Tele2 levert niet, maar verkoopt wel
Op 12 september bij tele2 een abonnement met toestel afgesloten. Was een mooi aanbod, althans dat dacht ik... Heb tot op heden niets ontvangen maar vandaag is wel nummerbehoud ingegaan, dus niet meer bereikbaar ( want nog geen sim ontvangen). Inmiddels ral meer dan 4 uur met tele2 gebeld ( mega wachtlrijen ook nadat je intern wordt doorverbonden). Verschillende mogelijke oorzaken gehoord waar ' een probleem in backordersysteem' het meest gehoord is. Of her probleem op te lossen is weet men niet, vandaag was het advies om nog maar weer 1,5 week te wachten!! Hebben anderen hier ook ervaring mee? Tips hoe dit aan te pakken? Ervaringen met klachtenprocedure tegen tele2? Kortom iedere tip is welkom...
Beste dialet,
wat tele2 bij u doet kan natuurlijk niet.
Als ik u was zou ik direct een klacht indienen op de site van tele2.
U kunt het ook nog aangeven op het forum van tele2 (zie de vorige link).
Als ik u was zou ik ze aangeven dat ze nog een week de tijd hebben om het voor elkaar te krijgen of dat u anders verdere stappen onderneemt. Meer informatie over wat u kunt doen leest u hier.
De keuze is aan u uiteraard, maar misschien bent u al wel klaar met tele2 na deze ervaring. Aangezien tele2 niet levert en dus de aangegane contractuele verplichting niet nakomt kunt u ze ook nog in gebreke stellen, ze een termijn stellen en aangeven dat als ze het niet binnen de door u aangegeven termijn oplossen dat u dan de koop ontbind wegens het niet nakomen van de contractueel aangegane verplichting van de zijde van tele2. Meer informatie vind u hier en hier.
Als ik u was zou ik sowieso compensatie eisen van tele2, dat u nu niet meer bereikbaar bent en uw nummer niet meer kunt gebruiken behoort niet te gebeuren.
Dank voor het meedenken, klachtenformulier ingevuld ( reactie in max 10 dagen) en net ook gevraagd naar lotgenoten via tele2forum, ben benieuwd...
Tele2: met mijn innige deelneming!
Tele2 levert niet wat het heeft beloofd.
En iedere keer tuint, of tuinde, men er weer in de geloof praat van die Tele2!
Overal neerzetten deze klacht, klacht.nl, klachtenkompas.nl, trustpilot.com
Misschien hebben ze nog facebook en twitter.
Nu komt er misschien een webcare die zegt dat u het overzichtelijk moet houden en het alleen op het forum van Tele 2 moet zetten.
Doe dat niet!!
Gewoon overal blijven klagen, iedere dag weer, anders gebeurt er niets en laten ze u daar lekker bengelen op het Tele2 forum.
Dus morgen zet u gewoon hier een reactie neer of het al is opgelost of niet.
Lastige klanten worden het snelst geholpen.
Je moet de klacht op hun forum neerzetten, dat lezen ze direct.
Oh wacht ook daar word je als Tele2-klant vakkundig genegeerd.
Om dit in de toekomst te voorkomen koop een dual-sim telefoon. 1x jouw 'favoriet' nummer gebruikt via prepaid (om gebeld te worden) en 1x sim-only.
Kun je altijd overstappen zonder jouw 'favoriet' nummer te verliezen.
Dank voor het meeleven en meedenken. Beperk me niet alleen tot het tele2 forum ook op facebook gereageerd en wederom gebeld. Kom op het tele2 forum lotgenoten tegen. O.a iemand waarbij op 11/ 9 al nummerbehoud is overgezet en ook nog niets ontvangen. Ook klachtenformulier ingevuld en op alle andere fora die ik maar kan bedenken. Een medewerker die mijn probleem door wilde zetten naar afdeling bijzondere gevallen geeft aan hier zelf niet doorheen te komen.. Weet trouwens niet of deze afdeling bestaat, stond in ieder geval niet in mijn dossier vermeld....
Ook interessant is dat sales ( ik heb nu via sales gebeld aangezien dat wel een gratis nummer is) niets van een orderprobleem afweet terwijl ik begrepen heb dat dit al vanaf medio augustus speelt. Tele2 verkoopt denk ik echt gebakken lucht. Mooi twitter bericht
Het is niet bemoedigend voor u, maar ik wacht al ruim 2 maanden op het nummerbehoud overzetten van Tele2, al die tijd is mijn oude dus al niet meer bereikbaar!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?
Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer