un
door unclejimmy Aug 25, 2015 om 12:11
Computers & telefonie

Telefoon-gids.com plusbedrijf.com

Desparate voor hulp: Mijn adresgegevens staan op telefoongids-com en op plusbedrijf.com. Op beide sites heb ik een poging gedaan om deze gegevens te verwijderen. Dit lukt echter niet. Ik heb ook beide bedrijven gemaild maar krijg geen respons. Dit is met spoed nodig aangezien ik bedreigd word en mijn privacy belangrijk is. Alle hulp is welkom. Alvast dank!

6962 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 25, 2015 om 12:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Informeer eens bij het juridisch loket wat de mogelijkheden zijn.

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 25, 2015 om 12:49
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hebt u al aangifte gedaan?

tenormin
door tenormin - Aug 25, 2015 om 12:51
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Als u daadwerkelijk bedreigd word zou ik ook de politie inschakelen.

un
door unclejimmy - Aug 26, 2015 om 10:07
1 Antwoorden / 1 Vragen

Erg bedankt voor jullie reacties stel ik erg op prijs. Aangifte is inderdaad zinloos er heeft zich gelukkig nog niets fysiek voorgevallen zeg maar. Politie kan en doet niks (flinke frustratie natuurlijk).

Inmiddels wel wat verder, ook een tip voor anderen:
info@telefoon-gids.com

heb ik gemaild en ze hebben de meeste resultaten er af gehaald.
Ook via Google en Bing heb ik met formulieren een aantal zaken weten te blokkeren.

Bizar dat het zo ingewikkeld moet zijn je eigen info ergens weg te halen. Zo sta ik al jaren al niet meer in de telefoongids maar hebben dergelijke bedrijven toch gegevens ergens vandaan.

Ik heb een hoop aan deze info gehad:
http://www.mijnonlineidentiteit.nl/zoekresultaten-verwijderen-uit-zoekmachines/
http://www.mijnonlineidentiteit.nl/informatie-van-het-internet-verwijderen/

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 26, 2015 om 10:16
7188 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=unclejimmy schreef op woensdag 26 aug 2015, 10:07]Erg bedankt voor jullie reacties stel ik erg op prijs. Aangifte is inderdaad zinloos er heeft zich gelukkig nog niets fysiek voorgevallen zeg maar. Politie kan en doet niks (flinke frustratie natuurlijk).

Inmiddels wel wat verder, ook een tip voor anderen:
info@telefoon-gids.com

heb ik gemaild en ze hebben de meeste resultaten er af gehaald.
Ook via Google en Bing heb ik met formulieren een aantal zaken weten te blokkeren.

Bizar dat het zo ingewikkeld moet zijn je eigen info ergens weg te halen. Zo sta ik al jaren al niet meer in de telefoongids maar hebben dergelijke bedrijven toch gegevens ergens vandaan.

Ik heb een hoop aan deze info gehad:
http://www.mijnonlineidentiteit.nl/zoekresultaten-verwijderen-uit-zoekmachines/
http://www.mijnonlineidentiteit.nl/informatie-van-het-internet-verwijderen/

Dank voor de links en ik hoop dat het voor u afdoende is.
Vr,gr.

zoekster
door zoekster - Aug 26, 2015 om 14:03
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik vraag me af hoe ze aan uw gegevens komen. Heeft u de telecomprovider waar u uw telefoonkosten aan betaalt opdracht gegeven dat uw gegevens geheim moeten blijven? Daar gaat het vaak mis. (vodafone, ziggo, enz)
Zij kunnen er meestal ook voor zorgen dat u uit de internettelefoonboeken verdwijnt, vooral als u geheimhouding naw-gegevens had aangegeven bij het abonnement.