ha
door hannelorew Apr 14, 2014 om 11:11
Computers & telefonie

Telfort vaste telefoonverbinding uit

Onlangs zijn wij overgetapt van de kpn naar telfort. Nu hebben wij al 8 of 9 x gehad dat wij geen verbinding van onze vaste telfoonlijn hebben. Door mijn handicap ben ik niet zomaar uit bed om even de modem te resetten. Ik kan niet van mijn lijn op aan. Telfort kan mij niet bieden waar ik wel voor betaal. Ze zeggen daar dat het probleem bij vele mensen van telfort voorkomt dat het voicelampje uit is. Mijn vraag is of jullie meer klachten hierover hebben gekregen want ik kan blijkbaar niets anders doen dan afwachten.... Ik wil eigenlijk gewoon terug naar kpn naar wel een stabiele verbinding maar dan zonder boete, daar heb ik denk ik wel recht op.

233 4 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Apr 14, 2014 om 11:38
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Ik wil eigenlijk gewoon terug naar kpn naar wel een stabiele verbinding maar dan zonder boete, daar heb ik denk ik wel recht op.

U heeft getekend voor een contract termijn. Als u die eerder wilt verbreken moet daar een goede reden voor zijn. Een uitval die u zelf niet kunt verhelpen door resetten, zal m.i. geen reden zijn om kostenloos dit contract te verbreken. U kunt wel vragen of ze (zonder kosten) de hele boel eens willen komen checken.

Cookies
door Cookies - Apr 14, 2014 om 11:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voordat je kosteloos een contract kunt beëindigen, zul je Telfort in de gelegenheid moeten stellen het probleem op te lossen. Leg je probleem eens voor op het Telfort forum KLIK

Apetjoek
door Apetjoek - Apr 14, 2014 om 12:37
234 Antwoorden / 16 Vragen

nee heeft u geen recht op.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2014 om 15:32
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Wanneer je echte vaste telefonie had van KPN, bellen via het ouderwetse koperdraadje, was overstappen inderdaad niet zo heel erg slim, aangezien je nu via het internet belt.

Probeer het eerst eens met Telfort op te lossen, hierna zijn er nog tig andere oplossingen te bedenken.