Het is mij opgevallen dat ziggo teveel bel minuten rekent. Ik heb hierover al twee keer een klacht bij hun neer gelegd en ik krijg steeds als antwoord, eerst de seconden optellen en dan de minuten, en dit bij elkaar optellen. Ik bemerk steeds dat het ziggo iedere keer 4minuten of bijna 4minuten teveel rekent zowel op vaste nummers bellen als naar mobiel bellen. Als ik het gewoon uit reken dan kom ik ook op die 4minuten teveel. Kunnen jullie hier wat aan doen? Ik wil ook op die manier rijk worden. Met vr gr H.J. Bronk
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Mijn belminuten in nederland is 1.17.0.64 min, mijn mobiel minuten zijn 16,74 min , bij ziggo staat op mijn rekening 2.01.39 minuten (uitleg 2uur 1 minuut en 39 sec, bij mobiel bellen staat 0.17.14 min (17 minuten en 14 sec)
[quote=tijger1 schreef op donderdag 23 okt 2014, 17:34][quote=aurora1 schreef op donderdag 23 okt 2014, 15:38]Oeps, de reactie van Ziggo staat er al... sorry, niet goed gelezen....
Waar staat die uitleg dan? @Tijger1, de uitleg staat in de vraag
Ja, ik bedoelde dat Ziggo zegt eerst seconden optellen en dan de minuten. Gezien de vraag gaat het zowel om mobiel als vast (als ik het nu wel goed lees), maar ts zegt later dat het alleen om vast gaat. Hoe het ook zij, ik van de "jullie" in de vraag kan daar niets aan doen.
Ik geef nog even een betere uitleg mijn vaste lijn gaat het om daar staat totale tijd 2:01:39 ( uitleg 2uur 1minuut en 39sec) als ik de tijden optel dan kom ik op 1:17:39 (uitleg 1uur 17minuten en 39sec), dit is 4 minuten teveel. Op mijn rekening wordt ook het bellen naar een mobiel nummer bellen doorgegeven, hier staat 0:17:14 (uitleg 0uur 17minuten en 14sec) als ik deze tijden optel kom ik op 0:16:74 is in totaal 0:17:14 sorry voor deze misrekening in mijn eerste vraag. Het gaat dus alleen om mijn vaste lijn. Ik hoop dat dit duidelijker is. Dit is al een paar keer gebeurt en ik heb hier ook contact met ziggo over gehad, de uitleg die hun geven staat in mijn eerste vraag.
Om het echt duidelijk te krijgen zul je ons 'n linkje naar de rekening zelf moeten geven, kunnen wij het ook eens natellen.
Echter wordt dat natuurlijk een lastig verhaal aangezien je wel even de nummers en andere persoonsgegevens uit moet vegen.. Zal er dan dus ook maar niet om vragen. Wel jammer, zo blijft het een raadsel hoe het nu werkelijk zit..
[quote=h bronk schreef op donderdag 23 okt 2014, 21:49]Ik geef nog even een betere uitleg mijn vaste lijn gaat het om daar staat totale tijd 2:01:39 ( uitleg 2uur 1minuut en 39sec) als ik de tijden optel dan kom ik op 1:17:39 (uitleg 1uur 17minuten en 39sec), dit is 4 minuten teveel. Op mijn rekening wordt ook het bellen naar een mobiel nummer bellen doorgegeven, hier staat 0:17:14 (uitleg 0uur 17minuten en 14sec) als ik deze tijden optel kom ik op 0:16:74 is in totaal 0:17:14 sorry voor deze misrekening in mijn eerste vraag. Het gaat dus alleen om mijn vaste lijn. Ik hoop dat dit duidelijker is. Dit is al een paar keer gebeurt en ik heb hier ook contact met ziggo over gehad, de uitleg die hun geven staat in mijn eerste vraag.
Wat een onduidelijke berekening. Bedoel je niet 117 minuten en 39 seconden? Dat is dan 1 uur, 57 minuten en 39 seconden. Wat weer vier minuten minder is dan de 2 uur, 1 minuut en 39 seconden die je noemt en kennelijk op de rekening staat. Bij het mobiele gebruik zie ik het probleem niet, want 16 minuten en 74 seconden is hetzelfde als 17 minuten en 14 seconden.
In uren, minuten en secondes rekenen is niet echt uw sterkste kant lees ik. Troost u met een lange lijst aan veelal korte telefoongesprekken heeft menig wiskundige ook problemen, dat komt door het feit dat we gewend zijn om tot 100 door te tellen want zo leren we dat en bij minuten telling moet je bij 60 seconden stoppen want dan heb je een minuut vol. Een uur heeft 60 minuten. Sec gezien zal de telling van Ziggo correct zijn want die laten dat over aan een geavanceerde computer.
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan. Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)
Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet.
Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen.
Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont
...
Lees meer
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer