er
door erikjande10 Jan 27, 2015 om 17:20
Computers & telefonie

Tele2

wij hebben sinds 22-01-2015 tele2 alles in 1.
En nu komt het, na het succesvol installeren op de bank tv kijken. Niet dus na 35 minuten was er geen beeld meer.
Wij hebben alles opnieuw aangesloten en nog niks, dan maar bellen met klantenservice. Mijn vrouw werd herhaaldelijk brutaal aangesproken, dus wij zijn meteen klaar met tele2.
Graag willen wij graag ons contract ontbinden maar dat wil tele2 niet doen, nu willen wij weten welke stappen wij nu kunnen ondernemen, hun leveren niet wat ze zeggen dus wij zijn dan ook niet bereid te betalen.

503 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 17:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo erikjande10,

Mag toch aannemen dat er verdere actie ondernomen is door de klantenservice ná je melding dat je geen beeld hebt.
Of is dat ondertussen opgelost?
Zo ja, dan is er geen reden om je contract te ontbinden.
Zo nee, dan kun je je klacht kwijt op klachtenkompas.nl en klacht.nl
Maar eerst dusTele2 in staat stellen om alles - indien nog nodig - in orde te brengen.

Suc6

er
door erikjande10 - Jan 27, 2015 om 17:58
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Edrick3
Nee wij hebben nog geen beeld, ook het internet Is erg traag. Dus ze leveren niet wat ze beloven.
Kan een monteur krijgen die ik dan moet betalen, terwijl ik zelf monteur ben??
Alles Is correct aangesloten en ook met kabel rechtstreeks op de tv decoder nog geen beeld

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@erikjande10,

.....Kan een monteur krijgen die ik dan moet betalen......
Maar dan toch alleen als de oorzaak bij jezelf zou blijken te liggen, dus als je wellicht tóch iets verkeerd aangesloten zou hebben.
Zou ze toch de kans geven om de/hun fout te herstellen, anders kom je niet verder.
Neem toch aan dat je rustig tv wilt kunnen kijken, etc.
Dus ... tóch contact opnemen met de storingsdienst: klik hier.

diumenge
door diumenge - Jan 27, 2015 om 18:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Het heeft even gewerkt, dus dan was het kennelijk wel goed aangesloten. Tele2 moet het dus oplossen.

Off topic. Kan je geen kabelaansluiting nemen? Stukken betrouwbaarder.

snah
door snah - Jan 27, 2015 om 18:45
654 Antwoorden / 61 Vragen
0

@ erikjande10

Hallo , ook ik had problemen met tele2 , van een contract afkomen wordt lastig ook als het probleem niet bij jou zit .

Wat je zelf nog kan doen is modem resetten of bij decoder en modem de stroom er 10 minuten af .
Doet de tv het wel als je je telefoon en internet niet aangesloten hebt ?

Bij mij bevroor het tv beeld regelmatig , als ik de telefoon en internet ontkoppelde had ik er veel minder last van .
De oplossing was een sneller ( en duurder ) abonnement . En dit terwijl ik op 200 meter van de telefooncentrale zit .

Groet

mahadma
door mahadma - Jan 27, 2015 om 19:14
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

Graag willen wij graag ons contract ontbinden maar dat wil tele2 niet doen, nu willen wij weten welke stappen wij nu kunnen ondernemen, hun leveren niet wat ze zeggen dus wij zijn dan ook niet bereid te betalen.

U dient ze minimaal nog de nodige kans(en) te geven, want wat is de oorzaak van het geheel?
Een fout van tele 2, de apparatuur, of de aansluiting door u?

(off topic: ik heb al op 4, 5 adressen tele 2 gehad en nergens problemen gehad, ook niet bij de verschillende verhuizingen, en soms moet je weleens resetten, 1 à 2 x per jaar)

er
door erikjande10 - Jan 27, 2015 om 20:44
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb alle apparatuur wel degelijk op de juiste manier aangesloten,anders zouden wij helemaal niks kunnen zien op tv .
terwijl we de eerste 35 min wel van onze tv hebben kunnen genieten.
Jammer genoeg vanaf dat moment geen tv en zeer trage internet verbinding tot zelfs geen internet verbinding.
Wat ik erg raar vind is dat we vanaf de 22e "zogenaamde"verbinding hebben en nu 5 dagen later nog steeds niks is opgelost en na deze week het verdomd moeilijk is om tele2 op te zeggen.
Het zou toch niet zo kunnen zijn dat hard werkende Nederlanders,een jaar lang aan iets vast zitten wat ze helemaal niet willen en daar na 1 week al achter komen?

mahadma
door mahadma - Jan 27, 2015 om 20:51
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

het verdomd moeilijk is om tele2 op te zeggen.Het zou toch niet zo kunnen zijn dat hard werkende Nederlanders,een jaar lang aan iets vast zitten wat ze helemaal niet willen en daar na 1 week al achter komen?

U heeft een contract getekend voor de duur van één jaar (kennelijk). Dus dat is de verklaring. Een contract geeft rechten maar heeft ook plichten, en beiden wederzijds. Dus bel nogmaals, of email nogmaals voor een correcte verbinding. U kunt natuurlijk wel de (storings)periode dat u geen gebruik heeft kunnen maken ook aangeven niet te willen betalen.

er
door erikjande10 - Jan 27, 2015 om 21:04
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mahadma,
Wij zijn bewust wat een contract inhoudt,maar alsnog bedankt voor t wijzen op rechten en plichten.
Misschien zal er in de algemene voorwaarden van tele2 iets bruikbaars zitten waar wij wel iets mee kunnen

mahadma
door mahadma - Jan 27, 2015 om 21:08
11537 Antwoorden / 51 Vragen
0

U kunt uiteraard de voorwaarden goed lezen, maar ik ben bang dat u beter kunt proberen uw verbinding "op gang" te krijgen. Vroegtijdig een contract afbreken kan op een afkoopsom komen te staan van de contract duur, zonder dat u er plezier van heeft.


Overigens, tele2webcare is hier actief, dus wellicht dat zij iets kunnen doen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 28, 2015 om 09:34
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=snah schreef op dinsdag 27 jan 2015, 18:45]ook ik had problemen met tele2 , van een contract afkomen wordt lastig ook als het probleem niet bij jou zit.
Dat is niet lastig, in gebreke stellen en het contract ontbinden, binnen 4 weken ben je er vanaf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer