Tele2 Geldermalsen
Hallo ik ben een slachtoffer van tele2.
Ik zit nu al vier dagen zonder internet en telefoon.
Als ik naar tele2 klantenservice bel dan zegen ze dat het aan de centrale in Geldermalen licht maar daar is niemand te bekennen dus dat is al wat raar.
Nu is mijn vraag of er nog meer mensen er last van hebben?
Daarom vraag ik mij ook af waarom ze bij de consumentenbond het predicaat beste koop hebben gehad!!
Dag hermpie,
Probeer dit probleem eens op te lossen, door kontakt op te menen met:
Danielle van Tele2
danielle@tele2.com
Ik ben niet telefonisch bereikbaar maar wel per e-mail. Als je mij je gegevens stuurt (postcode en huisnummer of klantnummer) kan ik je klacht in behandeling nemen.
Ukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
m.i. zou tele2 moeten nagaan of er iemand in Geldermalsen bereikbaar is om uw klacht te verhelpen.
Mijn tip: maakt u dagelijks een screenprint van het feit dat u geen verbinding kunt maken met internet zonder dat er iets gedaan wordt om uw probleem te verhelpen door uw internetprovider.
Vervolgens verzoekt u om gedeeltelijke restitutie van abonnementsgelden a.d. hand van het aantal screenprints wat u heeft verzameld.
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
maakt ook aantekening met datum waarop u met een kluitje in het riet gestuurd bent en liefst ook door wie.
In uw geval zou ik contact opnemen met tele2 met het verzoek om een monteur die op de plek waar het probleem ligt reparatie werkzaamheden uit te voeren.
Waarna u hopelijk ongestoord van de dienst waarvoor u betaalt gebruik kunt maken.
Dag hermpie,
Je schrijft: Daarom vraag ik mij ook af waarom ze bij de consumentenbond het predicaat beste koop hebben gehad!!
Dat wat de Consumentenbond schrijft moet je de laatste jaren echt met een korreltje zout nemen. Zij doen uitspraken (zogenaamd op basis van onderzoek) die een soort "gemiddelde" weergeven van prijs en service en dan met name de prijs is erg belangrijk. Bovendien is het naar mijn mening zo, dat ze helemaal niet zo onafhankelijk opereren als ze zich voordoen (als je begrijpt wat ik bedoel).
Met vriendelijke groet, ReadAC.
@ hermpie,
Ook bij predicaat beste koop kan natuurlijk weleens iets mis gaan.
Ik ben zelf ook overgestapt van KPN naar Tele2 en heb nergens last van
tot nu toe en dat is al een jaar.
Het is goedkoper dan de KPN, maar los daarvan vond ik ze ook beter
bereikbaar dan de KPN en een betere klantenservice.
En een storing hebben ze allemaal weleens.
Ik hoop dus dat het snel wordt opgelost en ik zou doen wat tdehond schrijft en een schadevergoeding vragen, dat lukt vast wel, want bij mij ging de overdracht van KPN naar Tele2 administratief verkeerd en die kosten heeft Tele2 voor zijn rekening genomen.
Succes ermee, vr.gr. Elena
Het predikaat "Beste Koop" is a) subjectief en b) geen garantie dat er nooit 's wat mis gaat bij Tele2. Het betekent slechts dat [u]de Consumentenbond[/u] vindt dat zij daar de meeste waar voor hun geld kregen en dat de [u]andere aanbieders[/u] op hun criteria minder goed scoren.
Neemt niet weg dat bij elke provider wel tevreden én ontevreden klanten te vinden zijn. Soms ligt de oorzaak bij de provider zelf, soms ligt het gewoon aan de techniek die faalt en soms ligt het probleem bij de klant zelf.
Een wijkcentrale is onbewoond, een enkele keer komt daar een monteur onderhoud plegen. Dat daar niemand te bekennen is op het moment van een storing is dus volkomen normaal. Dat Tele2 zelf aangeeft dat het probleem in de centrale ligt is mooi, dat betekent dat zij zelf (of KPN namens hen) aan de slag kunnen om te problemen te verhelpen. In de Algemene Voorwaarden kun je terugvinden of en in welke mate er iets geregeld is voor dergelijke onderbrekingen in de dienstverlening.
hoi allemaal,
je bent niet de enigste met dit probleem, het schijnt van tricht t/m meteren te zijn
ik heb ook al 5 dagen geen internet/telefoon/televisie/eredivisie live
meerdere keren gebeld maar telkens vaag antwoord , zou aan de wijkcentrale liggen, maar daar zijn helemaal geen werklui bezig ik weet namelijk waar die centrale is, ik denk dat ze ons bewust aan het lijntje houden
ook gevraagd waarom er geen melding op de website van tele2 vermeld staat ?
ze konden mij niet duidelijk maken waarom niet, ik heb wel een vermoeden!!!!!!
TELE2 BORN TO BE CHEAP ALLEEN WERKT HET NIET!!!!!!
ik mag hopen dat ze mijn mobiele belkosten vergoeden anders dan denk ik dat ik mijn contract opzeg!
Hallo allemaal!
Ik wou even melden dat het internet het rond negen uur het weer doet.
Ik wou iedereen hartelijk bedanken voor alle raat die ik heb ontvangen!
M.V.G. Hermpie
michel1971 schreef op zondag 21 feb 2010, 20:56: hoi allemaal,
je bent niet de enigste met dit probleem, het schijnt van tricht t/m meteren te zijn
ik heb ook al 5 dagen geen internet/telefoon/televisie/eredivisie live
meerdere keren gebeld maar telkens vaag antwoord , zou aan de wijkcentrale liggen, maar daar zijn helemaal geen werklui bezig ik weet namelijk waar die centrale is, ik denk dat ze ons bewust aan het lijntje houden
ook gevraagd waarom er geen melding op de website van tele2 vermeld staat ?
ze konden mij niet duidelijk maken waarom niet, ik heb wel een vermoeden!!!!!!
TELE2 BORN TO BE CHEAP ALLEEN WERKT HET NIET!!!!!!
ik mag hopen dat ze mijn mobiele belkosten vergoeden anders dan denk ik dat ik mijn contract opzeg!
U heeft ook recht op restitutie van een deel v.d. abonnementskosten omdat u 5 dagen geen gebruik v.d. dienst heeft kunnen maken.
Zie wet vermeld in mijn reactie aan t.s. in groene veld.
hoi , het werkt weer,
allen bedankt nou maar hopen dat tele2 met een goeie vergoeding komt heb heel wat kosten met mobieltje gemaakt, heb 2 dochters in de puberleeftijd, nou dan weet je het wel!!! haha,
ik vind wel dat mijn snelheid minder is geworden kom niet verder dan 0.9mb terwijl ik tot voor kort 1.2mb haalde, hebben meerdere daar last van?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Al die middelen die koud ook schoon wassen, hoe slecht zijn die voor het milieu?
Ik herinner me nog de fosfaat ellende: wasmiddelen met fosfaat zorgden voor enorme problemen in het buitenwater. Moesten er dus uit.
Nu de energie duur is, gooien ze ons plat met reclame voor (af)wasmiddelen die in koud water ook schoon wassen.
Daar moeten dan wel haast sterke chemicaliën in zitten toch?
Wanneer leren we eens dat een nieuwe stof eerst echt goed moet worden onderzoc
...
Lees meer
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer