se
door seeya56 Jul 29, 2013 om 16:44
Computers & telefonie

TELE2 onbeperkt bellen en pluspakket tv

Ok. heb iets raars ontdekt, ik heb in april een pakket van TELE2 afgesloten helaas, internet+ televisie Plus pakket + bellen onbeperkt altijd. Na veel gedoe is mn pakket eindelijk opgeleverd, nu krijg ik de factuur waarop blijkt dat ik bellen naar voicemail en naar 06 nummers gewoon bij moet betalen, terwijl ik beslist had gekozen voor een pakket waarbij dit inclusief was! Na bellen met de klantenservice wordt mij verteld dat je geen Plus pakket voor de tv kan hebben in combinatie met onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers???!!!! Hier ben ik nooit op gewezen en ik kan nu niet meer van mijn abonnement af. Hebben jullie zoiets ooit eerder meegemaakt? Je staat er toch niet bij stil dat je tv abonnement effect heeft op je telefoon abonnement? En dan verwijzen ze naar de bevestigingsbrief waar opstaat BelonbeperktAltijd (naar vaste nummers) en dat ik dat had moeten zien, maar ik zie de naam Belonperktaltijd en denk, dat is goed, dat is wat ik besteld had.....zeggen ze ook nog dat ze 2 verschillende versies hebben Belonbeperktaltijd en Altijdonbeperktbellen....is dit misleiding of niet`....

9988 42 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jul 29, 2013 om 16:50
937 Antwoorden / 2 Vragen

het is volgens mij normaal dat bellen naar mobiele nummers nooit onbeperkt is, het bellen naar een vaste lijn is met digitale aansluitingen wel heel goedkoop ( voip ) maar bellen naar mobiel is duurder en dus niet onbeperkt

se
door seeya56 - Jul 29, 2013 om 16:52
10 Antwoorden / 1 Vragen

kaasbroodje, dat is wel normaal, kijk maar bij KPN daar had ik hiervoor mijn abonnement

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 29, 2013 om 17:30
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Sowieso is het niet handig om bellen bij de provider zelf te nemen. Kun je veel beter extern doen, oké kost je wel een aantal tientjes voor 'n éénmalige investering.
Maar daarna heb je daar zoveel profijt van.

dirck
door dirck - Jul 29, 2013 om 21:07
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 29 jul 2013, 17:30]Sowieso is het niet handig om bellen bij de provider zelf te nemen. Kun je veel beter extern doen, oké kost je wel een aantal tientjes voor 'n éénmalige investering.
Maar daarna heb je daar zoveel profijt van.
@lekkerisdat,

Waarom is het niet handig om bellen bij je provider zelf te nemen? En wat voor profijt heb je dan om dit bij een ander te nemen?

Ben hier heel nieuwsgierig naar.

kardolus
door kardolus - Jul 31, 2013 om 11:10
5 Antwoorden / 1 Vragen

Bij Telfort heb ik voor € 53.- alles in een en onbeperkt bellen naar vast en mobiel. Alleen de 0900 vallen er buiten.

marty
door marty - Jul 31, 2013 om 11:14
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bij KPN is onbeperkt bellen inclusief mobiel.

ca
door catty44 - Jul 31, 2013 om 12:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb bij UPC bellen onbeperkt.Dat geldt hierbij ook voor mobiele nummers.Vaste nummers is onbeperkt bellen voor heel Europa.

pierre60
door pierre60 - Jul 31, 2013 om 13:13
132 Antwoorden / 14 Vragen

Bij KPN alles in een kan je kiezen voor onbeperkt bellen naar vaste nummers alleen in de avonduren of onbeperkt bellen naar vaste nummers altijd (kost € 10 extra bij je abonnement) of je kiest voor onbeperkt bellen naar vaste en gsm nummers en daar betaal je dan € 15 extra voor. Het is dus nooit echt gratis maar wel voordelig vooral als je vaak belt en je kunt echt zolang bellen als je wilt. Ik denk dat bij uw provider alleen bellen naar andere abonnees gratis is.

to
door toneus - Jul 31, 2013 om 14:13
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij hadden na 19.00 gratis bellen alleen naar vaste nummers ging altijd goed.
Tot wij de TV aansluiting van Tele 2 er bij namen toen konden we niet meer gratis bellen.
Diversen telefoontjes naar Tele 2 en als antwoord kreeg ik dat dat niet in het pakket zat maar ik had alleen een uitbreiding voor de TV geen nieuw pakket.
Ik kon praten als brugman maar ze hielden de poot stijf maar ondertussen zit je wel aan het abonnement vast.

gompy2
door gompy2 - Jul 31, 2013 om 14:15
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=kaasbroodje schreef op maandag 29 jul 2013, 16:50]het is volgens mij normaal dat bellen naar mobiele nummers nooit onbeperkt is, het bellen naar een vaste lijn is met digitale aansluitingen wel heel goedkoop ( voip ) maar bellen naar mobiel is duurder en dus niet onbeperkt
Dit kaasbroodje beweerd geregeld dingen die zij/hij maar beter eerst even kan verifiëren eer deze "wijsheden" hier worden gedumpt.
Als je even moeite had gedaan had je het zo kunnen vinden.
Wat jij beweerd is van lang geleden mijn beste...

Ik heb zelf een 3-in-1 pakket bij een kabbelaar,
Ik betaal €51 voor het gehele pakket waarvan €14 voor de telefoon, zonder verdere belkosten. I-net 20/20-Mbit alleen komt me op €25.
Citaat:
Belt u vaak ’s avonds of in het weekend, breid uw bundel in dat geval voor € 7,- per maand uit met ’Daluren’. Bent u een echte veelbeller of wilt u van tevoren zekerheid hebben over uw belkosten? Kies dan voor de bundel ’Altijd’, voor € 14,- per maand belt u dan net zo vaak en zo lang als u wilt.

Tarieven gelden voor Nederlandse vaste en mobiele nummers

Voor mobiel bellen (Simyo)heb ik precies hetzelfde, tarieven vaste en mobiele nummers zijn gelijk.
Ik denk dat dit laatste voor zowat alle telco-aanbieders geldt vandaag de dag

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 29 jul 2013, 17:30]Sowieso is het niet handig om bellen bij de provider zelf te nemen. Kun je veel beter extern doen, oké kost je wel een aantal tientjes voor 'n éénmalige investering.
Maar daarna heb je daar zoveel profijt van.
Weer 1 van je vele vreemde reacties lekkerisdat, je bent echt 1 van de toppers hier.
Iemand anders vroeg ook al naar de reden waarom je deze raad geeft, ik dus ook.

vl
door vlinder30 - Jul 31, 2013 om 14:23
52 Antwoorden / 3 Vragen

u kunt bij de meeste (alle?) aanbieders div. pakketten bijbestellen, bijv. 's avonds+weekend onbeperkt bellen of altijd onbeperkt bellen. Wij hebben voor het laatste gekozen bij T-mobile, daar staan ook duidelijk de voorwaarden bij, wij vonden dit een aantrekkelijke aanbieder, daar wij toevallig beiden ook een mobiel abonn. van T-mobile hebben, dus die 06-nummers kunnen we onbeperkt gratis bellen. Lekker handig dus in ons geval.
Dus let goed op de (kleine lettertjes bij de) voorwaarden van een aanbieder, dat kan echt veel uitmaken.
All in bellen + internet (tv kan hier helaas niet door T-mobile) betalen we nu € 34 voor, het 1e jaar was maar € 17. Voor onze mobiele bundels betalen we pp nog geen € 6.....

se
door seeya56 - Jul 31, 2013 om 14:36
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 31 jul 2013, 14:15][quote=kaasbroodje schreef op maandag 29 jul 2013, 16:50]het is volgens mij normaal dat bellen naar mobiele nummers nooit onbeperkt is, het bellen naar een vaste lijn is met digitale aansluitingen wel heel goedkoop ( voip ) maar bellen naar mobiel is duurder en dus niet onbeperkt
Dit kaasbroodje beweerd geregeld dingen die zij/hij maar beter eerst even kan verifiëren eer deze "wijsheden" hier worden gedumpt.
Als je even moeite had gedaan had je het zo kunnen vinden.
Wat jij beweerd is van lang geleden mijn beste...

Ik heb zelf een 3-in-1 pakket bij een kabbelaar,
Ik betaal €51 voor het gehele pakket waarvan €14 voor de telefoon, zonder verdere belkosten. I-net 20/20-Mbit alleen komt me op €25.
Citaat:
Belt u vaak ’s avonds of in het weekend, breid uw bundel in dat geval voor € 7,- per maand uit met ’Daluren’. Bent u een echte veelbeller of wilt u van tevoren zekerheid hebben over uw belkosten? Kies dan voor de bundel ’Altijd’, voor € 14,- per maand belt u dan net zo vaak en zo lang als u wilt.

Tarieven gelden voor Nederlandse vaste en mobiele nummers

Voor mobiel bellen (Simyo)heb ik precies hetzelfde, tarieven vaste en mobiele nummers zijn gelijk.
Ik denk dat dit laatste voor zowat alle telco-aanbieders geldt vandaag de dag

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 29 jul 2013, 17:30]Sowieso is het niet handig om bellen bij de provider zelf te nemen. Kun je veel beter extern doen, oké kost je wel een aantal tientjes voor 'n éénmalige investering.
Maar daarna heb je daar zoveel profijt van.
Weer 1 van je vele vreemde reacties lekkerisdat, je bent echt 1 van de toppers hier.
Iemand anders vroeg ook al naar de reden waarom je deze raad geeft, ik dus ook.

Dank je wel Gompie, ik had het niet beter kunnen zeggen!

se
door seeya56 - Jul 31, 2013 om 14:38
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=toneus schreef op woensdag 31 jul 2013, 14:13]Ook wij hadden na 19.00 gratis bellen alleen naar vaste nummers ging altijd goed.
Tot wij de TV aansluiting van Tele 2 er bij namen toen konden we niet meer gratis bellen.
Diversen telefoontjes naar Tele 2 en als antwoord kreeg ik dat dat niet in het pakket zat maar ik had alleen een uitbreiding voor de TV geen nieuw pakket.
Ik kon praten als brugman maar ze hielden de poot stijf maar ondertussen zit je wel aan het abonnement vast.

Dat is bijna hetzelfde als wat ik nu meemaak, ik snap nog steeds niet wat de link is tussen een tv pluspakket en bellen.......Tele2 is raar bezig!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 31, 2013 om 15:33
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 31 jul 2013, 14:15]Weer 1 van je vele vreemde reacties lekkerisdat, je bent echt 1 van de toppers hier.
Iemand anders vroeg ook al naar de reden waarom je deze raad geeft, ik dus ook.

Mijn hartelijke dank voor je compliment, dat waardeer ik ten zeerste. Beetje betreurenswaardig dat ik toch niet helemaal duidelijk overkom, waarvoor mijn oprechte excuses.

Logischerwijs kan ik natuurlijk geen eenduidig antwoord geven, aangezien ieder mens verschillend is. Je hebt oudere sardonische vrouwen die veel bellen tot en met jonge behulpzame heren die iets minder bellen.

Maar laat ik aan de hand van 'n voorbeeld het proberen toch duidelijk te maken, tenslotte kun je altijd even zelf naar jouw eigen provider kijken hoe het zit;

Ziggo Alles-in-1 Basis kost 43 euro 95 en TV + Internet kost 38,95 feitelijk betaal je dus voor telefonie 5 euro in de maand. Terwijl je 'vaste' telefonie al voor 1 euro 25 per maand kunt hebben, dat is al 'n besparing van 45 euro per jaar.
Daarnaast is het bellen naar vast vanaf 300 procent goedkoper, bel je precies 1 minuut is het zelfs 600 procent goedkoper. Bellen naar mobiel is dan weer 'n stuk duurder maar ook daar is 'n simpele oplossing voor.
Conclusie; in vrijwel de meeste gevallen is het afnemen van telefonie bij je eigen provider ongunstig.

Mocht het nu nog niet duidelijk zijn, vraag gerust verder, maar neem wel even de moeite om je vraag duidelijk te onderbouwen/formuleren. Het enkel roepen van het is vaag en omslachtig (wat het verre van is) treft natuurlijk geen doel.

no
door nounou - Jul 31, 2013 om 15:41
30 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een oud HetNet abonnement met onbeperkt bellen; ik betaal hiervoor € 15,- per maand. Ook 06 nummers zijn hierbij inbegrepen, zover mij bekend is KPN de enigste die dit aanbiedt, hoewel Cathy 44 beweerd dat UPC dit ook heeft heb ik moeten constateren dat bij Ziggo ( waar ik bij kabel internet afhankelijk van ben ) 06 nummers gewoon apart betaald moeten worden net zoals bij Online, Canal Digitaal, XS4ALL,Scarlet en alle andere aanbieders ( men betaald dan wel minder als bij KPN ). Ik heb op de website van Telfort niet kunnen ontdekken dat ( zoals Kardolus zegt ) daar wel een onbeperkt bellen MET 06 nummers aangeboden wordt, maar omdat dit ook KPN is zou dit prima kunnen!

willl
door willl - Jul 31, 2013 om 16:02
9 Antwoorden / 2 Vragen

Ga zo spoedig mogelijk weg bij Tele2. Altijd wat. Mijn vrouw heeft een rekening die 10x zo hoog is vanwege datagebruik, wat onmogelijk is. Verder waarschuwing voor het bellen dat ze extra gaan rekenen terwijl het betegoed nog niet op is. enz enz. Klantenservice is een lachertje, een schriftelijke klacht wordt niet eens beantwoord.
Klacht op klachten.nl helpt ook niet. Klachten worden verzameld of zo en dan gebeurt er misschien wat???zegt men. Snel weer terug naar Telfort, iets duurder maar dan heb je ook wat.
RiaW

willl
door willl - Jul 31, 2013 om 16:07
9 Antwoorden / 2 Vragen

Zo snel mogelijk weg van Tele2!!! Heb ervaring. Google op klachten dataverbruik tele2 en verder.

mo
door moesje57 - Jul 31, 2013 om 16:34
6 Antwoorden / 3 Vragen

Beste seeya56,

wij hebben een Alles-in-één pakket bij UPC incl. "bellen onbeperkt altijd". Werkt prima. Alléén 0900 nummers moet je betalen en een gesprek naar het buitenland binnen Europa kost maar € 0.10 per gesprek, ongeacht de gesprekstijd.

moesje57

el
door elmarojo - Jul 31, 2013 om 16:36
39 Antwoorden / 10 Vragen

Mensen, 1 goede raad!!!!! Blijf weg bij tele2. Met alles, inclusief mobiele abonnementen neppen ze de boel.

lenyenfred
door lenyenfred - Jul 31, 2013 om 18:01
93 Antwoorden / 8 Vragen

KPN geeft GEEN problemen.
Zowel vast als mobiel, maar daar is wel ''onbeperkt bellen contract'' voor nodig.
Jammer, dat TELE 2 niet geheel duidelijk is geweest.
Kijk eens op de website van KPN, niet goedkoop, maar wel eerlijk.

ro
door ron530 - Jul 31, 2013 om 18:20
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Vraagsteller heeft alles in één pakket van tele2 gestopt en dat is per maand goedkoper. Bellen onbeperkt heeft wel beperkingen want gratis bellen geldt enkel en alleen voor vaste nummers, 06 en voicemail zijn uitgesloten en kennen een tarief van 0,09 cent per minuut. Moesje57 heeft "bellen onbeperkt altijd" in haar pakket opgenomen maar betaald wel de hoofdprijs, minstens 25 euro extra en dan heeft ze de telefoon nog niet eens gebruikt.

se
door seeya56 - Jul 31, 2013 om 18:33
10 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben zeker van plan om zo snel mogelijk weg te gaan! Ik had verzocht om mijn abonnement meteen te beeindigen daar t pas 1 maand loopt, maar dan moest ik 500 euro betalen, ze zijn echt gek daar. Oplichters!!!!!

gompy2
door gompy2 - Jul 31, 2013 om 18:49
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ron530 schreef op woensdag 31 jul 2013, 18:20]Vraagsteller heeft alles in één pakket van tele2 gestopt en dat is per maand goedkoper. Bellen onbeperkt heeft wel beperkingen want gratis bellen geldt enkel en alleen voor vaste nummers, 06 en voicemail zijn uitgesloten en kennen een tarief van 0,09 cent per minuut.
Tis allemaal erg onduidelijk bij Tele2
Quote:

Belpakketten
Tele2 heeft voor jou de keuze uit 4 belpakketten. Welk pakket voor jou het beste is, is afhankelijk van wanneer je belt en hoe veel je belt.

Als je kiest voor een van de Onbeperkt Bellen pakketten, kun je in bepaalde periodes onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland (m.u.v. betaalde servicenummers).

En

Onbeperkt Bellen Altijd
Voor maar €15,- extra per maand bij Internet & Bellen kun je altijd onbeperkt bellen naar vaste én mobiele telefoonnummers (m.u.v. betaalde servicenummers) in Nederland. Dag en nacht, doordeweeks en in het weekend!
Kijk hieronder welk pakket het beste bij jou past:

Bron-> Hier

ro
door ron530 - Jul 31, 2013 om 18:51
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het zijn zowiezo geen oplichters, u heeft het pakket gekregen waar u voor getekend heeft. Dacht u nu werkelijk dat voor 50 euro per maand al het bellen gratis zou zijn!! en dan ook nog een digitaal tv+ optie en internet?. Met excuus maar u heeft zich duidelijk niet goed ingelezen over de tarieven en de contract voorwaarden.

se
door seeya56 - Jul 31, 2013 om 19:02
10 Antwoorden / 1 Vragen

Goh Ron530, ben je medewerker van Tele2 ? Ja he? Wat Gompy2 zegt klopt precies, en ik heb duidelijk aangegeven op mijn aanvraag dat ik onbeperkt bellen altijd wilde hebben, in combinatie met het pluspakket, en ik heb geen notificatie gekregen dat dit niet kon, mijn abonnement is gewoon ingegaan, maar nu moet ik ineens bijbetalen. En dat is misleiding en oplichterij Ron530! Je moet je schamen om bij zo'n bedrijf te werken!

ro
door ron530 - Jul 31, 2013 om 19:22
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ja ik werk bij Tele2, Upc, kpn, en alle andere telecom providers die u maar kunt bedenken en daar schaam ik me niet voor ben er zelfs trots op. Het is vrij simpel (oja daar werk ik ook nog voor) U heeft een alles in één pakket besteld en gezien de afkoopsom van 500 euro betaald u voor het pakket 50 euro per maand.
"Onbeperkt Bellen Altijd
Voor maar €15,- extra per maand bij Internet & Bellen kun je altijd onbeperkt bellen naar vaste én mobiele telefoonnummers (m.u.v. betaalde servicenummers) in Nederland. Dag en nacht, doordeweeks en in het weekend!
Kijk hieronder welk pakket het beste bij jou past:"
Internet en bellen staan in deze totaal los van het pakket die u afgesloten heeft.

se
door seeya56 - Jul 31, 2013 om 20:06
10 Antwoorden / 1 Vragen

ja ron530, dat is inderdaad het standaard zinnetje dat ik elke keer van jullie te horen krijg en het slaat nergens op . Ik heb mijn pakket zelf samengesteld op de site van tele2, en gekozen voor tv met pluspakket, internet basis en altijd onbeperkt bellen incl de mobiele nummers!!!!! En zeg nou niet weer dat dat niet kan, want het kon wel!!!! Dat jullie dat niet kunnen leveren is jullie probleem! En daar hadden jullie me over in moeten lichten voordat het abonnement inging. Want ik heb niet aangevraagd wat ik nu van jullie krijg!

se
door seeya56 - Jul 31, 2013 om 20:10
10 Antwoorden / 1 Vragen

......en het is dus niet vreemd dat je nergens komt met de klantenservice, want die is blijkbaar helemaal niet van Tele2, maar gewoon een belcentrum waar ze standaard riedeltjes oplezen voor alle providers.....das nog s een openbaring! En ron530, doe je het reageren op dit forum in je vrije tijd (erg raar, heb je aandelen of zo? En neem je de standaard praatjes mee naar huis?) of wordt je betaald door Tele2 om slechte reviews te ondervangen ( wat ook niet pluis is, want je zit op een forum voor klanten)

aw
door awagenaar - Aug 1, 2013 om 01:40
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik kwam er bij Ziggo pas achter nadat ik met USA en Canada voor niets had gebeld. Belde toen naar zweden en jawel 25 piek, evenals mobiel naar Belgie ook voor 20 piek. Dus van vast Ziggo niet naar mobiel bellen.

brammert
door brammert - Aug 1, 2013 om 03:43
11 Antwoorden / 2 Vragen

Als je echt héél goedkoop wil bellen kijk dan eens bij Cheapconnect of Budgetphone voor binnenkomende telefonie ( € 9 tot € 15 per jaar) en bij bijv. FreeVoipDeal of Voipbuster voor uitgaande telefonie. Ik bel langs deze weg vrij veel (ook mobiele nrs. èn internationaal) voor in totaal zo'n € 3 per maand.

vr1944
door vr1944 - Aug 1, 2013 om 10:06
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb het pakket ook even samen gesteld bij Tele2 en zie door op het knopje "meer info" dat bellen naar mobiele nummer niet inbegrepen zijn . Beter opletten dus in vervolg , dat scheelt een hoop gezeur hier.Ik ben geen medewerker van Tele2 maar wel al jaren een tevreden klant
inbegrepen zijn.

Maandelijkse Kosten
Televisie, Internet & Bellen
€ 42,50
BelOnbeperkt Altijd
€ 12,00
Pluspakket
€ 5,00
Eenmalige Kosten
Verzend- & administratiekosten
€ 30,00
Totaal per maand
€ 59,50
Actieprijs*
*Eerste 6 maanden
€ 32,00

BelOnbeperkt Altijd
Onbeperkt bellen met BelOnbeperkt Altijd!

Onbeperkt bellen naar vaste telefoonnummers in Nederland
Dag en nacht, doordeweeks en in het weekend
Dit is met uitzondering van de betaalde servicenummers.
Bel jij ook veel? Dan is het een voordelige optie om voor slechts €12,00 per maand BelOnbeperkt Altijd bij je Internet & Bellen abonnement te nemen

=seeya56 schreef op woensdag 31 jul 2013, 19:02: Goh Ron530, ben je medewerker van Tele2 ? Ja he? Wat Gompy2 zegt klopt precies, en ik heb duidelijk aangegeven op mijn aanvraag dat ik onbeperkt bellen altijd wilde hebben, in combinatie met het pluspakket, en ik heb geen notificatie gekregen dat dit niet kon, mijn abonnement is gewoon ingegaan, maar nu moet ik ineens bijbetalen. En dat is misleiding en oplichterij Ron530! Je moet je schamen om bij zo'n bedrijf te werken!

vr1944
door vr1944 - Aug 1, 2013 om 10:14
1210 Antwoorden / 5 Vragen

incl de mobiele nummers!!!!!
Dat gedeelte heb je er zelf bij bedacht ,nogmaals beter lezen ,op Ron53'antwoord is weinig aan te merken.

=seeya56 schreef op woensdag 31 jul 2013, 20:06: ja ron530, dat is inderdaad het standaard zinnetje dat ik elke keer van jullie te horen krijg en het slaat nergens op . Ik heb mijn pakket zelf samengesteld op de site van tele2, en gekozen voor tv met pluspakket, internet basis en altijd onbeperkt bellen incl de mobiele nummers!!!!! En zeg nou niet weer dat dat niet kan, want het kon wel!!!! Dat jullie dat niet kunnen leveren is jullie probleem! En daar hadden jullie me over in moeten lichten voordat het abonnement inging. Want ik heb niet aangevraagd wat ik nu van jullie krijg!

kaasbroodje
door kaasbroodje - Aug 1, 2013 om 10:20
937 Antwoorden / 2 Vragen

sommige mensen willen altijd hun gelijk halen en kunnen hun fouten niet toegeven. Lekker in hun eigen sop gaar laten koken ;)

xi
door xilefsim - Aug 1, 2013 om 10:37
111 Antwoorden / 1 Vragen

Beetje vreemd is het wel dat als je tv erbij hebt dat je dan niet kunt kiezen voor onbeperkt bellen inclusief mobiele nummers (zonder tv wel voor 3 euro extra d.w.z. 15 euro i.p.v. 12 euro per maand voor de belbundel).
Misschien is het mogelijk om het oude pakket te krijgen zonder tv?

vr1944
door vr1944 - Aug 1, 2013 om 11:00
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Dat klopt het is een aparte module..Even de afdeling verkoop van Tele2 bellen en daar even melden dat je de belbundel van 15 euro wilt hebben ipv 12 euro en de zaak wordt kostenloos opgelost voor TS

=xilefsim schreef op donderdag 1 aug 2013, 10:37: Beetje vreemd is het wel dat als je tv erbij hebt dat je dan niet kunt kiezen voor onbeperkt bellen inclusief mobiele nummers (zonder tv wel voor 3 euro extra d.w.z. 15 euro i.p.v. 12 euro per maand voor de belbundel).
Misschien is het mogelijk om het oude pakket te krijgen zonder tv?

se
door seeya56 - Aug 1, 2013 om 11:44
10 Antwoorden / 1 Vragen

behalve als je ook tv hebt dus blijkt achteraf!!!!

vr1944
door vr1944 - Aug 1, 2013 om 12:08
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Daar ging het hier dus niet over. Jij hebt TV plus en gratis 3 HD kanalen . Dus ff bellen dat je onbeperkt bellen naar mobiele nummers erbij wilt hebben. Van misleiden is in jouw geval dus geen sprake

=seeya56 schreef op donderdag 1 aug 2013, 11:44: behalve als je ook tv hebt dus blijkt achteraf!!!!

se
door seeya56 - Aug 1, 2013 om 12:26
10 Antwoorden / 1 Vragen

jawel, want dat kan dus niet!!!! Graag even het verhaal goed lezen!!!! Je kan volgens hun geen TV plus pakket hebben en mobiele nummers erbij. Daar gaat t helemaal om, jee zeg!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 1, 2013 om 12:57
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=kaasbroodje schreef op donderdag 1 aug 2013, 10:20]Sommige mensen willen altijd hun gelijk halen en kunnen hun fouten niet toegeven. Lekker in hun eigen sop gaar laten koken ;)
Precies.

vr1944
door vr1944 - Aug 1, 2013 om 17:55
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom heb ik het dan wel jee zeg

=seeya56 schreef op donderdag 1 aug 2013, 12:26: jawel, want dat kan dus niet!!!! Graag even het verhaal goed lezen!!!! Je kan volgens hun geen TV plus pakket hebben en mobiele nummers erbij. Daar gaat t helemaal om, jee zeg!

se
door seeya56 - Aug 1, 2013 om 18:01
10 Antwoorden / 1 Vragen

ja vr1944 dat vraag ik me ook af, bij mij zeggen ze gewoon dat het niet kan, of mijn pluspakket van de tv moet eraf.....

nirak888
door nirak888 - Aug 1, 2013 om 20:46
4 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb zojuist even op de site van Tele2 gekeken en je kunt alleen gratis bellen naar mensen die het zelfde ( of internet en bellen ) pakket als jij hebben.
er staat niets over gratis naar mobiel bellen. Ook kun je voor € 12,00 extra een pakket onbeperkt bellen afsluiten voor bellen naar alle VASTE nummers.

Ik vermoed da je niet goed gekeken hebt.

Zelf heb ik een alles in één pakket, bij UPC ik kan wel gratis naar zowel vast als mobiel bellen en in de rest van Europa ( inclusief Turkije en Marokko ) voor 10 cent per gesprek.