ja
door jan6255 Apr 14, 2014 om 16:56
Computers & telefonie

Televisie/internet en bellen van KPN

Beste lezer,
Enkele jaren geleden zijn wij overgestapt op interactieve televisie van KPN, wij hebben nu een alles in een pakket (bellen, televisie en internet)
Destijds is alles keurig aangesloten door een medewerker van de KPN, de monteur heeft alles netjes weggewerkt in de meterkast van onze woning.
Een en ander heeft diverse jaren probleemloos gefunctioneerd.
Sinds ongeveer 2/3 weken hebben wij te maken met een zeer regelmatig uitvallende verbinding.
De oplossing is dat ik de router opnieuw opstart dan doet het systeem het weer (even).
Het is giga irritant dat wij bij tijd en wijle niet telefonisch bereikbaar zijn !, meestal merk je dit namelijk zelf niet!
Maandelijks betalen wij een bedrag van bijna 70 € (daarnaast nog enkele KPN mobiele abbonementen) naar mijn idee wel een bedrag waarvoor je iets mag verwachten!!
Naar aanleiding van bovengenoemde klachten telefonisch contact opgenomen met 0800-0402 (KPN)
Ik werd te woord gestaan door een medewerkster van de KPN die verklaarde dat wij last zouden hebben van een "klapperende kabel" ??
De eventuele oplossing was dat ik een kabeltje opgestuurd kon krijgen zodat ik zelf (onder de vloer van mijn woning) een en ander mag oplossen/aanpassen.
Naar mijn idee is dit geen oplossing, destijds is een en andere geinstalleerd door een medewerker van de KPN ! en nu het niet werkt moet ik met een "kabeltje" zelf een en ander oplossen?
Feitelijk komt het erop neer dat ik hier zit met een slecht functionerend netwerk, en dat ik dat zelf moet oplossen.
Ik heb de medewerker van KPN direct verteld hierover een klacht te willen indienen, zij vertelde dat ik voor het indienen van een klacht maar moest "zoeken op de site van KPN" naar mijn idee redelijk omslachtig als je al een medewerker van de KPN aan de telefoon hebt!.
Dit verhaal heeft veel weg van de bekende "paarse krokodil" commercial.
Vriendelijke groet,
Jan van Lienden

562 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2014 om 17:15
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Sluit het eerst eens aan met 'n andere kabel (bovengronds) en test zo of dit het probleem oplost.

Je zult dit toch eerst echt zelf moeten uitsluiten.

ja
door jan6255 - Apr 14, 2014 om 17:28
9 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hij komt uit in de meterkast, dit is zelf door KPN aangelegd! vandaaruit gaat een kabeltje van ongeveer een meter naar de router.
Naar mijn idee zit het probleem in de router, opnieuw opstarten lost het probleem namelijk op.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2014 om 18:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Waar bevindt zich dan het ISRA punt in uw woning?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer