pa
door pannenkoek12 Sep 26, 2014 om 13:36
Computers & telefonie

Telefoon abonnement op ander rekeningnummer

Hallo,

Ik ben 17 jaar en wil graag een telefoon abonnement afsluiten maar helaas zitten beide ouders in de schuldsanering. Ik heb ook al gekeken of ik niet toch een abonnement kan afsluiten maar dat is echt niet mogelijk. Dus mijn vraag is kan 1 van mijn ouders het abonnement op zijn/haar naam zetten, en dat het dan vanaf mijn rekening betaald word ? Want ik heb wel vast werk, ik kan het elke maand betalen.

Bij voorbaat dank !!

491 1 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Sep 26, 2014 om 13:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik denk dat dat alleen mogelijk is als de bewindvoerder van uw ouders hiermee instemt. Neem contact met hem/haar op.