Telfort
Wij zijn sinds 4 jr trouwe klant bij Telfort, en namen inet, tv en telefonie en extra zenderpakketten af. Sinds drie weken hebben wij nieuwe buren en door een nieuwe inet aansluiting in de woning van de buren is ons abonnement bij Telfort, zonder onze toestemming noch betalingsachterstand, afgesloten. Dit omdat de nieuwe buren een inet contract hebben afgesloten bij een andere provider. Na herhaaldelijk telefonisch contact gehad te hebben met Telfort klantenservice werden we vd hak naar de tak gestuurd; van verkoop naar klantenservice, en vice versa. Een organisatie als Telfort zou naar de 'feiten' een klant professioneel te hulp moeten staan, dat blijkt, maar niet heus. Zelfs op technisch gebied Kan Telfort NIKS voor ons betekenen, en dat noemt zich dan een professionele organisatie. Telfort vind dat wij de contracts kosten ( contract loopt tot oktober 2014) moeten uitbetalen... Wie probeert hier van de voordelen te profiteren ..?? Bizar, we hebben niet eens zelf ons contract opgezegd, er is geen toestemming aan ons gevraagd noch een ondertekening van onze handtekening, voor beëindiging contract. Daarbij wordt ons ook nog verteld door Telfort dat mochten we opnieuw klant willen worden moeten we aanmeldingskosten betalen ( let wel we zijn al zeker 4 jr klant). Dus zo wordt er omgegaan met klanten bij Telfort. Tevens hebben wij de afgelopen drie weken geen gebruik kunnen maken van inet noch telefonie terwijl we met sterfgevallen in de familie te kampen hebben, ook hiervoor wordt geen begrip getoond. Hebben nog meer mensen deze onmenselijke 'service' bij Telfort ervaren?
Hallo tijger1,
Nee we hadden / hebben geen gezamenlijke aansluiting met de buren.
Dank je wel voor de tip!
Overal op het internet lawaai maken. Kassa forum heeft u nu gehad. Dan heb je nog het Radarforum,
klacht.nl en de klachtenkompas.nl (van de consumentenbond).
En blijven zeuren. Doe het niet meer aan de telefoon, maar per mail.
Zijn het volledig zelfstandige woningen met beide hun eigen aansluitpunt? Of is er ergens in het pand iets gedeeld?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer