime van tussen de pakweg 8 en 80 uur per jaar zijn.

diumenge
door diumenge - Nov 15, 2014 om 08:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=pieterwolters schreef op zaterdag 15 nov 2014, 08:19][quote=diumenge schreef op vrijdag 14 nov 2014, 22:04]Stap over naar kabel indien mogelijk.

Over UPC en Ziggo zie je immers nooit klachten hier....

Uiteraard zie je die wel, meer over UPC dan over Ziggo voor mijn gevoel. Aantal klachten over TV via ADSL-aanbieders is voor, wederom mijn gevoel, echter veel groter.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer