Tele2 Digitale tv problemen
Zijn er nog meer mensen hier die problemen hebben met digitale tv van Tele2, zoals happerend beeld, hangend beeld, weg vallen van zenders, 20 min bezig zijn op digitale tv aan de praat te krijgen? En het ook spuugzat is dat Tele2 hier niks aan doet, reargeer dan even? Groeten
Richard
richardvd
Heb je hierover al kontakt opgenomen met de servicedesk van tele2?
Met vriendelijke groet, ReadAC.
Het lijkt mij dat je een storing met je gehele adsl verbinding hebt.
Op het Tele2 Gebruikers Forum kun je je probleem melden en in contact komen met o.a. Tele2 Webcare.
beste read,
ja heb hier al meerdere malen contact over gehad en ze geven het ook toe dat er problemen zijn, maar ze doen hier niks aan tot op heden. heb hier nu al drie maanden last van en op verschillende forums is dit ook bekend. als klant voel je ke gewoon genaaid dat er niks aan gedaan wordt.
groetjes
richard
Hallo Richard,
Mijn ervaring bij Tele2 is alsvolgt: Na een soortgelijk probleem is mij geadviseerd om het modem te resetten ( 15 min. stekker uit stopkontakt en daarna er weer in). Het modem start dan weer op en na een aantal minuten is het klaar. Bij mij was het probleem toen meteen verholpen.
Succes!
Genius
Nog even ter aanvulling: Controleer ook even je kabels. Wellicht dat hier een "storing" in zit / uit voort komt. Het is aanbevelenswaardig om de kabel waarop het signaal binnenkomt naar je modem toe, zo kort als mogeljk te houden / maken. Dit scheelt een hoop (ellende).
Beste Richard,
Graag zou ik je klacht over ons TV-product in behandeling willen nemen. Ik ben Danielle en help klanten online met vragen en klachten over onze producten. Zou jij alsjeblieft je postcode/huisnummer of klantnummer naar mij toe willen sturen per e-mail. Graag ontvang ik dit onder vermelding van Richardvd via danielle@tele2.com
Indien je een (mobiel) telefoonnummer hebt waar je goed op bereikbaar bent voor een eventuele troubleshoot dan ontvang ik dit ook graag.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn ouders hebben soortgelijke problemen...en worden zeer slecht behandeld door Tele2...na jarenlange trouwe dienst...beide bijna 70 jaar maar hebben internet + bellen en digitale televisie...eerst hadden ze die oude decoder (ziet eruit als een zeer oude video recorder)...ze konden nooit films kijken want het beeld werd verstoord door electronen-blokken, balken door beeld...lijkt op capaciteitsprobleem van Tele2...gisteren nieuwe decoder (de nieuwe kleine zwarte) ontvangen via UPS na maanden zeuren...aangesloten, HDMI...nu beter beeld, edoch beeld blijft hangen...weer tig keer gebeld met technische dienst...vanmorgen weer gebeld en men zegt gewoon, tja, daarmee moet u maar leren leven, met hangend stotterend beeld...en als je als klant dan vraagt om bezoek van monteur/specialist, kan wel maar dan moet u zelf betalen...belachelijke Tele2 service...nee, het woord service bestaat dus niet bij Tele2! Contract loopt af eind Januari...dan is het toedeloe TELE2...met je service...UPC kabel pakket, 45 Euri per maand...dag!
Beste Ladyboris,
Het kan niet de bedoeling zijn dat je ouders met haperend beeld zitten en graag zou ik dit dan ook op willen lossen. Ik heb inmiddels je e-mail ontvangen en neem je klacht nu in behandeling. Ik houd je op de hoogte van de vorderingen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn zoon had vergelijkbare problemen. Lag volgens Tele2 aan de slechte/oude aansluiting. Na een aantal aanmaningen heeft mijn schoondochter het contract wegens wanprestatie ontbonden (haar broer is jurist, en dat helpt). Ze zijn over gestapt op kpn via de zelfde oude aansluiting, en dat werkt wel goed. Bovendien is de beeldkwaliteit bij KPN beter (minder digitale artefacten). Mogelijk is een overstap naar KPN ook hier een optie
wij hebben het zelfde probleem gehad met de kpn .eerst begon het met de telefoon en televisie en geen internet !!!! zo begon het er zou ook een momteur bij ons langs komen om 19.00 uur nooit gekomen . dus rondt een uur of 21.00 uur s,avonds toen gaf de pc aan .dat ik moest gaan ricepen dat heb ik gedaan .dat ging een paar dagen goed toen begon het weer . weer de modem ricepen en dat ging allemaal goed maar iedere ging het ook niet goed .met de email dat liep ieder keer vast . en sinds maandag overdag haden wij geen tv we hebben interactieve tv ook van hun !!! en sinds vanmiddag om 15.30 doet alles het weer . ze hadden ons eerst afgesloten maar later was het toch een storing !!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer